Jump to content

Cyclone-E All Moulded Composite Hotliner 2000mm (ARF) z HK


DarekRG

Recommended Posts

Witam!

Jak w temacie. U naszych kolegów z HobbyKing-a pojawił się w ofercie tytułowy motoszybowiec.

Cena hmm, ponad 350$ + wysyłka

A wszytko jest tutaj:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__27180__Cyclone_E_All_Moulded_Composite_Hotliner_2000mm_ARF_.html

 

Jestem Ciekaw czy ktoś się skusi i jak oceniają tą ofertę osoby wprawione w bojach na takich konstrukcjach?

 

Dołączona grafika

 

A wszytko po to, aby odpowiedzieć na pytanie, czy wato?

Link to comment
Share on other sites

Guest a7498787

Za te pieniądze moim zdaniem zupełnie nie ma sensu, bo można kupić cokolwiek od Kwarcinskiego i niemal na pewno będzie lepiej wykonane.

Link to comment
Share on other sites

Może ja jestem innej daty (na pewno) i nigdy nie oceniam jakości wykonania danej rzeczy na podstawie zdjęć.

Cała pikanteria zamawiania przez internet tkwi właśnie w tej niepewności czy aby na pewno to co widzimy na zdjęciach pokrywa się z rzeczywistością. Wszystkie zdjęcia traktuję więc poglądowo i jeśli ogólny obraz (w tym wypadku modelu) do mnie przemawia to go kupuję i drobię nogami czy na pewno nie padłem ofiarą fotograficznej manipulacji.

Link to comment
Share on other sites

Nie padłem jeszcze bo o modelach szukam opinii od osób które je posiadają, a nie tylko gdzieś tam coś od kogoś słyszały na jego temat bądź widziały na fotkach :) Zdjęcia tylko powodują, że albo chcę dany model (i zaczynam szukać jego recenzji) albo nie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jerzy Markiton

Wojtek - całkowicie się s Tobą zgadzam ! Poza tym szukaniem opinii innych użytkowników - bo tu statystyczna loteria jest jeszcze większa.

Podpowiedziałem gdzie patrzeć - jeśli technologicznie prosty (by nie powiedzieć: prymitywny) element, jakim jest kadłub, jest tak zbabrany jak na tych poprawianych zdjęciach, które maja być wizytówką modelu to w miejscach, których nie widać a są bardziej istotne czego się spodziewać ?

Krzysiu - a XCalibur z czego zerżnięty ? Dobra, przepraszam ! Na czym wzorowany ?

Dobry, sprawdzony model w tych rozmiarach zaczyna się od 800$ za przestarzałą konstrukcję, nowsze oscylują w granicach 1000$. 500$ na różnicy płac nie osiągniesz, nawet przenosząc produkcję do Abisynii !

Jestem przekonany, że każdy model Mawi technologicznie bije na głowę tę cenową okazję. Ale to potwierdzi tylko ktoś, kto miał i rozbił konstrukcje obu producentów. Tymczasem opieram swoją opinię o zdjęcia, które zamieścił sam dystrybutor tych modeli. Można je zignorować i szukać opinii na RCGroups....

Moim zdaniem ignoranta - fajny rekwizyt do wspólnego zdjęcia na lotnisku !

- Jurek

Link to comment
Share on other sites

Chyba faktycznie nadzieja w RCGrups. Przy polskich realiach zarobkowych chyba mało kto zdecyduje się zaryzykować. Choć słyszałem że HK zaczęło się przykładać do jakości sprzedawanych towarów. Z tymi opiniami też jest różnie po forach, ponieważ znajdą się osoby bezpodstawnie psy wieszające i osoby nad wyraz zachwalające. Z HK mam jeden model konstrukcyjny Katany spalinowej i przynajmniej egzemplarz który trafił do mnie jest bardzo dobrze wykonany. Chyba trzeba poczekać tak jak niektórzy sugerują, na opinie za granicą. Oczywiście nie pisze tu o komentarzach w HK pod produktem bo można się na nich często przejechać.

Link to comment
Share on other sites

Jest to tak naprawdę model producenta RCRCM o nazwie E-Typhoon:

http://www.rcrcm.com/?cat=41

 

Pod tą nazwą można już znaleźć kilka recenzji i opisów. Zapewne w oryginale jest droższy. Co się stało, że HK sprzedaje go taniej? Tylko dlatego że zamawia hurtowe ilości? Mało w to wierzę. Obawiam się oszczędności w konstrukcji.

 

Model ma bardzo ładną dla oka linię i efektowne malowanie, co jest bardzo kuszące. Ale z pewnością gdzieś tkwi haczyk. Już z tych kilku zdjęć na stronie HK można dopatrzeć się błędów konstrukcyjnych w złym kierunku ułożenia tkanin w kadłubie i w ogóle podejrzanie dziwnie wyglądających tkanin na niby-węglowe. Po co kevlarowy przodek niby "2,4 friendly", skoro i tak tam ma być silnik i regiel z pakietem?

Dziwi mnie też. ten długi, wąski przód kadłuba. Skoro model jest stworzony do szybkiego latania (kształt i masa pustego płatowca (950g!!)), to dlaczego tak mało miejsca jest w kadłubie na mocny napęd?

Link to comment
Share on other sites

Bo kadłub jest pewnie z tej samej formy co do wersji szybowcowej, tylko nosek odcinają :)

Jedyne co mnie zastanawia, to to wcięcie na serwa w najbardziej narażonym na złamanie odcinku kadłuba za skrzydłami. Może się nie znam, ale ja nigdy w życiu bym tak nie zrobił.

pozdrawiam, Maciek

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Miałem kilka modeli z hk z materiału który nazywaja composite.Jesli ten model jest robiony ta samą technologia to jest to jedna wielka kupa!! Pierwsze co robiłem to zaczynałem wszystko laminować od środka,zebym miał wrazenie ze model nie rozpadnie się w locie.HK w laminatach jest cieńki jak barszcz ,a jak patrze na te zdjęcia to jakbym widział to samo co kiedyś. Także ja bym nie ryzykował tylko w tej cenie kupił pewniaka.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.