elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Prace trwaja nadal 2 serwa siedza juz w skrzydle Kadlub juz prawie caly oklejony papierem. Jeszcze tylko stery.... Kupilem dzisiaj silnik powinien przed weekendem dojsc
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Jedno serwo -dwa serwa, ważne abyś był pewien niezawodności ich działania ( w sensie serwo -popychacz-lotka)
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Nie no to bedzie zrobione ok Boje sie troche o sama lotke - bo to jest jednak tylko styro wzmocnione papierem czy dziwngnia sie z niej nie wyrwie
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 O to sie nie martw ,Jak sie wyrwie to już raczej Ce martwić będzie najmniej . :devil:
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 smieszne..... :evil: Powiedz mi lepiej czy takie rozwiazanie jest bezpieczne przy spalinie ! Bo wczesniejsze rozwiazanie jakie bylo takie bylo ale dzialalo
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Jeśli masz kawałek styro , to zrób sobie próbę. Jeśli dobrze wkleisz nawet te z oryginalnego zestawu ,to szansa wyrwania w normalnej eksploatacji jest niemożliwe.
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 nie no wkleje takie normalne palstikowe Na ktore z drugiej strony zakladasz nakladke W we wszystkich modelach sie trzyma to tu tez chyba powinno
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Górna część z tą śmieszną przykrywką możesz zalać małą kroplą Ca i potraktować przyspieszaczem. Przy takiej kombinacji system sterowania lotkami przeżyje nie jedną kraksę ,a może cały model
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 hehe Teraz czekam na silnik bo kolejne prace to malowanie - a do tego chce juz na oko przypasowac silnik i otwory. Wychodzi mi na to ze silnik bedzie glowca do dolu....
czaja18 Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 bez podwozia głowicą do dołu to raczej nie najlepszy pomysł. Lepiej już bokiem.
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Zdecydowanie to zły pomysł z tym silnikiem w dół, nawet zwykłe odpalenie będzie problemem.
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 Problemem jest to ze u gory mam kadlub a u dolu wolna przestrzen. Mam wogole nadzieje ze sie ten silnik zmiesci bo tam jest naprawde malo miejsca
motyl Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Zdecydowanie to zły pomysł z tym silnikiem w dół, nawet zwykłe odpalenie będzie problemem. A jaka to różnica ??
Tomek Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Marcin Pytasz poważnie czy sobie żartujesz? :?
rabbitlkr Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 W moim spicie silnik jest cylindrem w dół, jest to OS 25 LA. Owszem głowica jest trochę przytarta, ale poza tym nie mam większych problemów. Owszem trochę trudniej jest go uruchomić
Tomek Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Łukasz ty jesteś starym weteranem w spalinach ,a Wojtek dopiero zaczyna. Po za tym po co sobie komplikować życie . I tak to makieta nigdy nie będzie ,a łapki w śmigło wsadzić łatwo przy takim odpalaniu ,szczególnie jeśli nie ma kto potrzymać modelu. Po za tym lądować z tak umiejscowionym silnikiem tez trzeba umieć ,więc długiego żywota w tej konfiguracji nie przewiduje. Nie mówiąc już o czyszczeniu silnika nawet po lekkim kretobiciu lub lądowaniu w miękką ziemię.
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 Silnik od dolu bedzie osloniety laminowana oslona:) Poczekam az silnik przyjdzie i pokombinuje Na odpalanie silnika w konfiguracji odwroconej mam juz pewnien sposob - a mianowice polozenie na skrzynce startowej
rabbitlkr Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 aa jeszcze jedna ważna sprawa. Zwróć uwagę na położenie zbiornika. Poziom paliwa ma być max na poziomie rozpylacza w gaźniku. Jeżeli silnik zamontujesz cylindrem w dół to i zbiornik będziesz musiał zdecydowanie obniżyć. W moim spicie było trochę mecyjów z tym. Jeżeli tego nie zrobisz to możesz mieć problemy ponieważ silnik będzie sie zalewał. Z tym osłanianiem też nie przesadzaj, pamiętaj, że silnik musi sie studzić czymś
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 studzenie juz mam rozplaowane - bedzie wlot chlodzacy cylinder i "wyjscie" spalin ponad orgunalnymi wylotami jak to mial spit niestety z obizeniem zbiornia mozze byc problem :/ Jak dojdze silnik to postaram sie go umiesciec jak najwyzej tak aby jakos to bylo w miare....
czaja18 Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Jak uczyłem sie latać trenerkiem przy awaryjnym lądowaniu na plecach pękła mi świeca i w głowicy został sam gwint. Trzebabyło bawić sie iglakami. Dlatego dla mnie cylinderek w dół bez podwozia to nie najlepszy pomysł. Spita GWS nie mam/nie miałem ani nie widziałem go w realu ale warto by było się zastanowić nad cylinderkiem bokiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.