Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam w turnigy 9x mam koszyk na baterie i sobie chwalę, mam eneloopy i wystarczają na ładnych parę godzin lotu..... co do zabezpieczenia skrzydeł najlepszym rozwiązaniem są według mnie gumki, choć ja mam ciasno spasowane i nawet przy dużym wietrze, beczkach i innych szaleństwach nie wysuwały się ani o milimetr. Teraz jednak gdy robi się coraz większy luz przyszedł czas na gumki.

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie ma NIC głupszego i mniej rozsądnego niż stosowanie koszyka w nadajniku, czy gdziekolwiek. Najlepiej polutować odpowiednio te akumulatorki robiąc z nich pakiet i wtedy z nich korzystać. Widziałem sam jak pilot musiał trzepać nadajnikiem bo bateryjki mu nie stykały.

Opublikowano

Nie ma NIC głupszego i mniej rozsądnego niż stosowanie koszyka w nadajniku, czy gdziekolwiek.

Dramatyzujesz........
Opublikowano

NIE MA NIC GŁUPSZEGO NIŻ BATERYJKI W KOSZYKU OD TGY 9X!!!!

 

Używam go do ładowania akumulatorków z innej apki (gdzie jest działający koszyk) i nawet na stole czasami potrafi wywalić rozłączyć, chociaż nikt go nie rusza.

Opublikowano

Używam go do ładowania akumulatorków z innej apki (gdzie jest działający koszyk) i nawet na stole czasami potrafi wywalić rozłączyć, chociaż nikt go nie rusza.

 

Nie zazdroszczę, w moim koszyku baterie spasowane są ciasno i nigdy nie zdarzyło się, że rozłączyło się zasilanie, nawet przy próbach potrząsania, uderzania i poruszania.... Słyszałem już nie raz o takich przypadkach aczkolwiek nie generalizujmy choć też nie lekceważmy dlatego też przeprowadziłem testy i nie widzę powodu rezygnacji z koszyka + eneloop.....
Opublikowano

Przeprowadziłeś testy... To świetnie, niedługo będziesz musiał przeprowadzić testy naprawcze swojego modelu. Nie rozumiem, polutowanie pakietu to 5min, co stoi na przeszkodzie? Lenistwo? Ale co kto lubi. Ja powiem jedno: stanowczo odradzam korzystania z koszyka na baterie w nadajniku i do odbiornika.

Opublikowano

Przeprowadziłeś testy... To świetnie, niedługo będziesz musiał przeprowadzić testy naprawcze swojego modelu. Nie rozumiem, polutowanie pakietu to 5min, co stoi na przeszkodzie? Lenistwo? Ale co kto lubi. Ja powiem jedno: stanowczo odradzam korzystania z koszyka na baterie w nadajniku i do odbiornika.

 

Rafał... osądzasz mnie o lenistwo choć mnie nie znasz.... jak dla mnie głupotą było by lutowanie eneloopów, gdyż dokładam 20zł i mam nowy pakiet do aparatury, kolega lata na "koszyku" już ładnych parę lat i nic złego się nie dzieje.... to że komuś się niesprawdził taki ( bądź co bądź fabryczny) patent nie oznacza jeszcze, że rozbije przez to model... Również uważam, że pakiet jest bezpieczniejszy ale nie dramatyzujmy... dość dyskusji sorki za OT.
Opublikowano

nigdy nie zdarzyło się, że rozłączyło się zasilanie

zawsze kiedyś jest pierwszy raz (znasz kolego "Prawo Murphy'ego" ?)... ale to Twój model ..
Opublikowano

Witam.

Mam pytanie dotyczące śmigła. Jego łopatki z jednej strony są płaskie z drugiej wypukłe. Czy śmigło należy zamontować płaską stroną w kierunku obracania się (w prawo patrząc od ogona)?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Napisami w kierunku? Tak samo to działa w tym Pionnierze?

To widać na śmigle którą stroną trzeba zamontować tzn. napisami na zewnątrz. To tak najprościej.

Opublikowano

Tak czy owak, montuje się napisami na zewnątrz, czyli w kierunku lotu w normalnych silnikach na dziobie.

Załóż najpierw jakkolwiek i zobaczysz po odpaleniu czy ciągnie i tyle w temacie.

Opublikowano

Jak patrzysz na model z góry, śmigło od strony bardziej wypukłej w kierunku lotu a od płaskiej....... w kierunku tyłu.

Opublikowano

Czyli śmigło bedzie "przecinało" powietrze wypukłą częścią a nie płaską?

 

Czyli tak jak na tym zdjęciu?

 

http://www.google.pl...,r:6,s:43,i:228

 

Ups przepraszam bardzo ale gafe strzeliłem, źle popatrzyłem z pośpiechu.... dokładnie na odwrót. Płaska strona śmigła w kierunku lotu na 100% teraz właśnie sprawdziłem...
Opublikowano

Ups przepraszam bardzo ale gafe strzeliłem, źle popatrzyłem z pośpiechu.... dokładnie na odwrót. Płaska strona śmigła w kierunku lotu na 100% teraz właśnie sprawdziłem...

 

Na pewno?? Wydaje mi się że właśnie wypukła w stronę lotu. Z punktu widzenia aerodynamiki to właśnie po stronie wypukłej płata (w tym wypadku łopaty śmigła) wytwarza się siła aerodynamiczna zwiększająca siłę ciągu całego śmigła.

Jeśłi się mylę to wyprowadcie mnie z błędu...

Opublikowano

Być może mają wypukła część śmigła w kierunku lotu samolotu, ale czy nie ma zależności między tymi zdjęciami a kierunkiem obracania śmigła? W moim modelu silnik obraca się w prawą stronę patrząc od strony ogona, patrząc od dziobu obraca się w lewą stronę.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.