maciej1977 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Shock chyba nie doczytałeś co napisał , silnik nie chciał zejśc do wolnych obrotów tylko pracował na średnich i dlatego zgasił silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A to zwracam honor..jesli to faktycznie z tymi średnimi obrotami lądował to zmienia postać rzeczy.. Tak to jest jak jedną nogą jest się jeszcze w pracy a drugą już na forum..przepraszam za złą moja interpretację.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 spoko , tez jestem jeszcze w pracy .. A swoją drogą to ciekawe co było tego przyczyną , skoro po wylądowaniu serwo gazu pracowało normalnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Hehe. Przed wyjściem nie zdążyłem odpowiedzieć Ci Shock na Twojego posta, ale zdążyłem zacząć transferować film na youtube. I zamieszczam go tutaj. Obecnie to co sprawiało mi problem, zostało wyeliminowane i nie boję się już wstydu jak ktoś patrzy http://www.youtube.com/watch?v=rLePGtH94-U&feature=youtu.be Najgorzej było się przełamać, nawet po pierwszych 10 lotach i próbować jakiś figur nie 100m w górze.. Mam już za sobą z 3 godzinki przelatane i mimo że jest to 30cmm , które bardzo wiele osób przekreśla i twierdzi, że minimum 50 jest coś warte, to dla mnie jest to najlepiej latający model jaki miałem i jestem z niego bardzo zadowolony! Co do awarii, to myślę, że musiało to być serwo, choć nie ściągnąłem jeszcze maski silnika. Próbowałem trymować gaz w locie, jednak bez żadnego efektu. Normalnie wystarczy kliknąć 3-4 trymerem aby silnik zgasł. Zszedłem z 7 stopni w dół i nic. Jestem i tak bardzo rad, że skończyło się jedynie wygiętym podwoziem, które najprawdopodobniej kupie nowe. Próbowaliśmy coś więcej nagrać, ale kamera nie łapie ostrości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 No lądowanie całkiem przyzwoite . To podwozie aż tak wygięte że trzeba kupować nowe ?. Solidne imadło ,młotek (najlepiej gumowy) i bez problemu doprowadzisz do oryginału..pewnie nie jedno jeszcze przejdzie ,szkoda kasy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Najgorsze że, płaskownik się obkręcił. Nie pomaga ani imadło, ani młotek. EDIT. Jednak %$$%, coś się stało. Uszkodzeniu uległ domek i nie wiem jak się za to zabrać, czy to kleić, wzmacniać, czy może trzeba nowy zrobić. Serwo oraz połączenie z dźwignią gazu sprawdzone.. wszystko jest w najlepszy porządku. Najgorsze, że rozwarstwiły się w niektórych miejscach sklejki. EDIT 2. Posklejane. Jeden, dość skomplikowany element sam wyciąłem, korzystając z sposobu maciej1977. Nie do wiary ;o Wyszedł mi super. Co prawda nie wiem czy ja ciąłem tą sklejkę, czy też paliłem, ale wyszło. Tym razem postawiłem na klej Pattex http://www.pattex.pl/content/view/325/339/ Jutro się pochwalę zdjęciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Chyba nie jest tak źle , przynajmniej patrząc na zdjęcia - dasz radę to naprawić i myslę że po naprawie będzie mocniejsze niż fabryka i pamiętaj żeby po wszystkim sprawdzić wyważenie bo z pewnością dojdzie kilka ładnych gramów ... Rozumiem że ciąłeś miniszlifierką z tarczką do cięcia metalu :) czyli tak jak ja , element nadpalony jak po cieciu laserem - ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Już wiem co się stało!! Dziś rano to samo, nie chciał zejść z obrotów, a serwo działa. Diagnoza: blokująca się dźwignia gazu w gaźniku. Doszukujemy się przyczyny- odkręcamy silnik, rozkręcamy gaźnik i ... blaszka widniejąca na zdjęciu, przekręciła się i szparka To weszła w miejsce dla ośki Tu i blokowała się. Potem wiatr nasilił się nawet w momentach nawet do 7,5m/s i wróciłem do domku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Mała kontrola przed zamontowaniem maski silnika i zonk. Znów się sklejka rozwarstwiła. [słaba jakość bo znów lustrzanka padła] Linie pokazują miejsca gdzie sklejka się rozdwoiła, a podwójna linia pokazuje rozdwojenie i wygięcie/zniekształcenie się sklejki. A z innych stron wygląda to tak Są dwie koncepcje. Pierwsza to wyszlifowanie wręgi i naklejenie bezpośrednio na nią drugą sklejkę [mniejsze prawdopodobieństwo że coś zepsuję] i druga usunięcie tej wręgi i dorobienie nowej. A tutaj dorobiony króciec w gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 ciężko będzie wywalić starą wręge , lepiej miom zdaniem z jednej i drugiej strony wkleić sklejkę , będzie mocne a i tak masz podkładki sklejkowe pod tulejkami silnika więc silnik się nie wysunie do przodu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 I tak też zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 jakiego kleju używasz? i dobry jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Pattex'u, resztę dokleję żywicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 no, mogłeś od środka też dać sklejkę na całości , zrób jeszcze wzmocnienia narożników z listewki i będzie jak czołg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.R Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Nie ma co przesadzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A no dokładnie. W tej chwili doszło z 30 g (sklejka 24 i kleju trochę) Może nie wygląda to za ładnie, ale nie jest tak masywnie jak wygląda. Użyta sklejka z przodu to 2,5mm z tyłu 2mm. Chciałem zakleszczyć wręgę silnika, mam teraz nadzieję, że będzie ok. Boki domku trzymają się bardzo dobrze. Skorzystałem również z okazji, że silnik mam wyciągnięty i obróciłem płytki, teraz nie odstają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/30159-pekniecie-w-cylindrze/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Silnik pracuje. Czy normalnie nie wiem, kręci na śmigle Filla 19x8 7600, minimalne jakie udało mi się osiągnać to 2200 i zapala bez problemów. Albo jestem antytalentem i nie potrafię ustawić jałowych, albo coś nie tak jest z gaźnikiem. Świeca nowa, przy okazji rozkręcenia silnika wszystko dokladnie przemyłem i wydmuchałem włącznie z gaźnikiem czy tłokiem. Dopóki nie uporam się z tym silnikiem, dopóty nie dotknę większego brata! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dziś wykonałem 3 loty i trzy razy silnik się dość poważnie się zająknął ;/ , poza tym pracuje i bez problemu zapala. Obroty jałowe/do lądowania wynoszą ~2300/min. Do modelu na gaz trafiło cyfrowe serwo z Savoxa. Na ziemi reakcja na gaz prawidłowa, sterów również. W powietrzu, silnik reaguje z 2sekundowym opóźnieniem [ stery normalnie]. Czego może to być wina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dzwięku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi