Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi.

Opublikowano
  W dniu 19.08.2013 o 20:37, maciejox napisał:

Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi.

Chcesz latać na uwięzi?

Opublikowano

Nie chce latać na uwięzi. Znalazłem dobrą ofertę na Super Tigre G 51 RING C/L. Jednak nie ma on dyfuzora, ale został zastosowany gaźnik MDS. I teraz nie wiem czy silnik osiągnie takie same osiągi jak Super Tigre G 51 Ring. Różnica jest taka że C/L ma moc 0,96hp a Super Tigre G 51 Ring ma 1,5hp. Jak widać duża różnica. I teraz nie wiem czy po zmianie gaźnika znów będzie miał moc 1,5hp.

post-12745-0-41779000-1376989378_thumb.jpg

Opublikowano

Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!!

Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne.

Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny.

Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam.

Opublikowano
  W dniu 20.08.2013 o 09:43, bynek napisał:

Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!!

Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne.

Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny.

Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam.

 

Co do gaźnika to mam jeszcze gaźnik z poprzedniego silniczka Super Tigre G 40. Powinno pasować :D. A co masz na myśli mówiąc, że MDS-y są złe??

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, odkopuję watek, co by nie śmiecić nowym wątkiem o tym samym. Kolega ma chyba taki silnik. Poniżej zdjęcia. Długo leżał w pudełku. Teraz go rozkręcić, przeczyścił WD40 i złożył. Jeszcze przepustnica się nie rusza, chyba się coś zapiekło.

 

post-7718-0-25499000-1437226393_thumb.jpg

post-7718-0-21487200-1437226416_thumb.jpg

 

Czy pomysł, aby użyć ten silnik do Wicherka 25 jest dobrym pomysłem, na mój "piankowy rozum" to jest sporo za duży, sugerowałem wicherka 50 a i tak jest chyba nieco na wyrost.

Poradzicie coś?

Opublikowano

Zdecydowanie zbyt duży jak na Wicherka25, chociaż ja w swoim wicherku miałem kiedyś chwilowo G40 i Wicherek latał ale cały czas na zamkniętej przepustnicy :)  teraz mam G34 i ten silnik też jest przewymiarowany troszkę. Silniki Supertigre mają tą zaletę że są dość cięzkie więc nie ma problemu z wyważeniem Wicherka typu wydłużanie nosa itp... taki silnik to rzeczywiście do wersji 50 byłby OK.

Opublikowano

Ja mam go w Extrze o rozpiętości 1,5m, która waży mi około 2,3kg. Na tym silniczku idzie spokojnie pionem więc jest pewien nadmiar mocy. W Canarze o rozpiętości 1,55m, który jest typowym trenerkiem, mam silnik ASP 8,5ccm, który także jest o wiele za duży. Myślę więc, że ten G-51 może spokojnie pociągnąć górnopłata 1,8-2m :D

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.