pauletto007 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 witam kup sobie takie Hitec HS 322 HD cena ok 32pln mam i nie są złe Do tego modelu to za słabe serwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Do tego modelu to za słabe serwo.Dlaczego tak sądzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No to się pochwalę Mój CAP już gotowy do lotu ale z braku czasu jeszcze nie ulotniony: Co w środku: - OS 55AX i śmigło APC 11x6 - serwa HXT 5010 -5szt - pakiet Sanyo enerpro 6V 2100mAh - waga do lotu 2524g A zdjęcia poniżej: Wymieniłem jeszcze fabryczne kółka 52mm na większe o średnicy 70mm i już się nie mogę doczekać oblotu i lotów!!:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Śmigło mogłeś dac 12.25x3.75 lepiej sie bedzie wkrecąc. Piękny model! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mógłbyś wstawić fotkę z prawą stroną modelu? Interesuje mnie jak rozwiązałeś chłodzenie silnika - nie przegrzewa się tak zamknięty w owiewce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) Mógłbyś wstawić fotkę z prawą stroną modelu? Interesuje mnie jak rozwiązałeś chłodzenie silnika - nie przegrzewa się tak zamknięty w owiewce? Model jeszcze nie ulotniony i ani razu nie uruchomiony z braku czasu... Nie wiem, jak będzie więc z chłodzeniem silnika, być może trzeba będzie coś poprawić. Słyszałem jednak, że duże otwory wlotowe do przestrzeni silnika w modelach o dość dużej owiewce (taką ma CAP) wystarczają do chłodzenia. Zdjęcia poniżej:1. CAP od spodu: A. Duży otwór pod tłumik B. Szczelina (wysokość, ok. 10mm na wylot powietrza krążącego w owiewce, szerokość szczeliny=szerokość kadłuba) między powierzchnią osłony silnika a kadłubem (tutaj blachą podwozia), sorki za nieostre zdjęcie. 2. CAP z prawej - pod żarzenie świecy wyciąłm delikatnie większy otwór niż średnica zewnętrza fajki EDIT: Zrobiłem jeszcze małą modyfikację spodu modelu, bo był całkowicie biały i w pochmurnym niebie raczje trudny do odnalezienia - na dolnej stronie płata dałem czerwono-białą szachownicę, tak jak u góry. Zabawy było co nie miara, ale efekt... mnie się podoba , sami zobaczcie: Edytowane 19 Września 2012 przez pauletto007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Daawno już temu powinienem wrzucić filmik z latania, ale jakoś nie było komu go zrobić. Dziś byłem w Radawcu na krótkim lataniu i kolega coś nakręcił, choć krótko: A tutaj fajne zdjęcie z lotów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Nie latałem CAPem ponad rok i wreszcie po długiej przerwie dziś się udało polecieć. Kolega dziś strzelił krótki filmik z lotów, nie tylko moich : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi