Waters Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Piękny "Żółtek". Masz może plany do odstąpienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 No rewelacyjnie wyszedł! Co do silnika to jakie dałeś smigło, bo wygląda na więcej niż 9". Do silnika rozejrzyj się za czarnym tłumikiem to zyskasz na obrotach. Malunek silnika = ciekawa koncepcja wygląda bojowo. Przy całym moim uwielbieniu dla mvvs 3,5 do tak dużego modelu jednak sugerowałbym coś z 4ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek B Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Bajerancka skrzynka startowa Modelik super - kibicowałem od początku. A co do gaźnika to można kupić nowy bez problemu: http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/92/241/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Janek - śmigło to apc 9x4, może wydaje się wieksze bo kadłub w najszerszym miejscu ma 98mm. Mvvs musi gdzieś latać wiec raczej zostanie a może kiedyś uda się dostać czarny tłumik poza tym zapach rycyny jest bezcenny:D Piotrek - Skrzynka możę piekna nie jest ale jaka pakowna:P:P gaźnik już mam kupiony od kolegi z forum a zainwestowałem w silnik asp do drugiego kadłuba:) http://www.hobbyking...ote_needle.html Plany wrzucę jak je ogarnę. andrzej - wzorowałem sie w doborze serw na waszych modelach i np. w tym na wysokości jest hs-81:P http://www.modelarz....f4u-1d-corsair/ O czego może sie pomielić takie serwo od przeciążeń? Na lotkach mam takie serwo 9 gram: http://www.hobbyking...icro_Servo.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Fakt ale HS 81 w naszych kombatach to już historia - we wszystkich powymieniane na metalowe. W kombacie różne historie się zdarzają. Czasem w pośpiechu przy starcie nieostrożne puknięcie ręka w lotkę i już po serwie. Czasem zbyt słaby wyrzut z wiatrem (często tak bywa na zawodach) i twarde lądowanie gotowe. A po killu w powietrzu nawet nie ma co takich serw sprawdzać tylko z miejsca zamówienie do sklepu po tryby. Te HXT 900 tylko na gaz i to przy popychaczu z drutu 0,8mm. Przy dzwonie się podda i tryby mogą ocaleć. HS 81 można do akrobata wstawić, bo mają wyjątkowo delikatne tryby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 O lakierze dupli było w wątku o "Sumie" Mirka.Gorszego badziewia nie spotkałem Co do serw to może nie wywołany do odpowiedzi, ale kiedyś pisałem o tym na forum. Lądujesz czasem w krzakach a nie ma czasu na naprawianie . Nie było przypadkiem że WIĘKSZOŚĆ ZAWODNIKÓW z finału WASG 2010 ( nawet zawodowcy żyjący z modeli) mieli na lotkach MG 16 a na wysokości MG 16 lub serwa standart .Sprawdzaliśmy to synem. Te serwa to kompromis między szybkością (poniżej 0,1 sek przy 4,8V ) wytrzymałością ( metalowe przekładnie ) i kiepską jakością potencjometru ( drgają po pewnym czasie na pozycji zero). Obecnie w HK można dostać podobne serwa jeśli chodzi o szybkość i sprawdzają się równie dobrze jak MG 16 .Ważne żeby miały powyżej 2 kg uciągu i czas reakcji poniżej 0,1 sek. Prawdą też jest że dowolne serwo np takie jak twoje ,w locie wytrzymuje dokóki nie dostanie luzów od np zaczepienia taśmą,lądowania czy rozmiękczenia zawiasów od paliwa .Jeśli łatwo dają się wymienić i są tanie to dlaczego nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Pseudo plany wrzuciłem do działu plany:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 toom - nie zauważyłem twojej odpowiedzi:(. Serwa w skrzydle mam wklejone wiec tak łatwo sie ich nie wymieni..... Do następnego kadłuba mam serwo na wysokość hextronik 16 z metalowymi trybami a na lotki serwa 9gramów mg 90S, wiec chyba bedzie dobrze? http://www.hobbyking...4g_0_10sec.html http://www.hobbyking...8sec_18_8g.html Zrobie sobie może jeszcze jedno skrzydło i też dam na lotki 2x16g... Dzieki za podpowiedz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pięknie to wyszło :-) Gratuluję udanej budowy i szczęśliwego oblotu - model prezentuje sie rewelacyjnie. Jaka wyszła waga do lotu? Jakie masz obciażenie powierzchni nośnej? