Gość horn3t Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Wczoraj pod wieczór bez termiki udało mi się wykonać jak dotychczas najdłuższy lot Firebirdem trwający 1 h i 2 sek . Oczywiście zrobiłem kilka wind do góry oraz na początku było trochę akrobacji i ostrych zjazdów w dół, potem jednak delikatne wożenie po niebie . 1
Shock Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Gratki Krzysiek.. kark pewnie bolał 1
Gość horn3t Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Bolał w ostatnią niedzielę było podobnie 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Gość horn3t Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wiosenne loty z bocianem zdjęcie zrobione przez Macieja S. - Way 6
Gość horn3t Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jeszcze dwie foty Macieja z moich lotów tego dnia 1
Shock Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Fajne ,fajne to "wożenie" .Widać że pilot z modelem zgrani ,jak to kiedyś powiadali u nas lotnisku -model się cieszy.. 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Gość horn3t Opublikowano 21 Marca 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 21 Marca 2015 Czwarty rok Firebirda przywitanie wiosny, połapałem trochę termiki w jednym locie koło 40 min. Jak dla mnie to najlepszy model do wyluzowania się,poszalenia i relaksu 6
Oko 007 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Widzę Krzysztof że pomimo lat nie rozstajesz się z modelem tak jak większość modelarzy Ps piękne masz te zdjęcia tego modelu. Podziękowania dla fotografa
Kross Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Model ładny, czy nie ładny, kwestia gustu. Model przede wszystkim powinien dawać frajdę z latania, a to kryterium akurat jak widać jest spełnione. 2
Gość horn3t Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Anglicy przed wojną mieli teorię, że jak samolot jak jest piękny to i pięknie lata np. Spitfire itp.. Zasadniczo też mi się nie podoba ale lata mi się nim pięknie
Shock Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 To masz Krzysiu tak jak ja z Virusem,model już trochę mam,wylatał sporo i nadal sprawia mi frajdę . 1
Gość horn3t Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ostatni dzień roku zakończyłem lataniem moim ulubionym Firebirdem Wszystkim życzę najlepszego w 2016 roku i takich wymarzonych modeli, które długo służą jak mi Firebird Ps. muszę zainwestować w nowe pakiety bo w dzisiejszy mroźny dzień ledwie model się windował do góry 2
dzidek36 Opublikowano 27 Maja 2021 Opublikowano 27 Maja 2021 Witam Odgrzeję trochę temat Firebirda od Mavi po lataniu Czyżykiem z Modelotu postanowiłem sobie sprawić na nowy sezon nowy szybowiec ,już od dawna zastanawiałem się nad którąś konstrukcją z Mavi Fly Models w grę wchodził Virus 2,5 oraz wspomniany Firebird .Po wykonaniu telefonu do Pana Wiesława właściciela firmy i długiej sympatycznej rozmowie wybór padł na ognistego ptaka .Założenie miało być proste model miał być szybki ,do brykania po niebie .Wybrałem malowanie oraz rodzaj skrzydła (można wybrać skrzydło dzielone lub w całości)w moim przypadku mam skrzydło w całości ,dodatkowo skrzydło jest wyposażone w klapy wcześniejsze wersje miały tylko lotki co dokładnie jest opisane we wcześniejszych postach. Poprosiłem również o wersje elektro więc dziubek był już obcięty i wklejona została również wręga pod silnik .Po ok miesiącu od zamówienia dotarła paczka z dobrze zapakowanym modelem .W oczekiwaniu na model zacząłem kompletować wyposażenie : Silnik Dualsky XM3548EA5 671W Regulator RAY G2 R-50SB 50A SBEC serwa w skrzydłach hitec hs 125 mg serwo wysokość hitec hs 85 mg śmigło Aeronaut CAM CARBON 13x6.5 kołpak z chłodzeniem 45mm zasilanie 4s 3300 gens ace Budowa modelu nie powinna przysporzyć trudności po zamontowaniu serw trzeba jeszcze dorobić półkę dla akumulatora oraz odbiornika ,wyciąć otwór na przewody do serw .wyprowadzić antenkę .Całość po złożeniu waży razem z akumulatorem 1890g .Wychylenia sterów do oblotu zastosowałem takie jak producent przewidział później okazało się ze trzeba zwiększyć kompensacje steru wysokości przy baterflayu ponieważ model zarywał mocno w górę .Oblot odbył się bezproblemowo ,szybowiec leci jak po sznurku nie kliknąłem ani razu trymera ,jest szybki a o to chodziło no i pięknie hałasuje . 2
flyszman Opublikowano 27 Maja 2021 Opublikowano 27 Maja 2021 Gratuluję modelu, też chciałbym mieć takie latadło do szaleństw po niebie ?? R
piotr73 Opublikowano 17 Września 2022 Opublikowano 17 Września 2022 Tak, ten model daje duźo frajdy...
Rekomendowane odpowiedzi