symon5 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 jak dla mnie nazwa bez sensu , paliwem silników żarowych jest mieszanka metanolu i oleju . a niektóre marki nie potrzebują wręcz nitrometanu że wymienie picco i mvvs , a są takiae że bez niego nie bardzo pracują.
Paweł Prauss Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 No co Ty Symon5 "Nitro" jest przecież takie trendi, że aż łał...
symon5 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 że aż niekiedy łzy z oczu wyciska , też tyle lałem . a tak na marginesie gdyby wolno było stosować znów czteronitrometan to chyba silniki nazywano by fullnitro
Paweł Prauss Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Są jeszcze lepsze kwiatki np.: świece typu "Turbo", że o ulubionych przez jednego z moich kumpli korbowodach z powiększonym skokiem nie wspomnę... Jeśli nie kumasz Paweł ... ...Sprawą też istotną jest tankowanie butli (zwylke ok. 2,5 -5 kg) ,gdyż nie jest to tanie i tak bardzo oficjalnie dostępne paliwo. Tak więc wracając do modelarstwa -czemu nie ?? skoro przynosi to fajne efekty,adrenalinkę. a dla Zszokowanego Kolegi mam kilka informacji, po pierwsze kumam, po drugie jak się na czymś nie znam to nie piszę o tym (N2O nie jest niestety paliwem lecz utleniaczem, ale co za różnica....)Jeśli natomiast chodzi o adrenalinkę to nic nie dostarczy Ci jej więcej niż ścigający Cię wkurzony facet z siekierą...
Shock Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ogolnie Pawle.. Czepiasz się ogromnie szczegółów,chwytasz za słówka a i tak wszyscy wiedzą o co chodzi choćby i w delikatnej przenośni- tak "paliwo" miało być w przenośni ale wybacz nie zakumałem iż się doczepisz Ciekaw jestem czy w zyciu prywatnym równiez jesteś tak upierdliwy .. Ogolnie to ciekawe że facet na publicznym forum tak oficjalnie manifestuje rasizm (świetny przykład dla młodych)i moderatorzy nic z tym nie robia skoro jest to oficjalnie piętnowane.. A takiej adrenaliny jak piszesz jeszcze nie doswiadczyłem..może to Twoje przeżycia..
Paweł Prauss Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Odpowiem również ogólnie. Życie składa się właśnie ze szczegółów i ja osobiście należę do tej grupy ludzi dla których są one ważne. Tak w życiu prywatnym, a tym bardziej zawodowym też jestem taki upierdliwy, a może nawet i bardziej, w końcu za to mi płacą... Piszesz nieprawdę, gdyż wystarczy zajrzeć na mój status ostrzeżeń, aby zauważyć, że moderator zadziałał (chyba jak należy - no może Ty od razu skazałbyś mnie na powieszenie, poćwiartowanie i spalenie na stosie abym nie pisał więcej głupot). Więc albo celowo piszesz nieprawdę, co stawia Cię w nie najlepszym świetle, albo po prostu piszesz żeby pisać nie uwzględniając dziecinnie łatwo dostępnych informacji co również nie świadczy o Tobie najlepiej... Uroczyście oświadczam wszem i wobec, iż po otrzymaniu tak ciężkich sankcji rasistą już nigdy więcej nie będę A co do samej adrenaliny to najciekawsze jest chyba przyrównanie jej roli w organizmach żywych do systemu War Emergency Power, którego to wyżej wspomniany NOS jest tylko jednym z wielu możliwych przykładowych rozwiązań konstrukcyjnych... Ale to już mało znaczące szczegóły. (Jak dla kogo oczywiście).
