Marcin K. Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Bzik4 Dobrze prawi ASP .61 FS To mój pierwszy 4 takt i pokochałem ten motor. Pierwsze odpalenie, iglica na dwa obroty, zassane paliwo, dwa machnięcia śmigłem i rozbrzmiała muzyka..... Długo służył mi ten silnik i został sprzedany z Decathlonem. A tak latał. ok 3kg do lotu Dodam tylko że wiało okrutnie, kilku kolegów odpuściło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zaczyna mnie to zachęcać by pozostać przy obecnym zamówieniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zaczyna mnie to zachęcać by pozostać przy obecnym zamówieniu ... Kacper - gratuluję zakupu i pierwszego spaliniaka!!! Ten krok jeszcze przede mną. Ale jak będzie kasa, to w przyszłym roku będzie Saito FA 125 i pewnie smród, syf i co tam jeszcze Koledzy piszą. O ASP słyszłem, że jest dość przyzwoity i trwały za te pieniądze. Silniki są podobno również mocne. Podobno mocniejsze od Saito. Uważaj na temat wiązania modelu i napięcia linki. Znajomy opowiadał mi, że na pikniku w Radawcu modelarz uwiazał model, ale linka miała luz. Po odpaleniu model wyrwał do przodu i ręka potrzebowała ok 25 szwów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tak, tak ... byłem przy tym i udzielałem pierwszej pomocy a ręka potrzebowała 40 szwów .. Przyglądałem się uważnie zanim się to stało i koledze nie chciał odpalić model. Więc ... po trochu dodawał gazu drążkiem i dalej próbował odpalać no i odpaliło ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
człowiek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Akurat mam na sprzedaż taki silniczek http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47635-s-os-max-25-la-gratisy-serwa-corona-tanio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czy są jakieś przeciwwskazania by tego ASP umieścić w tej Extrze ? Na Stiletto muszę poczekać bo powstał dopiero prototyp. Pomyślałem, by zabrać się ostro za robotę i kleić Extrę. http://gb.trapletshop.com/extra-300-2?productId=25871 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ten silnik pociągnie ci do ok 3.4 kg trenera na 13x4. Oczywiście akrobata też ale już nie będzie szaleństwa. Tak że im mniejsza wagę osiagniesz tym będziesz mial wieksza frajde Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Niestety w ofercie sklepu nie jest podana masa modelu gotowego do lotu, ale spodziewam się od 2200 do 2500 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 70" to jakieś 150cm tak że ok w 2500 powinieneś się zmieścić. Choć w tym rozmiarze i wadze Mx2 Axar lata na 13-15ccm 4t. Ktoś na forum ma tego Mx2 na twoim silniku ale nie wiem na ile się sprawuje i jak jest z szaleństwem. Jeżeli nie wymagasz od modelu super akrobacji 3d to w zupełności ci to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 70 cali to 1778 mm .. Akrobat o tej konstrukcji i rozpiętości 1.4 - 1.5 waży około 1600 - 1900 gramów. Mam nadzieję, że uda mi się zamknąć w max 2500 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Faktycznie, przecinek za szybko mi się zrobił :)Wyzwanie sobię stawiasz, Ja w tym rozmiarze mam Yaka54 z... 30ccm JC 4.5kg rtf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 kurde .. trochę się waham bo nie znam tej wagi .. napiszę do nich z zapytaniem. Jeżeli nie da się poniżej 2.5 no niech już będzie ... 2.8 kg to jednak będę musiał zejść z rozpiętością albo zakupić kolejny silnik a ten zostawić do Stiletto .. EDIT: Powiem więcej. Moje doświadczenie konstrukcyjne jest jeszcze zbyt marne abym zamknął się w zalecanej przez projektanta masie modelu gotowego do lotu. Za dużo kleju, za dużo poprawek. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak poszukanie mniejszego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zapomnij.W specyfikacji są podane silniki 1.2-1.8 2T.Waga na pewno powyżej 4kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Dalej w specyfikacji piszą, że te same parametry, ale 4rto takt .. Gdzieś się pieprznęli, ale powiedziałbym, że raczej na początku i chodziło im o 4ro. Ogólnie zrobiłem już rozeznanie i jestem w trakcie zakupu innego silnika do tej Extry. 4ro takt 1.8. Ten zostanie do innego modelu. Dzięki za wskazówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Przy tej wielkości i wadze to jedynie benzyna jest ekonomiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Fakt .. kusiła mnie, ale jednak próg cenowy już nie ten .. może na wiosnę .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Silnik 30ccm kupisz za mniej niz 1000zł. no ale mowa o 2t. Benzyne 4t to lepiej zostawić na model który poza dźwiękiem, też wygląda- makiete. jak nie chcesz kita to kup pod tą10-tką Mx2 Axar. lub porozmawiaj ze slawekmod o Katana 125mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Trafiłem nowy ASP FS 180 AR i myślę, że to będzie to :) cena poniżedj 800 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zanim kupisz tego ASP 180 to przemyśl czy nie wpędzisz się w koszty: 4suw pali mniej niż 2suw ale 4suw 180 pali dużo więcej niż 4suw 60. Jeśli stać Cię na to to OK ale benzyna tej pojemności jest dużo tańsza w eksploatacji - mówię tylko o paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zanim kupisz tego ASP 180 to przemyśl czy nie wpędzisz się w koszty: 4suw pali mniej niż 2suw ale 4suw 180 pali dużo więcej niż 4suw 60. Jeśli stać Cię na to to OK ale benzyna tej pojemności jest dużo tańsza w eksploatacji - mówię tylko o paliwie. Kacper Irek dobrze pisze. 30cc w żarówce to już dziura w portfelu..... Osobiście nie trawię po prostu dzwięku dwusuwu i dlatego zdecydowałem się na Saito FA 125 (20cc). Poleci w GP Escapade .61. Analizowałem wady i zalety oraz koszty. Czterosów to faktycznie mniejsz spalanie, ale mniejsza moc za to większy moment i kultura pracy. Cudowny (dla mnie dźwięk). 20cc w żarówce to dla mnie max. W większym nie dzwignąłbym kosztów. Są oczywiście na rynku 4-takty beznynowe, ale jak zgłębisz temat to są z nimi problemy. W mniejszych wadą są zaadoptowane z żarówek gaźniki, ale Walbro większe też są zawoden (tzn. gasną) Podobno np. FG-36 bardzo sie grzeje... O.S. ma 40cc (Walbro) i 30cc (gażnik w stylu żarówki). Opinie różne. Jeżli możesz stolerować 2-takta to już wybór spory. Koszty eksploatacji powinny być ponad 3x mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi