Skocz do zawartości

Mój pierwszy combat FW 190


sławek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak dokładnie-serwo jest w kabinie, na fotografii go jeszcze nie było ale widać wystający bowden w kabinie.

Co do śmigła sprawdzę 8x3,8, silnika nie zmienię ale może znajdę w nim jakiś kompromis między popytem na ampery a czasem lotu.

Ktoś sprawdzał TP Blacka na pakiecie 7,4v? i jakie śmigło jest wtedy optymalne (chodzi mi o doświadczenie a nie tabelkę producenta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombat , im szybszy tym stabilniejszy , przewidywalniejszy ze tak powiem ,

probowałem na tym smigle latac ale dałem sobie spokoj , duzy efekt żyroskopowy-brało go na jedną stronę

Możesz spróbować..., moze Tobie akurat sie spodoba

-tak smigło SF

 

 

zobacz jeszcze na 9X5 - to juz jest w miare normalny rozmiar jesli chodzi o esa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Z tego co wiem zestawy z kabinką są na zamówienie i dotyczy to na razie kilku maszyn -szczegóły trzeba ustalać z Markiem ,co do wyglądu -owszem mi się też podoba :) ale bez wytłaczanej kabinki trudno by było osiągnąć taki efekt ostateczny.

 

Co do napędu -faktycznie coś w tym jest bo identyczny zestaw był mi proponowany wielokrotnie i może wykorzystam go do następnego modelu (też z wytłaczaną kabinka !!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ktoś sprawdzał TP Blacka na pakiecie 7,4v? i jakie śmigło jest wtedy optymalne (chodzi mi o doświadczenie a nie tabelkę producenta)

 

Ja próbowałem i nie polecam :) przy śmigle 8x4 przy 1/2 gazu regiel odcinał zasilanie. Od razu sobie odpuściłem, Żeby dało się latać z pełnym gazem musiałbym zamontować coś rzędu 6x3, a wtedy osiągi byłyby zerowe:)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Właściwie to przy pakiecie 2S ciężko dobrać śmigło które będzie miało zbliżony ciąg lub prędkość do 9x5, 9x6. Te z lepszymi osiągami wcale nie pobirają wiele mniej pradu niz 9x4, które wydaje sie optymalne przy zasilaniu 3S do rekreacyjnego latania ;) Dają duży ciąg czyli nie musisz latac na maxa i pewnie spokojnie wylatasz 10-11 minut na pakiecie bez szaleństw. Jesli to jest silnik TP black 1400KV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Tak, tylko Miki mógł mieć albo dziadowski akumulator albo zapomniał przeprogramować regulator. Zostawił na 3s, podłączył 2s i na pół gazu regulator odcinał.

Natomiast w sprawie zasad doboru śmigła - to masz rację. Z tym, ze tak dobrany napęd nie nadaje się do combata. Nie dostaniesz prędkości. Natomiast może być niezły do jakiegoś lekkiego akrobacika. Do combata na 2s należałoby dobrać silnik z okolic 2000 - 2200kv.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foczka lata nadal na 11v -zostawiam go w takim zestawieniu "agresiv" :) a do latania bardziej relaksacyjnego zrobiłem na 7,4v (też z zestawu Marka) Typhoona

którego opisałem w parkflayerach .

!

Faktycznie-do combatu na takim zasilaniu potrzebny by był szybszy silnik ale i tak byłem pozytywnie zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W FW190 kołpak -38mm, Typhoon -50mm : zwykłe plastikowe kołpaki do spalin. Wymagają tylko dłuższych piast.

 

rozumiem , czyli w środku masz piastę którą dodają z silnikiem a na to kołpak ? bo w spalinie jest ten kołpak dociskany śmigłem z nakrętką , a tu tak samo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo w Bronku, podpatrzyłem u Sławka. Zwykła piasta, tylko, że z dłuższym gwintem aby objąć śmigło i spód kołpaka. Potem górę kołpaka przykręca się dwoma śrubkami.

Np: http://www.abc-rc.pl/p/34/3812/piasta-smigla-mp-jet-3-0-m5-dluga-os-8031-piasty-smigiel-stale-smigla-i-akcesoria.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.