elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Prace trwaja nadal 2 serwa siedza juz w skrzydle Kadlub juz prawie caly oklejony papierem. Jeszcze tylko stery.... Kupilem dzisiaj silnik powinien przed weekendem dojsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jedno serwo -dwa serwa, ważne abyś był pewien niezawodności ich działania ( w sensie serwo -popychacz-lotka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Nie no to bedzie zrobione ok Boje sie troche o sama lotke - bo to jest jednak tylko styro wzmocnione papierem czy dziwngnia sie z niej nie wyrwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 O to sie nie martw ,Jak sie wyrwie to już raczej Ce martwić będzie najmniej . :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 smieszne..... :evil: Powiedz mi lepiej czy takie rozwiazanie jest bezpieczne przy spalinie ! Bo wczesniejsze rozwiazanie jakie bylo takie bylo ale dzialalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jeśli masz kawałek styro , to zrób sobie próbę. Jeśli dobrze wkleisz nawet te z oryginalnego zestawu ,to szansa wyrwania w normalnej eksploatacji jest niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 nie no wkleje takie normalne palstikowe Na ktore z drugiej strony zakladasz nakladke W we wszystkich modelach sie trzyma to tu tez chyba powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Górna część z tą śmieszną przykrywką możesz zalać małą kroplą Ca i potraktować przyspieszaczem. Przy takiej kombinacji system sterowania lotkami przeżyje nie jedną kraksę ,a może cały model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 hehe Teraz czekam na silnik bo kolejne prace to malowanie - a do tego chce juz na oko przypasowac silnik i otwory. Wychodzi mi na to ze silnik bedzie glowca do dolu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja18 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 bez podwozia głowicą do dołu to raczej nie najlepszy pomysł. Lepiej już bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Zdecydowanie to zły pomysł z tym silnikiem w dół, nawet zwykłe odpalenie będzie problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Problemem jest to ze u gory mam kadlub a u dolu wolna przestrzen. Mam wogole nadzieje ze sie ten silnik zmiesci bo tam jest naprawde malo miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Zdecydowanie to zły pomysł z tym silnikiem w dół, nawet zwykłe odpalenie będzie problemem. A jaka to różnica ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Marcin Pytasz poważnie czy sobie żartujesz? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 W moim spicie silnik jest cylindrem w dół, jest to OS 25 LA. Owszem głowica jest trochę przytarta, ale poza tym nie mam większych problemów. Owszem trochę trudniej jest go uruchomić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Łukasz ty jesteś starym weteranem w spalinach ,a Wojtek dopiero zaczyna. Po za tym po co sobie komplikować życie . I tak to makieta nigdy nie będzie ,a łapki w śmigło wsadzić łatwo przy takim odpalaniu ,szczególnie jeśli nie ma kto potrzymać modelu. Po za tym lądować z tak umiejscowionym silnikiem tez trzeba umieć ,więc długiego żywota w tej konfiguracji nie przewiduje. Nie mówiąc już o czyszczeniu silnika nawet po lekkim kretobiciu lub lądowaniu w miękką ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Silnik od dolu bedzie osloniety laminowana oslona:) Poczekam az silnik przyjdzie i pokombinuje Na odpalanie silnika w konfiguracji odwroconej mam juz pewnien sposob - a mianowice polozenie na skrzynce startowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 aa jeszcze jedna ważna sprawa. Zwróć uwagę na położenie zbiornika. Poziom paliwa ma być max na poziomie rozpylacza w gaźniku. Jeżeli silnik zamontujesz cylindrem w dół to i zbiornik będziesz musiał zdecydowanie obniżyć. W moim spicie było trochę mecyjów z tym. Jeżeli tego nie zrobisz to możesz mieć problemy ponieważ silnik będzie sie zalewał. Z tym osłanianiem też nie przesadzaj, pamiętaj, że silnik musi sie studzić czymś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 studzenie juz mam rozplaowane - bedzie wlot chlodzacy cylinder i "wyjscie" spalin ponad orgunalnymi wylotami jak to mial spit niestety z obizeniem zbiornia mozze byc problem :/ Jak dojdze silnik to postaram sie go umiesciec jak najwyzej tak aby jakos to bylo w miare.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja18 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Jak uczyłem sie latać trenerkiem przy awaryjnym lądowaniu na plecach pękła mi świeca i w głowicy został sam gwint. Trzebabyło bawić sie iglakami. Dlatego dla mnie cylinderek w dół bez podwozia to nie najlepszy pomysł. Spita GWS nie mam/nie miałem ani nie widziałem go w realu ale warto by było się zastanowić nad cylinderkiem bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.