Skocz do zawartości

MVVS 26 IFS/RC


GRZECHU I JURAS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH MODELARZY OD NIEDAWNA JESTEM POSIADACZEM MVVS 26 IFS Z ZAPŁONEM EZM 1 TI

SZUKAM PORAD NA KILKA NURTUJĄCYCH MNIE PYTAŃ:

 

1. JAK PODŁĄCZYĆ ZAPŁON JEŻELI WYJŚCIE DO ZASILANIA POSIADA TRZY PRZEWODY PLUS MINUS I AUTO DATE, O CO W TYM CHODZI, CZY NALEŻY GO PODŁĄCZYĆ DO ODBIORNIKA CZY BEZPOŚREDNIO DO AKU I POCO JEST TEN TRZECI KABELEK, GNIAZDO JAK U PRZEDŁUŻACZA DO SERW

 

2. PRZY JAKIM SKŁADZIE MIESZANKI NALEŻY DOCIERAĆ SILNIK I PRZY

 

3.JAKIE ŚMIGŁO ZASTOSOWAĆ PRZY DOCIERANIU

 

4.JAKIE OBROTY POWINIE MIEĆ SILNIK PRZY DOCIERANIU I JAK DŁUGO GO DOCIERAĆ

 

 

BARDZO PPROSZĘ WSZYSTKICH MODELARZ KTÓRZY WIĘDZA COŚ W TEJ MATERII O PODPOWIEDZI I Z GÓRY DZIĘKUJE

 

POZDRAWIAM HYK GRZEGORZ MODELARNIA "SOKÓŁ" WITKOWO

Opublikowano

No Caps Lock wyłączony.

 

Ale może mi ktoś z szanownych modelarzy chociaż powiedzieć o co chodzi z tą wtyczką z trzema przewodami do zasilania zaplonu EZM 1TI

nie mam pojęcia o co w tym chodzi a po czesku nie poniemaju

Pomocy :(

Opublikowano

Jednak stanowczo upieram się, iż podałem Tobie właściwy namiar :wink: . Nastik ma w swej ochercie ten silnik więc napisz do niego a wyjasni Twe watpliwości czy zapytania.

Opublikowano

Na temat zapłonu już wszystkiego się dowiedziałem Nastiku i troche sam w necie :idea: .

A na temat mechanizmu ssania ja i mój brat sami znaleźliśmy informacje :idea: oczywiście też w necie, czyli mogę powiedzieć że wszystko jest już okijaśnie........kamień z serca........

Opublikowano

Mam taki silnik i jestem z niego zadowolony.Zamontowany jest w modelu Piper w skali 1:4, bardzo dobrze się reguluje i ma piękną prace. Producent zaleca docieranie 30 min.na mieszance 1:40.Ja docieram wszystkie benzyniaki 2 godz. na mieszance 1:30 .

Jezeli ma to być silnik do modelu rekreacyjnego juz mozna go włozyć do modelu i latac na mieszance 1:40 , 5 godz. Po dotarciu na mieszance 1:50 ja stosuje do mieszanki olej motul 510 jest to jeden z lepszych oleji.Jezeli ma to być silnik do akrobata docieraj silnik na hamowni z przerwami na studzenie .Ja docierałem na smigle pelikan 16x8 i na takim latam.

Jezeli chodzi o zapłon to ja mam Tz-1a ale to nie ma ruznicy. Akumulatory nie podłancza się bezposrednio tylko poprzez przełącznik,zeby mozna było zgasic silnik poprzez odcięcie napięcia. Mozna tez zastosowac przełącznik i wyłanczać nadajnikiem poprzez serwo.

Dołanczam Ci tez fotke i zwróc uwagę na montaz zeby było zgodnie z instrukcją.

Jezeli masz jeszcze jeden przewód więcej niz na fotce,słuzy on do mierzenia obrotów. Takie obrotomierze są dostępne w Czechosłowacji.

POZDRAWIAM HENRYK S.

zapon002ex4.jpg

zapon003ut2.jpg

Opublikowano

Tiger mam pytanie, mianowicie w Piperze zastosowałeś smigło Pelikana 16/8 czy takie śmigło sprawdzi się też w Extrze 300 czy lepsze było by Pelikana 18/6 czy też Apc 16/10 :?: Silnik oczywiście z rurą rezonansową

Opublikowano

Exstra 300 jest to model do akrobacji i śilnik z rurą rezonansową zwiększa obroty w granicy 1000 obr./min. zastosuj śmigło jak pisałeś 16-10 Bieli lub Apc zmież obroty jezeli będą zbyt duże zastosuj smigło 18-10. Silnik benzynowy nie powinien osiągać zbyt duzych obrotów,lepiej zmienić smigło na większe.

 

Strona Bieli WWW.Smigla.Com

 

 

POZDRAWIAM HENRYK S.

  • 4 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.