Skocz do zawartości

Jaki silnik?


Rekomendowane odpowiedzi

nie odpowiem ci konkretnie ale... jesli to coś w rodzaju Lamborghini cat 1 to siedzą tam zdaje mi się od 3,5 do 4 coś tam. Identyczny kadłub jak Lamborg... ma kupiony na allegro Admiral - 103cm. Po zabawie w wersji elektro wstawiłem silnik ASP 46M czyli 7,5cm. wybierając silnik patrz na jego parametry, a nie tylko na pojemnosć. Te o mniejszej pojemności mają dużo lepsze własciwości napędowe niż mój większy. Za to jest dużo tańszy, a mnie ma służyć tylko do zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak . Silnikach żarowych jestem "zielony" pierwszy raz będę miał z nimi styczność Latam tylko szybowcami tam żadnych silników nie ma ;D i nie wiem jaki (wiem ze chodzeniem wodnym ;D ) nie wiem na jakie parametry patrzeć . I bym prosił jakąś podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Michale Do CMB to trzeba dorosnąć :blink: , i na pewno nie uzywany ( jeżeli już). Do tej łodki wystarczy MVVS 6,5 z Modelmaking , silnik o tyle dobry, co niedoceniany, do tego jakaś rura nawet od Webry 6,5 i będzie działać. nawet przekładni nie potrzeba do tego modelu :)

a.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.04.2021 o 17:56, Irek M napisał:

Po latach odgrzebuję temat. Jaką śrubę powinienem zastosować do tego silnika ASP 46 M? jest to oczywiście wersja do łódek z wodnym chłodzeniem ale tłumik ma zwykły "lotniczy".

Pytanie z dziedziny Jaka powinna być żona :) no to pytanie nie jest w stanie nikt Tobie odpowiedzieć. Andrzej C pisząc o tłumiku miał na myśli rurę rezonansową .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach