zielinskijanek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam! Zakupilem już troche czasu model Sky Hawks RTF (model motoszybowca bd początkujący i ja jestem początkującym), lecz latac moge nim tylko na bezwietrznej pogodzie... Mam wiatromierz który jak pokazuje mi pred. wiatru od 1m/s do 2... Samolotem lata się trudno, ale gdy przekracza 3m/s samolot nie daje rady lecieć pod wiatr niemal Ze się cofa. Więc jak pod wiatr na 80% mocy silnika leci i nie mal że stoi w miejscu, wystarczy lekkie przechylenie i odwracajac się leci na kreta. Czy to jest normalne że takim modelem można latać tylko na bezwietrznej pogodzie? Odnoszę wrażenie jak by samolot wyposażony był w zbyt słaby silnik (czy od tego to zależy?) który nawet na bezwietrznej pogodzie mam problemy z wzbiciem modelu na wyższa wysokość niż te na oko 20-30m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Czy jak robisz zwrot to zmniejszasz gaz? Na 80% gazu ten szybowiec nieźle zasuwa w strudze wiatru, tylko Tobie z nieruchomej ziemi wydaje się,że stoi w miejscu lub się nawet cofa. Lecąc z wiatrem również powinien być gaz na te 80%, aby samolot w strudze wiatru miał odpowiednia prędkość. Wtedy z ziemi pewnie będzie widać, że leci jak odrzutowiec, ale tak musi być. Przy zbyt małej prędkości w stosunku do mas powietrza samolot po prostu spadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...