cobra Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Pod takim, aby możliwe było odpowiednie wychylenie lotek, czyli pewnie koło 30 stopni. Zawiasy będą taśmowe, jak na rysunku? Tak się składa, że na rysunku kąt ścięcia lotek jest przesadnie duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 prosze pilnie o zdjecia ogonu tego modelu sczegolnie statecznika pionowego bo nie wiem ale cos mi wyszedl za krutki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 mam jedno pytanie do kabla Y ktorego zostosowalem w skrzydlach. Czy ten kabel mozna podlaczyc pod jeden kanal i 2 serwa ?? ( zastosowanie kabelka Y w lotkach w moim przypadku czy on bedzie dzialal ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Do tego właśnie jest kabel Y ,a od mechaniki zależy czy będą się wychylać razem ,czy tez naprzemiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 No model prawie gotowy :] silnik regiel i odbiornik w drodze :] Waga modelu bez wyposarzenia ok 260 gram :] + 260 gram wyposarzenie :] ( ciezki pakiet :/ [173 g ] ale zawsze keidsy mozna zainwestowac w lzejsze o 100 g lipole kilka fotek :] : mysle o zalaminowaniu dzioby modelu zeby go zabezpieczyc przed kretami :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ster zamontowany :] tylko nie wiem czy ten sposob bedzei skuteczny :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirus Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Chyba jednak lepiej bylo by jak bys dodał tam bowdena (przed i za dźwignią bo magą byc problemy wysunie się i klapa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Masz źle zamontowaną dźwigienkę, miejsce łączenia popychacza z dźwigienką powinno znajdować sie nad osią zawiasów. ps hmm chyba wyjątkowo niejasno to opisałem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Troszeczke nie jasno ogolnie napisz czy dobrze czy zle i jezeli zle jak to zrobic co do tej klapki z balsy ona jest przyklejona na zywie wiec sie raczej nie wysunie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikeosw Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 nie chodzi o klapkę z balsy lecz o drucik z bowdena możliwe ze sie wysunie z dzwigienki. a co do samej dźwigni powinna znajdować sie jak najbliżej osi zawiasu ale jej nie przekraczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 ale ten drucik bedzie na koncu jeszcze zaklejony biala czescia bowdenu wiec nie powinno sie wysunac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikeosw Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 ale ten drucik bedzie na koncu jeszcze zaklejony biala czescia bowdenu wiec nie powinno sie wysunac To dobrze, czekamy na dalsza cześć relacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Mam pytanie co do klapki na silnik i wogule calalej owiewki silnika: czy mozna \go wykonac z depronu 3 mm rowkowanego ?? albo sklejonego podwojnie ( nie moge wyprosilowac 6 stki :/ ps model juz prawie gotowy czekam na odbiornik przylutowac regil do silnika przykrecic silnik i w gore i miejmy nadzieje ze nie w dol prosze o szybka odpowiedz w kwestii tego depronu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekW Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 W kwestii zastąpienia się nie wypowiem, ale doradzę dobre podgrzanie depronu przy pomocy suszarki. Gdy go nagrzejesz stanie się plastyczny i bez problemu można go wygiąć. Tak dużą krzywiznę kształtuję na butelce po piwie 8) (skrzydła na kolanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_skot Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 ale ten drucik bedzie na koncu jeszcze zaklejony biala czescia bowdenu wiec nie powinno sie wysunac A nie lepiej wygiąć końcówkę popychacza w Z Mam pytanie co do klapki na silnik i wogule calalej owiewki silnika: czy mozna \go wykonac z depronu 3 mm rowkowanego ?? albo sklejonego podwojnie ( nie moge wyprosilowac 6 stki :/ ps model juz prawie gotowy czekam na odbiornik przylutowac regil do silnika przykrecic silnik i w gore i miejmy nadzieje ze nie w dol prosze o szybka odpowiedz w kwestii tego depronu :] Zrób tak jak Ci radzi TomekW. Nie wiem dlaczego chcesz lutować regler do silnika? Nie lepiej zastosować goldy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Niestety nie mam zadnych laczek pomiedzy silnikime i reglem a musze ulotnic model do soboty od poniedzialku studia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 A ja akurat tam gdzie mogę to silnik lutuje na stałe do regla. Goldów mam pod dostatkiem , ale silników nie przekładam więc nie widzę potrzeby dodawania i masy i kasy na zbędny osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_skot Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 A ja akurat tam gdzie mogę to silnik lutuje na stałe do regla... więc nie widzę potrzeby dodawania i masy i kasy na zbędny osprzęt. Oj Tomku, nie przesadzasz aby? Jaka będzie masa goldów, koszulki, lutu... 5-6g? Taka masa ma może kapitalne znaczenie w przypadku modeli ultralekkich ale nie w ponad metrowym trenerku. No i kwestia wymiany silnika czy reglera. Z goldani trwa to kilka chwil no i możliwe jest do wykonania w terenie. A co do kasy - goldy kosztują kilka złotych, a regler czy silnik? Tak więc wychodzi, że rozwiązanie z goldami ma same zalety :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_skot Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ster zamontowany :] tylko nie wiem czy ten sposob bedzei skuteczny :/ Umknęło mi :oops: Mikeosw pokazał Ci na rysunku jak powinieneś zamocować dźwignię sterów. Koniecznie popraw to mocowanie, bo tak jak to zrobiłeś nie sprawdzi się a może być przyczyną "zdecydowanego" kreta. Stery nie będą pracowały prawidłowo. Nie uzyskasz symetrycznego wychyłu i zupełnie niepotrzebnie obciążasz serwo :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ciezko bedzie mi to teraz poprawic :/ bo wkleilem te dzwigienke na zywice:/ jedynie co moge zrobi ( tak mi powiedziano na modelarni ) to usunac te balsowa wstawke bo ona delikatnie blokuje dzialanie steru ale ogolnie ster chodzi w miare " luzno " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.