AndrzejC Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Paweł, no ja to bym Cię poćwiartował posolił i powiesił . Ale wracając do dyskusji o tym systemie, to ja nigdzie nie widziałem ,żeby ten system był stosowany w wyczynowym modelarstwie na zawodach w łódkach na pewno,. A o samochodzikach i samolotach nie słyszałem choć paru znawców tematów o to pytałem. Wiec jestem skłonny zgodzić się Twoją opinią... To jest coś, co służy do wyciągania pieniędzy bogatszym modelarzom, którzy lubują się w takich zabaweczkach U nas w łódkach też niektórzy montują jakieś kosmiczne pompki, klapeczki spojlerki itp Tylko po co? A oczywiście każdy taki detalik jest super hiper! i na pewno pozwoli wygrywać A.C.
mike217 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Andrzej, w Hydro może i by się sprawdziło to coś. Ale czy silnik by to zdzierżył..
symon5 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 myślę że sprawdziło by się w każdym silniku benzynowym poczynając od 26cmm po 35 cmm (mam na myśli łódeczki) zastanawia mnie tylko jakie jest zużycie nadtlenku azotu , a jeszce tak se myśle że nie prędzej to póżniej ktoś spróbuje zastosować nos w fsr
AndrzejC Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Michał. Czy Ty widziałeś porządne HYDRO w akcji? Ja tego kompletnie w tych łódkach nie widzę. Raz ,że nie ma gdzie tego włożyć w model, a dwa, że w tej klasie żadne "dopalacze" nie są już potrzebne. Może by to się sprawdziło w biciu jakiegoś rekordu na prostej... Ale należałoby to dobrze przemyśleć i motor dostosować, bo wcale nie jestem pewien, czy po podniesieniu osiągów motorka, tradycyjną metodą, w ogóle chciałby on pracować z tym systemem, i chyba należałoby gaźnik przekonstruować, rurę odpowiednio dobrać, o świecy nie wspomnę, bo chyba żadna dostępna takiej mieszanki nie wytrzyma ( choć tu mogę się mylić). A.C.
AndrzejC Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Nie zastosuje ani vbenzynowych ,ani w żarowych Bo jakby miało to zastosowanie w łódkach to już dawno byłoby stosowane. To nie jest nowa sprawa i od dłuższego już czasu o tym wiedzą zawodnicy FSR. I na pewno już któryś próby z tym robił. Zwłaszcza w USA. Rozmawialiśmy o tym na poprzednich MS z jednym z tamtejszych najlepszych zawodników, nic nie wiedział o stosowaniu tego .systemu powszechnie. W Europie tez są dobrzy zawodnicy i też nikt tego nie stosuje. Jakby co to już dawno bym miał to w swoich łódkach A.C.
Shock Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Sorry nie żebym był rasistą ale jakiś ... jeździ samochodem po trawie i co z tego wynika? Koncząc te dywagacje Pawle (bo temat jest zupełnie nie o tym) zapewne pamietasz iż w napisanym przez Ciebie poscie w miejscu kropek powinien być wyraz asfalt.. Czytając dalej twe wypowiedzi.. Życie składa się właśnie ze szczegółów i ja osobiście należę do tej grupy ludzi dla których są one ważne. Tak w życiu prywatnym, a tym bardziej zawodowym też jestem taki upierdliwy, a może nawet i bardziej, w końcu za to mi płacą... Wiec wydaje mi sie iż powinieneś w miejscu kropek użyć wyrazu .murzyn,afroamerykanin,czarnoskóry,człowiek rasy czarnej ..??? tak czy nie ? skoro tak bardzo dbasz o szczegóły... Co do ostrzeżenia to nie śledzę Twojej historii a nawet gdyby to i tak mnie to nie interesuje, nie mam wglądu za co dostałeś ostrzeżenie więc nie pisz iż powinienem wiedzieć iż moderator udzielil Ci warna.. Kończac ,Pozdrawiam serdecznie Temat śledzę dalej bo ciekawy..
