rapier Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Powiało świeżością ....Bardzo ciekawy i wręcz futurystyczny projekt. Zresztą sami oceńcie. Ciekawe kto pierwszy pokusi się o model http://flaris.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Model (latajacy) byl przed prototypem -Jezeli mnie pamiec nie myli. A z ta swiezoscia to bym nie przesadzal ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Model (latajacy) byl przed prototypem -Jezeli mnie pamiec nie myli. Tak ale wyglądał ciut inaczej jeśli chodzi o kabinę tzn. nie była to makieta , zresztą nie o to chodziło przecież. Mi chodzi, kto z modelarzy zbuduje taki model a nie o chodziło mi o producenta. Wiadomo p[rzecież że wiele z konstrukcji wpierw powstaje jako modele. A z ta swiezoscia to bym nie przesadzal ... a masz gdzieś podobną konstrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie to zebym sie czepial, kibicuje i mam nadzieje ze projekt dotrwa do konca (a nie jak wiekszosc projektow z dotacja) uzyskujac certyfikat typu dla tego samolotu (a nie experimental) a bedzie to nie lada wyzwanie, a czy beda klienci i jakie bedzie on mial charakterystyki - czas pokaze bo potrzeba duzo pieniedzy i pytanie czy one beda. Dla mnie w ksztalcie ten samolot nie ma nic futurystycznego ale o 'gustach' sie nie dyskutuje, futurystyczna to jest technologia jak na polskie warunki. Nie jestem takze gleboko w temacie GA ale jak przyjzysz sie firmie Eclipse to zobaczysz cos bardzo podobnego (inny uklad usterzenia) i latajacego, zreszta Cirrus tez dzialal z podobnym troche wiekszym 'projektem'. Caly czas podtrzymuje ze "...z ta swiezoscia to bym nie przesadzal .." I mam nadzieje ze nie skoncza jak Eclipse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Bardzo ładny stylistycznie samolot. Aż prosi się, żeby zrobić edfa. http://youtu.be/Ax5VRTaPrHU oblot modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ale z depronu to straszny kanciak wyjdzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opowiadasz...depron się wygina. Przydałyby się tylko lepsze rzuty i parę przekrojów, bo to co jest na stronie to słabizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerrykal Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Chciałem wam zwrócic uwage, że ponad 60% części do silników z rodziny PW600, (a więc i wybranego PW615) jest produkowanych w Polsce w Rzeszowie i w Kaliszu. Projekt rozwija się mniej wiecej w planowanym tempie , wiec badźmy optymistami. W tej chwili trwają testy wytrzymałościowe struktur. Co do Eclipse - był to najbardziej ambitny program Personal Jet'ów z planami na 500 samolotów rocznie, niestety został przeinwestowany na progu kryzysu i praktycznie nic z niego nie zostało. Z podobnych projektów opartych na silnikach PW600, żywe sa nadal Phenomy od Embraera i Mustangi Cessny - oba projekty sa jednak znaczaco wieksze od Flarisa i dwusilnikowe. http://www.embraerexecutivejets.com/en-US/jets/phenom-100E/Pages/design.aspx http://www.cessna.com/citation/mustang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1515 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Ja mam dwa pytanka odbiegające od tematu: 1. Ile takie coś może kosztować? mimo, że kolega wyżej podał 2 przyładowe samoloty to nie potrafie na tych stronkach znaleźć ich ceny i jakich kolwiek dystrybutorów u których mogłoby się to kupić(tak z ciekawość, nie wiem ślepy chyba jestem ;d) 2. a ) Jak się zdobywa licencje(prawo jazdy) nie wiem jak to się nazywa na taki samolot, by móc nim legalnie latać? wiem, że w moim mieście można zrobić kursy szybowcowe (drogo to kosztuje) i sam nie wiem co mi to daje. Zrobie taki kursy i co otrzymuje jakąś licencje? i co dalej? moge kupić se szybowca wynając kogoś kto mnie wyciągnie i latać? ogólnie to w tym pytaniu mnie bardziej interesuje jak zrobić licencje na takie samoloty jak w tym temacie typu ''flaris''(nie wiem może macie jakas strone gdzie moge o tym poczytać) i jeszcze w moim mieście jest ''SZKOLENIE DO LICENCJI PILOTA SAMOLOTOWEGO TURYSTYCZNEGO PPL(A)'' nie wiem do czego ono służy, ale może ktoś mnie uświadomi ;d, b ) a i jeszcze jedno jak zrobie jakąś tam licencje do tego potrzebną to co kupuje se samolot i moge od tak sobie latać startując z własnego podwórka? czy przed każdym startem musze wnieść o jakieś pozwolenie załóżmy na jakąś trase? raczej to nie możliwe, bo nie jestem bogaty ledwo mnie stać na zabawy rc, ale z chęcią bym się zapoznał jak to jest z tym, może ktos się z was tutaj zna lub zna stronki gdzie jest o tym fajnie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRB Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Cena to około 1,5 miliona dolarów. W broszurce masz, w zakładce oferta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi