lekarz Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Posiadam nadajnik Hitec Flash 4 X System FM z kwarcem CH63 35.030TF. Jaki tani odbiornik do tego byście polecili? Jestem zielony w dobieraniu odbiorników. Czy ten by się nadał: http://www.hobbyking...t_Crystal_.html mój orginalny odbiornik to: http://www.servohut.com/RCV%20HITEC_hfs04mg_micro_.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Nadawałby się ale bym go nie brał. W obecnych czasach kiedy cokolwiek może zakłócić sygnał latam tylko z odbiornikami podwójnej przemiany. Ten z linku jest pojedyńczej. Corona też posiada odbiorniki podwójnej przemiany np 6 i 8 kanałowe. Te są z syntezą tzn , że nie mają kwarca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekarz Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 A jak wygląda bidowanie takiego odbiornika np. gdy włączone są dwie aparatury? Taki byłby dobry: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6441__Corona_Synthesized_Dual_Conv_Receiver_8Ch_35Mhz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 "Bindujesz" tylko raz do swego nadajnika. To nie jest tak jak w przypadku 2,4 Ghz, przecież w nadajniku masz kwarc i do niego dostosowuje się odbiornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekarz Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Znalazłem dość niepochlebne zdanie o Coronie: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=3538 Pod koniec wątku człowiek pisze iż musiał bawić się w odlutowywanie części Co kolega na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...