Skocz do zawartości

ELECTRIFLY - J-3 ELECTRICUB KIT


Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciał bym Wam przedstawić mój pierwszy model ELECTRIFLY - J-3 ELECTRICUB KIT .

 

Charakterystyka :

· Rozpiętość skrzydeł : 1490 mm

· Powierzchnia skrzydeł : 30,4 dm
2

· Waga : 1475 - 1590 g

· Obciążenie skrzydeł : 49 - 52 g/dm
2

· Długość kadłuba : 940 mm

· Środek ciężkości : 73 mm od krawędzi natarcia przy kadłubie

post-12675-0-63602200-1367457670.jpeg

post-12675-0-19243400-1367457749_thumb.jpg

post-12675-0-77511600-1367457806_thumb.jpg

post-12675-0-37855700-1367457864_thumb.jpg

post-12675-0-09090000-1367457934_thumb.jpg

post-12675-0-61719800-1367458087_thumb.jpg

Silnik to RAY 3542/06

DANE TECHNICZNE:

- ilość ogniw zasilających: 3-4(5) Li-Pol / 6-14 Ni-xx

- obroty (na min) / Volt: 1000

- moc: 540 W

- ilość zwoi / 1 cewka: 6

- pobór prądu maks: 40,0 A

- rozmiary ( średnica, długość ) : 35,0 x 42 mm

- średnica wału: 4,0 mm

- waga ( już z kablami zasilającymi ): 140,0 g

-zakres rozmiarów śmigieł:11x6 - 12x6

 

Silnik wydaje mi się trochę za mocny . Pakiet zakupiłem KOKAM 3C 1200mAh

Co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

model jest podobny również wymiarowo do Fun Cub z MPX, którego mam : - silnik EMAX GT 2820/07 ( 140 gram i 850kV + APC 13x4 , lub 12x6 ), taki silnik, ktory proponujesz to minimum do tego modelu,inna sprawa to te 4mm na wale silnia, lepiej znaleść silnik z 5mm . Ja mam pakiet 3s/2650/45C/Dualski , ten twój jest za lekki . Regulator JETI Advance 40A Plus - Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za rade pojutrze wracam z misji , model wyposaze od razu w osprzet FUTABA , ktory kupilem na AMAZONIE z USA . Zloze zamowienie na nowy, inny pakiet , i jeszcze do konca maja mam zamiar na nowo go oblatac . Jakie smiglo polecacie do niego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za rade pojutrze wracam z misji , model wyposaze od razu w osprzet FUTABA , ktory kupilem na AMAZONIE z USA . Zloze zamowienie na nowy, inny pakiet , i jeszcze do konca maja mam zamiar na nowo go oblatac . Jakie smiglo polecacie do niego ?

 

Ja latam tylko na APC. Jężeli masz ładny pas startowy to polecam też drewniane - Xoar. Sprawdzałem różne śmigła i silniki na własnej hamowni i wyniki uzyskanego ciągu i poboru prądu są naprawdę ciekawe.

Producent zaleca między 11x6 a 12x6. Jak nie masz hamowni, to spróbuj na jednym i drugim i wybierzesz co Ci bardziej pasuje. Ja skłaniałbym się ku 12x6 APC.

 

P.S. Jak można zamówić coś z Amazona w USA? Rozumiem, że zamówiłeś do USA i ktoś Ci przesłał do Polski. Z tego co pamiętam, to Amazon USA nie wysyła do Polski (a szkoda, wybór i ceny mają świetne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Jak można zamówić coś z Amazona w USA? Rozumiem, że zamówiłeś do USA i ktoś Ci przesłał do Polski. Z tego co pamiętam, to Amazon USA nie wysyła do Polski (a szkoda, wybór i ceny mają świetne)
bagaż

Ja obecnie jestem (do jutra B) ) na 12 PKW Afganistan i tam bez problemu do bazy wojskowej w Ghazni przywozili wszystko , potem wystarczy to przewiesc w bagażu własnym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bagaż

Ja obecnie jestem (do jutra B) ) na 12 PKW Afganistan i tam bez problemu do bazy wojskowej w Ghazni przywozili wszystko , potem wystarczy to przewiesc w bagażu własnym .

Nieźle!!! To gratuluję udanych zakupów, Futaba to klasa sama w sobie.

 

P.S. W kwestii większej liczby pakietów i wagi do lotu. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem "przeciążania" powierzchni nośnej. Latam głównie modelami akro i mam mało miejsca na start i lądowanie. Pakiet 2250 mAh to ok 190 g, pakiet 2700 mAh to ok. 225 g. x 2 to już sporo ładunku. Jeżeli w Twoim rejonie mocno wieje, to dobrze mieć cięższy model, jeżeli nie to może być lżejszy, można "szybciej" startować i "wolniej i krócej" lądować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.