Miałczek Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 witam wszystkich mam pytanko zastanawiam się nad kupnem tego modelu co o tym sądzicie jest to dobry materiał i firma , opłaca się dokonać takiego zakupu czekam na wasze opinie i rady. http://www.rc4max.co...1898,20208.html
Miałczek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 Doradzi ktoś czy to będzie dobry zakup czy ten model jest zrobiony solidnie z dobrego materiału
Marcin K. Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Ladny, bierz w ciemno. Do tego 15ccm 4t i muzyka w powietrzu
szirokez Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Temat z odnośnika trochę stary ale na temat, wystarczyło troszkę poszukać . Nie wiem czy uzyskasz odpowiedz na Twoje pytania ale jest to dość obszerna relacja budowy z dużą ilością zdjęć. SiG to raczej dobra jakość. http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1
SiSon Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 NIE KUPUJ W TYM SLEPIE ! - http://www.rc4max.co http://pfmrc.eu/index.php?/topic/18585-httprc4maxpl/page__st__80
Miałczek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 to najlepiej w jakim sklepie kupić
Miałczek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 no chyba że tutaj ale troszkę większy i droższy http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2922,piper-cub-j3-cmp062-cmpro
f-150 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Nie jest droższy.Pierwszy to kit "tartak" i jak doliczysz pokrycie to wyjdzie drożej niż ten Arf z CMpro.Był kiedyś w Modele Sklep Piper z The Wing Maker o rozp.2.12 ale już go nie widzę.Ważył 3500 do lotu z silnikiem ASP FS 70.
Miałczek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 a czy silnik ASP 75 o mocy 2,47 da mu rade?
f-150 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Przy tej wadze może być ciężko.Polecieć poleci ale szału nie będzie.Poleci makietowo i to raczej tylko z betonu.Tutaj bardziej pasował by silnik 1.0-1.2 lub benzynowy.Sam latam Cessną CMpro o wadze 3800 na silniku OS 46.lata bardzo dobrze makietowo ale lepiej latała by na .61.Miała by zapas mocy.
Miałczek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 no właśnie tego się obawiam będe musiał pomyśleć jeszcze o silniku do niego ale to i tak planuję dopiero latać tym modelem na wakację a narazie piperkiem o rozpiętośći 1700 i silnikiem ASP 75 daje rade aż Ponadto wielkie dzięki za pomoć
Miałczek Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Panowie zakupiłem ten model http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=39_40&products_id=11106 i ten silnik do niego http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_335&products_id=12198 jak przyjdzie paczka to dodam parę zdjęć
Marcin K. Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Trzynasz sie żółtka. Ja mam decathlona 170cm od pelikana oraz pipera 180 od kyosho. Decathlon lepszy. 4takt 10ccm pieknie gra, potrafi latac wolno, makietowo ale i pokazać pazor. Lepiej akro kręci, zawis robi. Jak na górnopłata to ten model jest swietny. Polecam na następnym krok w temacie co po trenerze. A piper tylko sie dumnie wozi.
Miałczek Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie trzymam się żółtka szukałem jakiegoś Pipera bo fajnie się nimi lata i się to trafiło następny model to będzie chyba jakaś cessna Lub coś podobnego do pipera
Miałczek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 panowie jak podłączyć teraz do tego silnika regulator i pakiet tak żeby było dobrze
Miałczek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 już zostało wszystko ładnie podłączone silnik pali bardzo ładnie
Rekomendowane odpowiedzi