Skocz do zawartości

Spitfire GWS spaliniak


elektron

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prace trwaja nadal :) 2 serwa siedza juz w skrzydle :) Kadlub juz prawie caly oklejony papierem. Jeszcze tylko stery....

Kupilem dzisiaj silnik powinien przed weekendem dojsc :)

  • Odpowiedzi 197
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

smieszne..... :evil: Powiedz mi lepiej czy takie rozwiazanie jest bezpieczne przy spalinie ! Bo wczesniejsze rozwiazanie jakie bylo takie bylo ale dzialalo :D

Opublikowano

Jeśli masz kawałek styro , to zrób sobie próbę.

Jeśli dobrze wkleisz nawet te z oryginalnego zestawu ,to szansa wyrwania w normalnej eksploatacji jest niemożliwe.

Opublikowano

Górna część z tą śmieszną przykrywką możesz zalać małą kroplą Ca i potraktować przyspieszaczem.

Przy takiej kombinacji system sterowania lotkami przeżyje nie jedną kraksę ,a może cały model :D

Opublikowano

hehe :D Teraz czekam na silnik bo kolejne prace to malowanie :D - a do tego chce juz na oko przypasowac silnik i otwory. Wychodzi mi na to ze silnik bedzie glowca do dolu....

Opublikowano

W moim spicie silnik jest cylindrem w dół, jest to OS 25 LA. Owszem głowica jest trochę przytarta, ale poza tym nie mam większych problemów. Owszem trochę trudniej jest go uruchomić

Opublikowano

Łukasz ty jesteś starym weteranem w spalinach ,a Wojtek dopiero zaczyna.

Po za tym po co sobie komplikować życie .

I tak to makieta nigdy nie będzie ,a łapki w śmigło wsadzić łatwo przy takim odpalaniu ,szczególnie jeśli nie ma kto potrzymać modelu.

Po za tym lądować z tak umiejscowionym silnikiem tez trzeba umieć ,więc długiego żywota w tej konfiguracji nie przewiduje.

Nie mówiąc już o czyszczeniu silnika nawet po lekkim kretobiciu lub lądowaniu w miękką ziemię.

Opublikowano

Silnik od dolu bedzie osloniety laminowana oslona:) Poczekam az silnik przyjdzie i pokombinuje :)

Na odpalanie silnika w konfiguracji odwroconej mam juz pewnien sposob :D - a mianowice polozenie na skrzynce startowej :D

Opublikowano

aa jeszcze jedna ważna sprawa. Zwróć uwagę na położenie zbiornika. Poziom paliwa ma być max na poziomie rozpylacza w gaźniku. Jeżeli silnik zamontujesz cylindrem w dół to i zbiornik będziesz musiał zdecydowanie obniżyć. W moim spicie było trochę mecyjów z tym.

Jeżeli tego nie zrobisz to możesz mieć problemy ponieważ silnik będzie sie zalewał.

 

Z tym osłanianiem też nie przesadzaj, pamiętaj, że silnik musi sie studzić czymś;)

Opublikowano

studzenie juz mam rozplaowane :) - bedzie wlot chlodzacy cylinder i "wyjscie" spalin ponad orgunalnymi wylotami jak to mial spit :) niestety z obizeniem zbiornia mozze byc problem :/ Jak dojdze silnik to postaram sie go umiesciec jak najwyzej tak aby jakos to bylo w miare....

Opublikowano

Jak uczyłem sie latać trenerkiem przy awaryjnym lądowaniu na plecach pękła mi świeca i w głowicy został sam gwint. Trzebabyło bawić sie iglakami. Dlatego dla mnie cylinderek w dół bez podwozia to nie najlepszy pomysł. Spita GWS nie mam/nie miałem ani nie widziałem go w realu ale warto by było się zastanowić nad cylinderkiem bokiem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.