elektron Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam :cry: Moja glupota nie zna granic... podczas zmieniania smigla chcialem dociagnac smiglo na "fest" no i tak dociagnalem ze os pekla :cry: :cry: :cry: Czy da sie cos z tym zrobic ?? - os pekla zaraz przy silniku... wiec naprawic sie nie da.... skad mozna dostac nowa ?? POMOCY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 trza walu poszukac całego ! allegro i google! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 walu... czyli caly tlok ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Model Making z Krosna,cena w okolicy 40zł Od razu weź łożysko przednie!! ! PS.i popraw temat MVVS 4,6 ccm:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/ cos takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 walu... czyli caly tlok ?? Nie, wał to wał a tłok to tłok;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 czyli gdzie to jest w ofercie bo nie widze :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 To co pokazałeś w linku to jest właśnie to, wał korbowy do mvvs a moja wypowiedź tyczyła sie tej poprzednie, jak jeszcze nie dałeś linka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 tu :)57zł http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/247/ i to http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/95/290/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Tu masz. http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/559/ Napisz do leszka Jury z www.modelpartner.ig.pl to powinien ci. ew. sprowadzic z czech nowy wał. Edit. Motyl wyprzedziłes mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 pytanie - ten http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/ czy ten : http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/559/ Niby obydwa dobre ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Wał kup ten drugi i nie zapomnij o łozysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 bo to te same wały Silnik 3,5 i 4,6 różniąsię tylko tuleją cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ok czyli jeszcze dzisiaj zamawiam wal silnika 4,6ccm i lozyska przednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 zamowione ! teraz czekam na to az przysla Eh za glupote trzeba placic :/ W czym zamoczyc silnik aby byl czysty od starego paliwa i oleju ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 W czym zamoczyc silnik aby byl czysty od starego paliwa i oleju ?? własnie i na jak długo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 bo to te same wały Silnik 3,5 i 4,6 różniąsię tylko tuleją cylindra Nie mow hop. Mam 4 Mvvsy 3.5cm3 i 2 maja krotkie waly a w 2 mam dlugie waly. Roznia sie dlugoscia gwintu wystajaca z przodu. W starszych modelach gwintu wystarczalo na smiglo i podkladke i jak chcialo sie przykrecic kolpak to trzeba bylo zrezygnowac z podkladki. W nowszych typach w tym takze i 4.6cm3 wal z gwintem jest juz dluzszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Możesz wykąpać silnik - rozkręcony na drobne - w benzynie nieetylizowanej lub jej pochodnych( rozpuszczalniki itp) lub w etylinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Dobra przyszly czesci.... wzialem sie za rozkrecanie silnika i po zdjeciu tylniego dekla - nie wim jak to sie zwie, i pokrywy glowicy (tam gdzie sie przykreca swiece) zwatpilem w swoje umiejetnosci..... Co z tym dalej zrobic ?? czy mam rozkrecic glowice calkowicie ?? Jak rozdzielic os z kobowodem i tlokiem... jak wysunac os jezeli od strony smigla jest ona trzymana przez mocowanie od smiagla ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Głowice musisz zdjąć całkowicie Musisz wyjac tuleje cylindra dopiero teraz zdejmiesz korbowód i wyjmiesz tłok. Z przodu na wale osadzona jest piasta śmigła na stożku, ratuje cie tylko ściągacz lub tak jak ja to robiłem tokarka. Mmniej profesjonalnie to typowy dla polskich mechaników MŁOTEK, jedno celne puknięcie i piasta odskoczy. pamiętaj aby położyć dół silnika na równym klocku drewnianym !! TEGO NIE POLECAM i TO OSTATECZNOŚĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.