Irek M Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dwudniowa praca nad skrzydłami dała taki efekt: Oczywiście tak wyglądają obie połówki. Jak widać zdecydowałem się na profil CLARK Y.
Irek M Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2007 Wreszcie widać mniejszy fragment większej całości :wink:
Way Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Chopie, pieruna, czy Ty odpoczywasz? A modelik się ślicznie zapowiada
Irek M Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2007 No jak nie jak tak!!?? Przecież jestem na wywczasach :devil: Piękny będzie gdy dostanie makietę silnika ala Oberursel...a dziś sniło mi się, że dojdzie dziś :mrgreen:
marcin133 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Czym to masz zamiar pędzić. Dlaczego nie kończysz nieuporta :twisted: Ostatnio komuś zwracałeś uwagę aby zakończył jedno zanim weźmie się za drugie :devil:
Irek M Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2007 Nie porównuj mnie marcin z 10 latkiem, ktory pisze o czymkolwiek aby tylko napisać. Ja nieustannie cos modeluję. nieuport jest prawie ukonczony, do oklejenia tylko skrzydła. Nie ma weny twórczej to nic nie robie przy danym modelu. W planach były dwa na wiosnę więc realizuje zamiar :devil: Silnik to ASP FS 61 - chyba, że odkupisz go ode mnie :lol2: wtedy włożę większy.
marcin133 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Nie porównuje a do wiosny nic nie kupuje związanego z RC :ble: :ble:
Irek M Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2007 ... ale silnik 4suwowy to nie Radio Control :devil:
ADAM_GDA Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Muszę przyznać Fokker że bardzo ładnie zapowiada sie prototym Pfalza.Tak jak doktor Frankenstein powodujesz że Pfalz wyglada jak żywy...Dotarła juz makieta silnika ?
Irek M Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2007 Powoli prace posuwają się do przodu; , , .
Irek M Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Pierwsze przymiarki maski silnika: Finalnie wyglądać ma tak;
Irek M Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2008 Trochę mało się działo w temacie ale tylko tu w okienku :mrgreen: Oklejony kadłub wstępnie "upstrzony" czernią :devil: Niebieski kolor na masce to tylko test trzymania farby - też będzie na czarno jak i osłona silnika; EDIT: Po dzisiejszej sesji kadłub wygląda tak;
Irek M Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 Po pomalowaniu blach, dokręcenia silnika i podwozia kadłub prezentuje się tak; . Wydaje mi się, że trochę za krótka jest maska silnika, gdy przyjdzie makieta silnika Le Rhone to trzeba będzie ją wymienić ale z tym to akurat nie problem. Z pobieznych wyliczeń wynika, iż model do lotu ważyć będzie ok 2400g. Przy tym samym silniku Vicomte ważył ponad 2700g. Prócz lżejszej masy Pfalz będzie miał również większa pow. skrzydła niż Vicomte - ok 51dm, co przy spodziewanej masie daje obciążenie pow. mniejsze niż 50g/dm, ale jakoś będę musiał z tym żyć dalej :lol2:
-==PEGAZ==- Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Heh ... i takie relacje mi się podobają. Jeśli kiedykolwiek będę robił jakiś model pod spalinkę, to na pewno będzię któryś z tych old-timerów. Po prostu piękno w najczystszej postaci. Obc. powierzchni jak przy szybowcu :):)
Way Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 No nie.... Fokker, jak widzę co wyrabiasz to mnie się odechciewa robić mój model..... :shock: Po prostu czuję się malutki...
Irek M Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 Maciek - spokojna twoja rozczochrana :devil:. Twój model będzie 2x większy od mego(prawie) więc napewno urośniesz :lol2: Plany planami - do szacowanej wagi 2400g już muszę dołożyć 200g :-( W sumie nie stanowi to problemu. Zależalo mi jednak na znacznie mniejszej wadze niż w Vicomcie gdyż ten ostatni zrobiony był znacznie ciężej i Pfalz i wydawało się, że tym samym oszczędności wagowe będą znaczne.
Irek M Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2008 Nieuchronnie przyszedł czas na podwozie. Tym razem postanowiłem wykonać je bardzo starannie i dokladnie. Do tego celu zmontowałem specjalne ustrojstwo( podstawa mocowania goleni) by po lutowaniu zachowane były kąty i odległości; W ten sposób obie połówki wyszły jednakowo; Ostatecznie wyszło tak; Przednie V celowo nieco dłuższe gdyż w tym miejscu mocowane będą przednie linki naciągu dolnego. Tak więc została juz tylko kosmetyka podwozia łącznie z dodaniem drewnianych części goleni. C.d.n....
MareX Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autentycznie piękniusio Irku. Że też Ci się tak chce, ale w końcu u siebie w chacie robisz... No i znowu czas na zegarze aparatu troszkę Ci się chyba "rozjechał"
karlem Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 ...bo już dawno wszystkie modele hurtem poskładał, teraz nam ściemnia, że to na bieżąco robi, a zapomniał o datowniku w aparacie, cwaniaczek :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.