maciejox Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 C/L -control line,silnik do uwięzi bez możliwości sterowania przepustnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Czy ma ktoś może silnik Super Tigre G 51 RING C/L. Nie wiem w jaki sposób różni się on od silnika Super Tigre G 51 Ring. Chodzi mi najbardziej o wydajność i osiągi. Chcesz latać na uwięzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Nie chce latać na uwięzi. Znalazłem dobrą ofertę na Super Tigre G 51 RING C/L. Jednak nie ma on dyfuzora, ale został zastosowany gaźnik MDS. I teraz nie wiem czy silnik osiągnie takie same osiągi jak Super Tigre G 51 Ring. Różnica jest taka że C/L ma moc 0,96hp a Super Tigre G 51 Ring ma 1,5hp. Jak widać duża różnica. I teraz nie wiem czy po zmianie gaźnika znów będzie miał moc 1,5hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Oba te silniki absolutnie niczym się nie różnią, tylko gażnikiem!!! Parę lat temu też mnie to zainteresowało, więc pomierzyłem fazy rozrządu na wale i w obu tych silnikach były identyczne. Wersje CL były jeszcze produkowane w Italii, a pózniej wersje z gaznikiem RC to juz Chiny. Natomiast gaznik MDSa to porażka, odradzam. Co do gaźnika to mam jeszcze gaźnik z poprzedniego silniczka Super Tigre G 40. Powinno pasować . A co masz na myśli mówiąc, że MDS-y są złe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jakiego rozrządu?? ,mówimy o 2-sówie panowie ?? A to według Ciebie Piotrze dwusuwy rozrządu nie mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Witam, odkopuję watek, co by nie śmiecić nowym wątkiem o tym samym. Kolega ma chyba taki silnik. Poniżej zdjęcia. Długo leżał w pudełku. Teraz go rozkręcić, przeczyścił WD40 i złożył. Jeszcze przepustnica się nie rusza, chyba się coś zapiekło. Czy pomysł, aby użyć ten silnik do Wicherka 25 jest dobrym pomysłem, na mój "piankowy rozum" to jest sporo za duży, sugerowałem wicherka 50 a i tak jest chyba nieco na wyrost. Poradzicie coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin71 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Zdecydowanie zbyt duży jak na Wicherka25, chociaż ja w swoim wicherku miałem kiedyś chwilowo G40 i Wicherek latał ale cały czas na zamkniętej przepustnicy teraz mam G34 i ten silnik też jest przewymiarowany troszkę. Silniki Supertigre mają tą zaletę że są dość cięzkie więc nie ma problemu z wyważeniem Wicherka typu wydłużanie nosa itp... taki silnik to rzeczywiście do wersji 50 byłby OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja mam go w Extrze o rozpiętości 1,5m, która waży mi około 2,3kg. Na tym silniczku idzie spokojnie pionem więc jest pewien nadmiar mocy. W Canarze o rozpiętości 1,55m, który jest typowym trenerkiem, mam silnik ASP 8,5ccm, który także jest o wiele za duży. Myślę więc, że ten G-51 może spokojnie pociągnąć górnopłata 1,8-2m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi