Skocz do zawartości

Tomhe f-22


Kalix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mój pakiet waży ~120g.

Myślę, że do postu robertusa można jeszcze dodać, że zazwyczaj trochę tego ciągu "marnuje się po drodze" więc najlepiej trochę zaniżyć dane podawane przez producenta.

próbuję znaleźć kompromis pomiędzy czasem lotu, a prędkością. Bo też nie chcę, żeby samolot leciał strasznie wolno.

 

Co do prędkości to nadmiar ciągu może zbyt dużo nie dać. Oczywiście dobrze jeśli jakiś jest, ale przy prędkości najważniejsze jest kV i ew. skok śmigła, ale często to idzie w parze ze sobą. Np. do inrunner'ów daje się małe śmigła o bardzo dużym skoku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle uważam, że 460g to trochę za dużo. Im model lżejszy tym podatniejszy na wiatr, ale lata się nim o wiele przyjemniej. Miałem kiedyś Eurofighter'a by Tomhe i latał bardzo dobrze, dopóki nie okleiłem go. Po oklejeniu model zrobił się bardzo nieprzewidywalny, bardzo trudny w lataniu, czasami zarzucało go nawet podczas spokojnych zakrętów. Może to trochę efekt zbyt przedniego ś.c., ale od tej pory uznałem, że chyba już nie okleję w całości żadnego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, to teraz już rozumiem, w takim razie zdecyduję się jednak na tą 1600, jeszcze tylko zapytam, co by było gdybym podłączył do modelu pakiet 2s? bo z tego co rozumiem, mam przy tym silniku taką możliwość? bo w sumie mógłbym wykorzystywać pakiet który mam przy obecnym modelu, bo on ma 8,4v czyli rozumiem że to jest 2s? tak w ogóle to te 2s oznaczają 2 cele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, S oznacza ilość celi. Przy 2S można by dać jakieś większe śmigło, ale ciąg i tak najprawdopodobniej będzie mniejszy niż na 3S. Można zrobić ten model bardzo lekko, wsadzić niewielki pakiet 2S, np. 500mAh, mniejszy silnik, mniejszy regiel, ściągnąć obudowę z odbiornika i wtedy może uda się osiągnąć np. 180g. Tylko, że wówczas model latałby wolniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latając z pakietem 2s powinieneś wsadzić większe śmigło a na nie o czym wszyscy zapomnieli nie masz miejsca w modelu skoro jest miejsca tylko na 7"

Zobacz tu jaki jest : ciąg, pobór prądu przy różnych kombinacjach śmigieł i pakietów na tym silniku http://www.headsuprc...rushless/Detail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurczaczki;/ części będą dopiero jutro;/ hmmm zastanawiam się nad zamocowaniem lotek, mianowicie mam 6 zawiasów nylonowych i zastanawiam się co będzie lepsze, te zawiasy, czy taśma?

 

i jak zamontować serwa? jakoś przykleić do depronu? czy kawałek sklejki przykleić do depronu od wewnątrz i do niej przykręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lotki mocowałem na UHU POR, ale zalecam wzmocnić taśmą, a najlepiej mocnym plastrem z apteki, bo UHU w końcu przestał wytrzymywać siły działające na SW. Na lotce jakoś się trzyma. Taki zawias jest niemal niewidoczny. W swoim migu i innych tego typu modelach serwa przyklejam do depronu bez żadnych wzmocnień. Widać na zdjęciu na poprzedniej stronie. Najlepiej UHU POR, ew. z zewnątrz dać trochę polimeru albo znowu UHU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, bo na stronie motylastego jest podane, żeby wzmocnić i dlatego się zastanawiałem, a co do tych zawiasów oczywiście miałem na myśli coś takiego: http://abc-rc.pl/p/108/2247/zawias-poliestrowy-15x20-mm-zawiasy-akcesoria-modelarskie-drobnica.html

i czy to oznacza, że one się nie nadają do takich modeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i części dotarły, ale powstały nowe pytania.

Jak podłączyć regiel z silnikiem? z obu części wystają mi po 3 kable tego samego koloru i niczym nie oznaczone.

Tak się zastanawiam, jak obrócić kierunek obrotów silnika? bo domyślam się, że musze obrócić kierunek i odwrotnie zamontować śmigło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.