kogutos Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A bylo to tak:Chcialem zakupic jeden z modeli ktory mialem juz wczesniej ale niepotrzebnie zhandlowalem a latal wysmienicie.Zaznaczam ze z tym sklepem mialem do tej pory same dobre doswiadczenia(zakupilem u nich okolo 5 modeli i raz wyposazenie do elektryka).Modele przychodzily zawsze!! na drugi dzien od zlozenia zamowienia telefonicznego.takze dzwonie do firmy gdzie dowiaduje sie ze modelu nie ma (chociaz normalnie widnieje w sklepie on-line).Zostaje poinformowany ze dostawa modeli do sklepu bedzie dnia tego a tego.OK.Czekam.Dzwonie raz jeszcze.Dowiaduje sie ze dostawa sie opoznia i bedzie za tydzien.OK.Czekam.Dzwonie.Jest BINGO jest dostawa.Ale pani jakas tam pracujaca tylko nie wie dokladnie czy model jest bo jeszcze nie wypakowane ale przyjmuje zamowienie.Prosze o szybka wysylke.OK.Czekam,czekam,czekam i tak sobie czekam kilka dni roboczych i NIC.Pisze mejla czy model zostal wyslany.NIC.Nastepnego dnia dzwonie.Niestety nie ma wielce szanownej pani szefowej a jak zwykle te pierdoly pracownicy NIC nie wiedza.Dzwonie dnia nastepnego.Jest wielce wielmozna pani szefowa.Dowiaduje sie od tej przesiebiorczej kobiety ze ona nic nie wie czy model zostal wyslany,proponuje wyslanie mejla z informacją ale ja sie nie zgadzam i prosze o telefon,natychmiast po sprawdzeniu.I myslicie ze ta p....da zadzownila.OLALI mnie na calej lini.Czekalem 7 dni w przekonaniu ze model zostal wyslany a pozniej nawet nie stac ich bylo na telefon do mnie i powiedzenie ze "mamy cie w d...pie". Oczywiscie modelu nie dostalem i zadnego telefonu takze nie bylo.Wystawilem im w ich sklepie negatywne opinie pod kilkoma modelami samolotow to jedynie je usuneli ze stron.Tak wlasnie firma Wimarex w dzisiejszych czasach potraktowala swojego stalego klienta ( no chyba ze ktos robi tylko sztuke dla sztuki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 faktycznie niemiło...no ale cóz zdaza sie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@verick Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Ja zamowilem tam elektroszybowiec 160 cm rozpietosci, to bylo chyba jakies ponad pol roku temu... i nadal czekam na zamowienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No zdarza sie. Choć ja mam z WIMAREX'em mile doswiadczenia. Może dlatego że zaraz po zamówieniu ( JR PROPO 9X II ) robiłem wpłatę na konto. Może tak rzeba z nimi postępować? Zamówić i wpłacać na konto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam Nie tylko warimex tak robi ale i ol-pen modle i tak to już jest jak ci wielcy niby bisnezmeni w swoich sklepach się przeinwestują . Czasami bywa tak że to ich mają gdzieś tacy producenci jak ja bo sklepy tego typu chcą zarabiać nie angażując swoich pieniędzy. Zauważcię że jak im wpłaci na konto to sprawy sie mają dużo lepiej. A dla czego ? bo nie musza angażować swoich środków bo ich nie mają. Niema jak robic kase mniejsza lub większą ale na obcych plecach. Tak to już jest z biznesmenami co pustki mają w kieszeniach jak by dobrze sprawdzić. Z tąd sie biorą opuźnienia a i często niedostarczenie modelu wogóle. Znam tą droge bo zgłaszały się domnie sklepy z chęcią wspułpracy tylko abym im dał w komis .Wiem jak się to kończy potem ani modelu ani pieniędzy.A jak się nie zgadzałem na ich warunki wspułpracy to się obrażali. Dla tego też moje modele nie sprzedawane są w sklepach internerowych w Polsce i może i dobrze nie ma kłopotów finasowych itp. Pewnie wiele jeszcze czasu upłynie zanim ludzie zrozumieją fakt że jak chcesz mieć sklep to musisz zainwestować w towar i nie tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Odnośnie Wimarexu nie mogę się wypowiadać, ale Ol-pen to tzw" mój sklep "i o tego typu praktyki nie mogę go posądzić . Biorę towar i fakturę z terminem płatności tydzień.Nieraz zajezdżam do sklepu bez "kasy" i reguluję później.Jak zamawiam jakiś towar i Radek nie może podać konkretnego terminu, spokojnie czekam na telefon,jemu dostawcy też czasami nie dotrzymują terminów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dzięki Szczepan , a Panu Drexpol proponuję podróż do Odolanowa i sprawdzenie ile zainwestowałem przez 10 lat swojej działalności. A sprawę którą pamiętam (przyrządy pokładowe ) jest tak stara jak świat - Multiplex wycofał je ze sprzedaży i tyle i nie ma w tym ani kszty mojej winy. Pozdrawiam ! Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Nie wiem jak jest z Wimarexem, robiłem tam zakupy tylko raz i to osobiście przy okazji bytności w Lodzi, natomiast muszę zdecydowanie stanąć w obronie Ol-Pen Model. Tak się składa, ze od wielu lat kupuje tam sporo towaru, nie tylko zresztą ja, sporo słupskich modelarzy zaopatruje się u Radka. Nie mieliśmy nigdy problemu z towarem, płatnościami, przesyłkami - niezależnie czy była wplata na konto czy przy odbiorze. Do tego, Radka zawsze można złapać pod telefonem, wypytać o wszystko, poradzić się - mało tego często ponegocjować cenę. W skali tych paru lat nie jest możliwe żeby tylko nas tak dobrze obsługiwał a innych po łebkach. Rozumiem Twoje rozgoryczenie Drexpol, ale obawiam się, ze posuwasz się za daleko w swoim rozumowaniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Nie wiem jak jest z Wimarexem, robiłem tam zakupy tylko raz i to osobiście przy okazji bytności w Lodzi, natomiast muszę zdecydowanie stanąć w obronie Ol-Pen Model. Tak się składa, ze od wielu lat kupuje tam sporo towaru, nie tylko zresztą ja, sporo słupskich modelarzy zaopatruje się u Radka. Nie mieliśmy nigdy problemu z towarem, płatnościami, przesyłkami - niezależnie czy była wplata na konto czy przy odbiorze. Do tego, Radka zawsze można złapać pod telefonem, wypytać o wszystko, poradzić się - mało tego często ponegocjować cenę. W skali tych paru lat nie jest możliwe żeby tylko nas tak dobrze obsługiwał a innych po łebkach. Rozumiem Twoje rozgoryczenie Drexpol, ale obawiam się, ze posuwasz się za daleko w swoim rozumowaniu ... Popieram w całości P.S. Radek jak z moim służbowym sprzętem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiboogi Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Radzio !!!!!!!!! Jutro jedziemy z Dali'm napasc twoj sklep. A powiem szczerze ze jest co napadac Panie Drexpol Pozdrawiam ALL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Mimo ze u Pana Radka w Odolanowie jeszcze nie mialem okazji nic kupowac, to juz parokrotnie otarlem sie o ten sklep, i musze powiedziec ze obsluga klienta wśród polskich sklepów jest praktycznie na najwzyzszym poziomie, naprawde polecam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Radzio !!!!!!!!! Jutro jedziemy z Dali'm napasc twoj sklep. proszę nie tak głośno i TAKIMI DUŻYMI literami. Chciałbym u Radka kupować kolejne osiem lat. awiatik sosno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam U Radka zaopatruje sie od dawna! Bardzo dobry sklep! Nigdy nie było problemu! Radek zawsze służy pomocą i fachową wiedzą. Pomaga nawet zamienić silniki z Super Tigera na Os Maxy!!!!! :wink: Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmax Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam. Również miałem okazję zakupić kilka drobiazgów u kolegi Radka - od tej strony bardzo dobra i szybka obsługa. P.S. A tak małym żartem: Raz wysłałem mailem proste pytanie - jak na "laika modelarskiego" przystało - niestety nie doczekałem się odpowiedzi. Zinterpretowałem sobie to zdażenie w ten sposób, że widoczenie mój mail "zaginął" w gąszczu ważniejszej korespondencji ( lub nie doszedł ) i nie należy na przyszłość "duperalami" zawracać głowy innym ludziom . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 To i ja się przyłączę: U Radka kupowałem nie raz i nie raz jeszcze kupować będę. Nie ma problemu z kontaktem. A że czasami czegoś akurat na stanie nie ma - no cóż.. poczekam, dostanę. Z Wimarexem też nie miałem problemów do tej pory. Za to zostałem niezbyt sympatycznie potraktowany na Żarze przez firmę Drexpol. Jak widać. Z każdej strony zdarza się sęk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Tak to jest z tymi sklepami jak powstaje nowa firma wszystko jest ok klient szanowany obsługa miła fachowe porady, nawet tel do domu ,ze brakuje jakiegos towaru ,ale po czasie sie wszystko zmienia klient dostaje przysłowiowego kopa wniosek z tego taki ,że chyba dobrze sie kreci ten interes i z czasem mozna kopnąc goscia w :ass: bo przyjdzie kolejny PS to nie dotyczy wszystkich sklepów są jeszcze dinozaury szanujące szalejących z kasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Czy ktoś ma aktualny link do Wimareksu lub telefon. Adresy swej strony zmieniają jak rękawiczki i nie nadążam za tymi zmianami, a telefon nieaktualny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Sprawa się wyjaśniła. Dodzwoniłem sie do nich z numeru ze strony ploterylaserowe i dowiedziałem się, że zakończyli działalność jako sklep modelarski- szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.