Wabnycek Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Witam mam zamiar zakupic tego cztero takcika, (ASP FS61AR ) ma ktos z was moze go ?? Slyszalem iz chodzi jak cudenko odpala na dodtyk, i wogole jest super czy to prawda??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 a do czego tem motorek Link to comment Share on other sites More sharing options...
buwi777 Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Obstawiam: Acapulco ( chyba trenerek ) Trafiłem :?: ps. a od dotykania to chyba żaden nie pali ( oczywiście motorek ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Mam ten silnik w modelu retro czyli Vicomte. Waga modelu 2,7 kg, silnik pracuje na śmigle 13x6. Fragment lotu masz w dziale Warsztat - Swieca dymna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wabnycek Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 no raczej ze trafiony Acapulco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wabnycek Posted September 27, 2007 Author Share Posted September 27, 2007 To wkoncu nikt nie wie jak to chodzi?? na filmiku nawet nawet ale czy ktos moze opisac wlasnymi slowami wrazenia??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Używałem taki silnik (ze smigłem 12x8) w modelu trenerka Canary o masie 2,7 kg. Ciąg mierzony na ziemi to było jakieś 2-2,2 kg na paliwie MT 10% nitro. Silnik bardzo latwo sie odpala i reguluje, pali bardzo malo (nowet 30 min lotu na zb 300ml) ale osiągi nie są rewelacyjne, odpowiadają silnikowi 2T 6,5 ccm. Za to jest fajny dźwiek . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 W moim przypadku napęd okazał się sprawniejszy na śmigle APC 13x6 - 9800 obr/sek co daje ciąg statyczny 3,1kg. Na śmigle APC 12,25x3,75 loty były bardziej nerwowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 To ciekawe, ja próbowałem Master Airscrew 13x6 ale tam ciąg był chyba mniejszy (nie wiem jakie obroty, ciąg mierzyłem taką rozciągliwą wagą- może to niezbyt dokładne). 3,1 kg to super wynik, na jakim paliwie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Te 3,1 kg to z kalkulatora Prop selektor czy jakoś tak. Z paliwem to już gorzej by określić gdyż jest to mieszanka tego co posiadałem więc trochę Tornado 10% + Arctic glow 5%+ Yamada 22%. W sumie z 13% nito było. Mam jeszcze śmigło drewniane Pelikan 13x6 ale jak narazie bardzo dobrze lata się na tym APC 13x6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wabnycek Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Witam Zrobilem wlasnie Loze do docierania a wiec jestem nastwaiony juz na maksa na ten silnik!!!! (wkoncu i tak jest juz zamowiony) A Paliwo mam Model technik QwickFire 10 do czego chce dolac troche oleju rycynowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Way Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Mam aki silniczek w moim SIGu ( dzial spalina --> SIG SOMETHIN EXTRA ). Jest też film z oblotu. Powiem jedno. Chodzi jak ta lala. Po dotarciu odpala za pierwszym razem :mrgreen: No i ten dzwięk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 A jaki masz ciąg z tego silnika??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Tomek - ciąg podałem dla swego egzemplarza; na śmigle 13x6 wykręca 9800 obr/min. Z przelicznika kalkulatora wychodzi ok 3,1 kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Irku chodziło mi o egzemplarz kolegi Waylander Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekSz Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 A nie lepszy byłby Os max 55AX ?? na Rcuniverse czytałem że kręci śmigłami na poziomie Os 70 FS. A przy okazji nie trzeba lać syntetyku wystarczy rycyna Ja sam go mam i jest bardzo zadowolony. LAtam na 23% olej 0% nitro i pali świetnie niedługo zaczne lać 10% nitro i powinno być jeszcze lepiej xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Bartek, ale ten OS max 55AX ma się nijak do 4suwa, którego ktoś sobie postanowił nabyć. No chyba, że ten 55AX to też 4suw :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Konopka Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 Mam taki silnik w modelu Messerschmita BF-109. Ogólnie jestem zadowolony. Jedyny problem, to trudności z ustawieniem niskich obrotów przy montażu silnika głowicą w dół. rozwiązałem to stosując pokładowe żarzenie. Opis uruchamiania, docierania i użytkowania tego silnika wraz z fotkami i filmikiem jest w dziale SPRZĘT na mojej nieco zaniedbanej ostatnio stronie http://teemto.republika.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wabnycek Posted October 7, 2007 Author Share Posted October 7, 2007 Witam! Wlasnie w sobote dostalem moj silniczek! Dzisiaj spalil juz 2 literki prawie! Chodzi na dotkniecie rozrusznika! Normalnie niebo w gebie! hahaha Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jano Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 witam. Odświeżam temat bo znalazłem(w sklepie ) silnik poj 5cm3 czterotakt waga 275g.Nazwa ASP FS30AR.Chciałbym go do trenerka , a to dlatego że naczytałem się na tym forum wiele na temat 4 taktów(pozytywnego) i mam nadzieję że skoro odpalałem stare Radugi, Komety czy Meteory i to często z palca to poradzę sobie z waszą pomocą i z tym cackiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.