Skocz do zawartości

Zestaw modelu Falkon Leszka Kwarcińskiego


RobertK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 631
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Te dwa prety jakie wystaja to tak naprawde jeden pret stalowy zamocowany na srodku pod kabinka, wiec moga sie one odchylac od kabinki. Wsowasz jeden pod laminat kadluba z przodu przesowajac kabinke tak ze nachodzi na kadlub po czym cofasz i tylny kawalek preta wsowa sie pod laminat kadluba z tylu kabinki. BArdzo wygodne i eleganckie rozwiazanie dajace pewne mocowanie kabinki ( zreszta jak wszystko w modelach Pana Leszka )

Opublikowano

o jakich silach mowisz???na niego nie dzialaja zadne sily poza tymi podczas zakladania kabinki gdzie sie odgina minimalnie. Precik stalowy okolo 1,5-2mm jak bede w domu to sprawdze

Opublikowano

http://img140.imageshack.us/img140/1493/mojrlatada8ep1.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/3144/jaifalconks1.jpg

na pierwszej fotce moi ulubieńcy

Micron w pierwszej wersji, Falcon i Hybryda Thermiko-Falcon .Skrzydełka od Falcona i kadłub Thermika no i szybowiec Starling

Oba motoszybowce jak i szybowiec mają kabinke zasuwaną na stalowy ,spręzynujacy drut 1.5 mm.

Falkon w wierwszej wersji miał "na pokładzie" 600-tkę z przekładnią a później samoróbkę 3F i pakiet Sanyo 1600 8 szt.masa do lotu ok 1.5 kg

Falkon nie jest modelem do nauki latania .Dla mnie Falkon to wiele miłych dni spędzonych na lotnisku w fotelu, z modelem wysoko na termice Dlaczego w fotelu ? -to spróbujcie stac 2 godziny z zadartą głową wypatrujac modelu pod chmurami.

Hybryda jako model zapasowy w zasadzie nie ustępuje Falkonowi choc wolę latać tym pierwszym.

Na drugiej fotce moja skromna osoba i Falkon z załaczonymi lotkohamulcami

Falkona mógłbym zamienic- tylko na drugiego Falkona :):):)

Opublikowano

Ja swoim latałem kilka razy. Lata dosyć szybko i trzeba trzymać prędkość cały czas. Ogólnie lata fajnie - beczki robie bez problemu. Trzeba jednak mieć sporo miejsca by wylądować.

Model wysokiej jakości bez rzadnych luzów na bagnecie w płacie i w ogonach.

Ja osobiście tylko mam problem z bowdenami - mają duże opory i dlatego nim nie latam. Na wiosnę go odkurzę chyba.

Opublikowano

Rafal ale im bardziej na srodku jest zamocowany na sztywno pret tym delikatniej sie zamyka i mniej "silowo" ( wieksze ramie dzialania przylozonej sily i lepiej sie pret ugina )

Opublikowano

To się zgadza ale tu widać dość cienki drucik dlatego pewnie jest to zrobione na całej długości. Generalnie luźniej powinno być z tej strony gdzie wsuwamy go w kadłub.

Opublikowano

Zrobilem szybko fotki jak to u mnie wyglada i jak wyglada zakladanie kabinki. Pret stalowy 1,5mm mocowany na srodku przy pomocy spienionego PCV z podfrezowanym rowkiem.

A wyglada to tak:

 

kabina.jpg

Opublikowano

Maciej napisał " trzeba jednak mieć sporo miejsca by wylądować. "

Ja mam co prawda nieco inne zdanie.Popatrzmy co takie skrzydełko wyjęte z pokrowca i ulotnione może ..Resztę zostawię bez komentarza

http://img208.imageshack.us/img208/4140/falconpro1hf4.jpg

http://img150.imageshack.us/img150/1628/falconpro2ql7.jpg

http://img150.imageshack.us/img150/4460/falconprod2py2.jpg

Mimo że dopiero zaczęła się zima już chciało by się polatać.Podobno w sylwestra ma byc znośnie - nie odpuszczę !

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.