Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jest droższy.Pierwszy to kit "tartak" i jak doliczysz pokrycie to wyjdzie drożej niż ten Arf z CMpro.Był kiedyś w Modele Sklep Piper z The Wing Maker o rozp.2.12 ale już go nie widzę.Ważył 3500 do lotu z silnikiem ASP FS 70.

Opublikowano

Przy tej wadze może być ciężko.Polecieć poleci ale szału nie będzie.Poleci makietowo i to raczej tylko z betonu.Tutaj bardziej pasował by silnik 1.0-1.2 lub benzynowy.Sam latam Cessną CMpro o wadze 3800 na silniku OS 46.lata bardzo dobrze makietowo ale lepiej latała by na .61.Miała by zapas mocy.

Opublikowano

no właśnie tego się obawiam będe musiał pomyśleć jeszcze o silniku do niego ale to i tak planuję dopiero latać tym modelem na wakację a narazie piperkiem o rozpiętośći 1700 i silnikiem ASP 75 daje rade aż Ponadto

 

wielkie dzięki za pomoć

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Trzynasz sie żółtka. Ja mam decathlona 170cm od pelikana oraz pipera 180 od kyosho. Decathlon lepszy. 4takt 10ccm pieknie gra, potrafi latac wolno, makietowo ale i pokazać pazor. Lepiej akro kręci, zawis robi. Jak na górnopłata to ten model jest swietny. Polecam na następnym krok w temacie co po trenerze. A piper tylko sie dumnie wozi.

Opublikowano

Nie trzymam się żółtka szukałem jakiegoś Pipera bo fajnie się nimi lata i się to trafiło następny model to będzie chyba jakaś cessna Lub coś podobnego do pipera

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.