Skocz do zawartości

Piper


Miałczek

Rekomendowane odpowiedzi

Temat z odnośnika trochę stary ale na temat, wystarczyło troszkę poszukać :) . Nie wiem czy uzyskasz odpowiedz na Twoje pytania ale jest to dość obszerna relacja budowy z dużą ilością zdjęć. SiG to raczej dobra jakość.

 

http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tej wadze może być ciężko.Polecieć poleci ale szału nie będzie.Poleci makietowo i to raczej tylko z betonu.Tutaj bardziej pasował by silnik 1.0-1.2 lub benzynowy.Sam latam Cessną CMpro o wadze 3800 na silniku OS 46.lata bardzo dobrze makietowo ale lepiej latała by na .61.Miała by zapas mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tego się obawiam będe musiał pomyśleć jeszcze o silniku do niego ale to i tak planuję dopiero latać tym modelem na wakację a narazie piperkiem o rozpiętośći 1700 i silnikiem ASP 75 daje rade aż Ponadto

 

wielkie dzięki za pomoć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trzynasz sie żółtka. Ja mam decathlona 170cm od pelikana oraz pipera 180 od kyosho. Decathlon lepszy. 4takt 10ccm pieknie gra, potrafi latac wolno, makietowo ale i pokazać pazor. Lepiej akro kręci, zawis robi. Jak na górnopłata to ten model jest swietny. Polecam na następnym krok w temacie co po trenerze. A piper tylko sie dumnie wozi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.