Skocz do zawartości

Chowane podwozie - jak to działa


spider103

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie jestem początkującym modelarzem i mam pytanie:

 

Są modele samolotów w których za pomocą przycisku w nadajniku (dołączanego do zestawu) możemy chować podwozie, a jak wygląda sprawa jak sami chcielibyśmy kupić makietę modelu z chowanym podwoziem i jak zrobić abyśmy za pomocą przycisku w nadajniku chowali to podwozie...wiem że to zamotane..ale chodzi mi o to na jakiej zasadzie działa "chowanie" podwozia w modelach RC...czy potrzebne do tego dodatkowe serwo a potem trzeba je jakoś programować w nadajniku (przypisywać) czy jak to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Dodatkowe serwo lub serwa osobne na każde koło.

Łączy się je do jednego kanału odbiornika. Prawie każda aparatura >4ch. ma jeden kanał włączony/wyłączony który jest do tego idealny.

Często stosuje się spowalniacze serw aby podwozie otwierało się powoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź jak będę bardziej zaawansowanym modelarzem i będę w trakcie tworzenia Jeta to pewnie jeszcze nie jedno pytanie padnie :)

Widać kompletnie nic nie wyniosłeś z poprzedniego wątku.

 

Mamy takie powiedzenie o "Budowaniu Lotniskowca RC" - Czyli projekcie na który kompletny laik się porywa w słomianym zapale, po czym pada w starciu z rzeczywistością.

Ty się właśnie na to porywasz.

 

Świadczy to tylko o tym, że nasze rady i tak masz głęboko w poważaniu, nie chcesz się niczego nauczyć, a jedynie dostać do ręki fajną (w twoim mniemaniu) zabawkę, nie zdając sobie sprawy czym to jest.

Lekko licząc, nim będziesz gotowy do popilotowania pierwszego Jeta TRENINGOWEGO, to upłyną spokojnie 3-4 lata intensywnej nauki.

Łatwo jest wydać ileś tysięcy "zielonych". Równie łatwo je stracić.