Sniq Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Jaki silnik spalinowy powinien być do katamarana Eopxy ? jakiej pojemnosci? katamaran ma długość 900mm i szerokości 280mm i wysokosci 110mm
Irek M Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 nie odpowiem ci konkretnie ale... jesli to coś w rodzaju Lamborghini cat 1 to siedzą tam zdaje mi się od 3,5 do 4 coś tam. Identyczny kadłub jak Lamborg... ma kupiony na allegro Admiral - 103cm. Po zabawie w wersji elektro wstawiłem silnik ASP 46M czyli 7,5cm. wybierając silnik patrz na jego parametry, a nie tylko na pojemnosć. Te o mniejszej pojemności mają dużo lepsze własciwości napędowe niż mój większy. Za to jest dużo tańszy, a mnie ma służyć tylko do zabawy.
Sniq Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Powiem tak . Silnikach żarowych jestem "zielony" pierwszy raz będę miał z nimi styczność Latam tylko szybowcami tam żadnych silników nie ma ;D i nie wiem jaki (wiem ze chodzeniem wodnym ;D ) nie wiem na jakie parametry patrzeć . I bym prosił jakąś podpowiedz
Irek M Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Chłodzenie wodne to akurat każy ma. Te inne parametry to np obroty na minutę: ASP ma duzo mniej niż np OS MAX ale i mniej nitro potrzebuje i jest tańszy. Wejdź np na www.modele.pl i w dziale szkutniczym możesz przeczytać o tych silnikach.
mike217 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Szukaj czegoś używanego z CMB . Ani Os max ani ASP nie da sobie rady z takim klamotem. Oscylował bym pojemność 7,5 cm. sześć. A najlepiej wsadź tam elektryka i zapuść z 8S lipo. Wtedy będzie szybko.
AndrzejC Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Kolego Michale Do CMB to trzeba dorosnąć , i na pewno nie uzywany ( jeżeli już). Do tej łodki wystarczy MVVS 6,5 z Modelmaking , silnik o tyle dobry, co niedoceniany, do tego jakaś rura nawet od Webry 6,5 i będzie działać. nawet przekładni nie potrzeba do tego modelu a.C.
mike217 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zapomniałem o Mvvs , a faktycznie widziałem u Was w modelu, że daje radę.
Irek M Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Po latach odgrzebuję temat. Jaką śrubę powinienem zastosować do tego silnika ASP 46 M? jest to oczywiście wersja do łódek z wodnym chłodzeniem ale tłumik ma zwykły "lotniczy".
sebka34 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 W dniu 14.04.2021 o 17:56, Irek M napisał: Po latach odgrzebuję temat. Jaką śrubę powinienem zastosować do tego silnika ASP 46 M? jest to oczywiście wersja do łódek z wodnym chłodzeniem ale tłumik ma zwykły "lotniczy". Pytanie z dziedziny Jaka powinna być żona no to pytanie nie jest w stanie nikt Tobie odpowiedzieć. Andrzej C pisząc o tłumiku miał na myśli rurę rezonansową .
Irek M Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Wydawało mi się, że pytanie dość proste dla pływających. Gdyby chodziło o śmigło do silnika 2 suwowego 7,5cc to ja jako latający bez trudu odpowiedziałbym. Nawet w instrukcji podają rozmiar śmigła zamiast śruby.
sebka34 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 No niestety z wodą tak już nie jest wpływa no to bardzo dużo parametrów. Co do spaliny to Andrzej C. Podpowie od jakiej zacząć a jeśli chodzi o elektryka to Michał H. Jest mistrzem w tej dziedzinie. Wielokrotnie korzystałem z jego doświadczenia i zawsze miał rację. Miałem FSR 7,5ccm i przerobiłem w efekcie końcowym na elektryka i teraz sobie pływam. W białych rękawicach ?
Rekomendowane odpowiedzi