maciejox Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 C/L -control line,silnik do uwięzi bez możliwości sterowania przepustnicą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Praus Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi. Chcesz latać na uwięzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejox Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Nie chce latać na uwięzi. Znalazłem dobrą ofertę na Super Tigre G 51 RING C/L. Jednak nie ma on dyfuzora, ale został zastosowany gaźnik MDS. I teraz nie wiem czy silnik osiągnie takie same osiągi jak Super Tigre G 51 Ring. Różnica jest taka że C/L ma moc 0,96hp a Super Tigre G 51 Ring ma 1,5hp. Jak widać duża różnica. I teraz nie wiem czy po zmianie gaźnika znów będzie miał moc 1,5hp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bynek Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejox Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam. Co do gaźnika to mam jeszcze gaźnik z poprzedniego silniczka Super Tigre G 40. Powinno pasować . A co masz na myśli mówiąc, że MDS-y są złe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny88 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Praus Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ?? A to według Ciebie Piotrze dwusuwy rozrządu nie mają? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Witam, odkopuję watek, co by nie śmiecić nowym wątkiem o tym samym. Kolega ma chyba taki silnik. Poniżej zdjęcia. Długo leżał w pudełku. Teraz go rozkręcić, przeczyścił WD40 i złożył. Jeszcze przepustnica się nie rusza, chyba się coś zapiekło. Czy pomysł, aby użyć ten silnik do Wicherka 25 jest dobrym pomysłem, na mój "piankowy rozum" to jest sporo za duży, sugerowałem wicherka 50 a i tak jest chyba nieco na wyrost. Poradzicie coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin71 Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Zdecydowanie zbyt duży jak na Wicherka25, chociaż ja w swoim wicherku miałem kiedyś chwilowo G40 i Wicherek latał ale cały czas na zamkniętej przepustnicy teraz mam G34 i ten silnik też jest przewymiarowany troszkę. Silniki Supertigre mają tą zaletę że są dość cięzkie więc nie ma problemu z wyważeniem Wicherka typu wydłużanie nosa itp... taki silnik to rzeczywiście do wersji 50 byłby OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejox Posted July 25, 2015 Author Share Posted July 25, 2015 Ja mam go w Extrze o rozpiętości 1,5m, która waży mi około 2,3kg. Na tym silniczku idzie spokojnie pionem więc jest pewien nadmiar mocy. W Canarze o rozpiętości 1,55m, który jest typowym trenerkiem, mam silnik ASP 8,5ccm, który także jest o wiele za duży. Myślę więc, że ten G-51 może spokojnie pociągnąć górnopłata 1,8-2m Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts