maciejox Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi.
f-150 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 C/L -control line,silnik do uwięzi bez możliwości sterowania przepustnicą
Paweł Prauss Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi. Chcesz latać na uwięzi?
maciejox Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Nie chce latać na uwięzi. Znalazłem dobrą ofertę na Super Tigre G 51 RING C/L. Jednak nie ma on dyfuzora, ale został zastosowany gaźnik MDS. I teraz nie wiem czy silnik osiągnie takie same osiągi jak Super Tigre G 51 Ring. Różnica jest taka że C/L ma moc 0,96hp a Super Tigre G 51 Ring ma 1,5hp. Jak widać duża różnica. I teraz nie wiem czy po zmianie gaźnika znów będzie miał moc 1,5hp.
bynek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam.
maciejox Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam. Co do gaźnika to mam jeszcze gaźnik z poprzedniego silniczka Super Tigre G 40. Powinno pasować . A co masz na myśli mówiąc, że MDS-y są złe??
Johny88 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ??
Paweł Prauss Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ?? A to według Ciebie Piotrze dwusuwy rozrządu nie mają?
robertus Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Witam, odkopuję watek, co by nie śmiecić nowym wątkiem o tym samym. Kolega ma chyba taki silnik. Poniżej zdjęcia. Długo leżał w pudełku. Teraz go rozkręcić, przeczyścił WD40 i złożył. Jeszcze przepustnica się nie rusza, chyba się coś zapiekło. Czy pomysł, aby użyć ten silnik do Wicherka 25 jest dobrym pomysłem, na mój "piankowy rozum" to jest sporo za duży, sugerowałem wicherka 50 a i tak jest chyba nieco na wyrost. Poradzicie coś?
merlin71 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Zdecydowanie zbyt duży jak na Wicherka25, chociaż ja w swoim wicherku miałem kiedyś chwilowo G40 i Wicherek latał ale cały czas na zamkniętej przepustnicy teraz mam G34 i ten silnik też jest przewymiarowany troszkę. Silniki Supertigre mają tą zaletę że są dość cięzkie więc nie ma problemu z wyważeniem Wicherka typu wydłużanie nosa itp... taki silnik to rzeczywiście do wersji 50 byłby OK.
maciejox Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja mam go w Extrze o rozpiętości 1,5m, która waży mi około 2,3kg. Na tym silniczku idzie spokojnie pionem więc jest pewien nadmiar mocy. W Canarze o rozpiętości 1,55m, który jest typowym trenerkiem, mam silnik ASP 8,5ccm, który także jest o wiele za duży. Myślę więc, że ten G-51 może spokojnie pociągnąć górnopłata 1,8-2m
Rekomendowane odpowiedzi