Air Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Nitro engine to bardziej chwytliwy, marketingowy termin na glow engine - czyli silnik żarowy. Pisanie że jest nieprawidłowy i ktoś popełnia błąd z niego korzystając to przejaw ignorancji i polaczkowego czepialstwa. Nie jest mniej prawidłowy niż nazywanie obuwia, w którym chodzimy po domu kapciami, zamiast trzewikami domowymi . Tak samo przejawem ignorancji jest nazywanie podtlenku azotu paliwem czy pisanie o zasilaniu nim silnika, nie mówiąc już o używaniu nazwy NOS (znak towarowy jednego producenta) do określania wszystkich instalacji tego typu (szczególnie w kontekście tych z lotnictwa w II WŚ hehehe). Stosowanie takich układów w modelach ma znacznie mniejszy sens niż w przypadku pełnowymiarowych aut z jednego prostego powodu - instalacja waży swoje, zajmuje miejsce. Dodatkowo funkcja jaką spełnia dubluje się z tym co już robi nitrometan w paliwie - więc lepiej pokombinować z mieszanką w celu podniesienia mocy niż komplikować model taką instalacją (dlaczego nie stosuje się więc nitrometanu i metanolu w pełnowymiarowych autach, zamiast instalacji nitrous-oxide? Ależ stosuje się! ----> Top Fuel). Simple as that.
mike217 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Andrzej jakieś tam hydro widziałem , co prawda Polskie od pana Błaszczyka , to chyba nasza czołówka? Fakt, że tam już miejsca nie ma na nic i idzie to dobrze. Ja jednak pozostanę przy elektrykach , a na FSR sobie przyjadę pogapić się
AndrzejC Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Już ,nie wieszajcie się na Pawle. Poćwiartowaliśmy Go, posoliliśmy,a niektórzy nawet Go ugotowali Moim zdaniem ani rasistą nie jest, ani ksenofobem Jest jak każdy z nas Zażartował sobie i wg mnie nic złego na myśli nie miał. Sam sobie sprawę zdaje ,że chlapnął... Moderator zadziałał i już. Wystarczy, CO? A Ty kol. Rafale, też nie bądź taki zasadniczy bo jestem gotów się założyć, że też nie używasz określeń których użyłeś powyżej, tylko ,mówisz jak każdy Polak.. Po prostu : murzyn, czasem asfalt, czasem negatyw czasem jeszcze inaczej. BO tak się po prostu mówi w naszej mowie potocznej. I moim zdaniem nie ma tu żadnego rasizmu , czy ... nienawiści. Raczej brak świadomości tu występuje. I wystarczy chyba już o tym.... Mam paru ciemnoskórych kolegów i bardzo Ich cenię i szanuję, ale. tez wiem jak Oni określają nas białych... Jak mi powiedzieli to śmiać mi się chciało... Bardzo celne określenia na nas mają Kolego Tomku, nie mam zamiaru z Tobą dyskutować. Mam prośbę. Pisz po polsku i TO WYSTARCZY. Tak niewiele, a tak dużo... Michał, ( tu Ci dowlalę , bo do FSRów to jajka trza mieć ) więc dopóki Ci nie urosną, to możesz się tylko gapić :P Faktem jest ,że koledzy Błaszczyki , to czołówka jest nie tylko polska... Dobrzy są jak zespół .A zwłaszcza Zbyszek. I na pytanie sam sobie odpowiedziałeś. W tych łódkach nie ma miejsca. No i czy ktoś się zastanowił ile powietrza potrzeba do tego ,żeby silnik modelarski o pojemności powiedzmy, 15 cm3 mógł mieć obroty rzędu 23 ts? O mocy nie wspomnę... Więc te zbiorniczki dodawane do zestawu na ile wystarczą na 5 sekund? na dziesięć? A co później? No i już A.C. .
Shock Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Spoko Andrzeju,topór wojenny zakopany .
mike217 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Chodzi mi to po głowie coraz bardziej. Problemy z prądem w naszych łódkach są dobijające... Nie powiedziałem nie
Paweł Prauss Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Gwoli jasności te kropki to nie moja robota tylko moda właśnie, a mnie się spodobały i tak już zostało.
AndrzejC Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Michał, ja to się Tobie dziwię Masz tam koło siebie jednego z największych Fachowców od silników jakich znam. I żeby tego potencjału nie wykorzystać... To po prostu grzech jest i marnotrawienie Gdybym , ja miał koło siebie Bogdana... Ale nie mam. A Ty masz, więc korzystaj, bo jak wiesz, ON zawsze CI pomoże . Jak jaką łódkę będziesz chciał "wyrychtować", to daj znać. Ci pomogę A.C.,
Rekomendowane odpowiedzi