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Dzieki Idealnie trafiłem na pogode i udało się go oblatać. Życze równie udanego oblotou twojego suma:). Szykujesz sie? skrzydło 300g kadłub 840g + 170ml paliwa czyli na pusto waży 1140g. Pakiet mam 100g 8xAAA troche lżejszy od paluszkowego. Z tym drugim pytaniem to mnie zaskoczyłeś Przy lądowaniu zaciągałem wysokość bardzo mocno i nie przepadł wiec jest ok, szybuje bardzo ładnie:). Jak pojawi sie nowy gaźnik to przetestuję go na pełnym gwizdku i jak sie nie rozpadnie to chyba było ok:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zmierz powierzchnię skrzydła w decymetrach - ciekaw jestem proporcji wagi do powierzchni z uwagi na moją znacznie cięższą rybę Twoje skrzydło jest bardziej smukłe, takie zbieżne do trójkąta. Mimo lżejszego modelu obciążenie powierzchni nosnej może być zatem porównywalne - mnie wychodzi około 64g/dm2 Oblot prawdopodobnie dopiero w weekend. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 jeśli 1140 to razem z pakietem to waga idelana, pamiętajcie że w WWII Aces jest też coś takiego jak waga minimalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 64g/dm2 No to będzie nieźle pociskał pewnie jak wombat Ecika . Latecoere wychodzą 46-47 g/dm2 a IŁ 37 g/dm2. Corsarz kupiony od Marka w cyber fly miał 45,5 g/dm2 mimo że był napędzany cięższym ,od os maxa,o 60g GMS-em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 1140 to była waga z pakietem ale bez paliwa:). Liczyłem liczyłem i powierzchnia wyszła 2156cm/2 czyli wychodzi 53 g/dm2 ale nie dodawałem końcówek które mają w tym skrzydle 65mm. Nowe połówki skrzydeł są dłuższe 60cm ale mają krótszą końcówkę tylko 4cm przy tej samej rozpiętości i powierzchnia tutaj bez końcówek to 2310 a obiciążenie 49 g/dm2. Pewnie jeszcze trzeba odjąć to co jest pod kadłubem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Piękna waga . Nie wiem ile waży u ciebie silnik bo Osa FX z tłumikiem coś koło 280g Arsenal czy Latecoere mają prawie identyczne skrzydła jak B5N2 i wychodziła mi waga od 1200 do 1350 g. Te lżejsze latały lepiej ale wymagały bardziej przedniego wyważenia. Piotrek wygrywał nimi ( ..... ) a twój model jest jeszcze lżejszy .Będzie z niego pociecha .Poszukaj tylko tłumik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja też liczyłem skrzydło bez końcówek . Reasumując obciążenie powierzchni nośnej kombatów to optymalnie ok. 45 g/dm2 Gratuluję zatem jeszcze raz dobrego wyniku bo mój parametr jest porażający :-( ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Zima nie odpuszcza(latać sie nie da) to powstaje kolejna nakajima:). Tym razem lotki wyciąłem zgodnie z osią kadłuba, serwa z metalowymi zębatkami takie jak na fotce pójdą w skrzydło. Przejście z kadłuba w skrzydło udało mi sie zrobić z negatywów ktore zostały po kadłubie, trzeba mieć dużo cierpliwości żeby to zrobić ze styro, ale jest to możliwe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Pan z allegro dalej sobie sprzedaje agro włókninę która udaje tkaninę szklaną : http://allegro.pl/tk...html#tabsAnchor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Nakajima po 3 latach znowu w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 ktoś tu najwyraźniej szykuje się na zawody ACES ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi