hantom Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Witam, mam problem, gdy zrobiłem skrzydła z lotkami samolot nie chce polecieć przechyla się na dziób i jak spada robi przechył na lewo, na skrzydłach z samym wzniosem latał lecz moje umiejętności nie były duże ale też się przechylał na na lewe skrzydło podczas wyrzutu, w locie już tego nie zauważałem. Domyślam się że z lotkami przechylał się na dziób i spadał przez złe wyważenie, za bardzo akumulator był z przodu, ponieważ przy próbie na skrzydłach ze wzniosem akumulator był bardziej wysunięty do tyłu. Wyposażenie: silnik Tp2410-08 pakiet Taki Śmigło GWS 10x4,7 Mój rwd wyszedł ciężki bo 830 gram Mogę włożyć 2s 1300mAh, samolot wtedy będzie ważył 728gram lecz nie mam pewności czy wtedy TP2410 go uciągnię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
hantom Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 To Przepraszam bardzo was i Moderatorów. Bardzo bym prosił o przeniesienie. Szczerzę mówiąc nie wiedziałem do jakiego działu dać ten temat bo nie widziałem nic typu "Samoloty nieloty"
cobra Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Tematy do zgłębienia dla Ciebie: 1. środek ciężkości 2. skłon silnika 3. wykłon silnika
hantom Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 1. SC powinien być około 5cm od krawędzi natarcia, w innych tematach o RWD znalazłem, ale ciężko mi to ustawić 2. Skłon mam taki jak w planach. Tzn silnik prostopadle do mocowania silnika. 3. Wykłon, to jeszcze muszę dokładnie sprawdzić w samolocie. Ale czy ten mój silniczek uciągnie na 2S 728gram?
KrzysiekB. Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 SC powinien być około 5cm od krawędzi natarcia, w innych tematach o RWD znalazłem, ale ciężko mi to ustawić Spróbuj SC ustawić w 1/3 cięciwy przykadłubowej płata. Jeśli nie dasz rady tego zrobić samym przesunięciem pakietu - wtedy musisz dołożyć troszkę ołowiu (jeśli masz jakieś stare rurki ołowiane, to przerób je na ciężarki, a jak nie to kup sobie takie wędkarskie - nadają się do tego elegancko
cobra Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 W pierwszym poście podajesz pakiet 3s, teraz 2s :roll:. SC powinien być około 5cm od krawędzi natarciaJeśli w planach tak jest, to właśnie tak ma być. Jeśli masz co do tego wątpliwości, zawsze możesz położenie sc wyliczyć. http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm
robertus Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 To, że podczas startu przechyla się na lewe skrzydło to przez moment od śmigła. Zrób lekki wykłon w prawo silnikiem i powinno być lepiej.
arti61 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Modele "produkowane" przez modelarzy różnią się od siebie. To nie jest seryjna produkcja. Jeden będzie wykonany dokładniej a inny trochę mniej, więc "50mm" jest wielkością lekko umowną. Przepraszam za wymundrzanie się :oops: , ale z każdym kolejnym modelem rośnie doświadczenie, a to ono pozwala łatwiej dopasować te 50mm.
pyton Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Więc tak ja uważam ze na tym silniku i przy tej wadze model nie powinien sie wzniesc! jest za cieżki na ten silnik! i od tego zacznij! co do tego ze przechla sie na lewo przy skrecie to bierz na skret wysokosc to wtedy bedziesz niwelował przechył. Ale zacznij od zmiany silnika 8)
Adam P. Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Pyton ma rację-model o stosunku ciągu do masy 1:1 lub mniejszym nie ma prawa latać. W końcu to silnik daję siłę nośną a nie skrzydła(są tylko dla ozdoby).
robertus Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Pyton ma rację-model o stosunku ciągu do masy 1:1 lub mniejszym nie ma prawa latać. W końcu to silnik daję siłę nośną a nie skrzydła(są tylko dla ozdoby).Co to za bajki piszesz.
toretto1995 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 silnik daję siłę nośną skrzydła(są tylko dla ozdoby) model o stosunku ciągu do masy 1:1 lub mniejszym nie ma prawa lataćGdzieś to wyczytał? ;D :rotfl:
Capriman Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Pyton ma rację-model o stosunku ciągu do masy 1:1 lub mniejszym nie ma prawa latać. W końcu to silnik daję siłę nośną a nie skrzydła(są tylko dla ozdoby).Co to za bajki piszesz.hehe to chyba miał być sarkazm Ja myślę że model ma zbyt tylny SC i za słaby skłon silnika i po starcie wytraca prędkość i zwyczajnie przepada na skrzydło. Rwd z prostym skrzydłem bardzo to lubi przepadać przy małej prędkości.
Prz3m0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 silnik daję siłę nośną a nie skrzydła :shock: Adam jak się kompletnie nie znasz to nie wprowadzaj innych w błąd złymi radami, bo też możesz za to warnem oberwać.
robraf Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Adam P., nie ma emotek , nie mozna wyczuc sarkazmu popraw
hubert_tata Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Domyślam się że z lotkami przechylał się na dziób i spadał przez złe wyważenie, za bardzo akumulator był z przodu, ponieważ przy próbie na skrzydłach ze wzniosem akumulator był bardziej wysunięty do tyłu.Z lotkami też "wysuń sobie do tyłu" i sprawdź.
Prz3m0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jak się nie da wyczuć, robraf, aallee ty jeesteś mąąąądry :lol2: PS Hubert wypowiedz się w moim temacie o pylonie bo będzie foch
Cimek Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jak się nie da wyczuć, robraf, aallee ty jeesteś mąąąądry :lol2: PS Hubert wypowiedz się w moim temacie o pylonie bo będzie foch Odejdź siło nieczysta A KYSZ! :crazy:
Rekomendowane odpowiedzi