mari83pl Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam wszystkich. Zakupiłem dzisiaj ten model http://www.radiomodels.com.pl/pl/elektryczne/607-f4u-corsair-arf-akrobacyjny.html . W opisie wynika, że można użyć w nim silnika spalinowego. Mam pytanie do kolegów, jaki możecie polecić do niego silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 EMAX GT2215 czytamy w opisie. Na spaline to za delikatny model, choć po zakupie u Marka Rokowskiego w wersji esa i wprowadzeniu odpowiednich wzmocnień i usztywnien dało by sie tam zapakować 2-3 ccm. Tutaj może i jest na to szansa ale w powodzenie wątpię. Ryzykował bym z 3 ccm, dobrego nigdy za wiele.małe asp mają kiepska opinię, choc sam nie uzytkowalem, a sam zdecydowałem sie na os4 ccm do wicherka, gdyż o asp mam strach bo model dla początkującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari83pl Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Chodzi kolego, że model może się rozpaść pod wpływem drgań z silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 to maleńki i delikatny model - nawet silnik 2,5 cm3 będzie za mocny. Nie polecam ASP z uwagi na wagę i wątpliwą niezawodność ...... chyba Os-max 15la będzie ok. Tak małe modele przygotowane przez producenta pod elektrykę, odradzam przerabiać na spalinę. Konstrukcja z reguły jest bardzo słaba a klejona na CA punktowo balsa, dosłownie rozpada się w rękach. Drgania silnika spalinowego są znacznie większe niż elektrycznego dlatego przy decyzji o zmianie napędu zalecam wzmocnienie przodu modelu aż za miejsce łączenia płata z kadłubem. Serwa do spaliny polecam też założyć z metalowymi trybami a nie najtańsze plastikowe 9g ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas325 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Jestem bardzo ciekaw jak Ci wyjdzie taka modyfikacja,sam się zastanawiałem nad zamontowaniem spalinki do tego corsair'a albo do p40 z tego samego sklepu,jednak na dzień dzisiejszy będę wpychał spalinkę do Spad'a XIII firmy electrifly i sam jestem ciekaw jak i czy poleci. Miałem już kilka takich małych spaliniaków depronowych i balsowo-sklejkowych i latały więc uważam,że Tobie się taka modyfikacja na pewno uda i będziesz zadowolony-trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari83pl Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 To będzie mój pierwszy model spalinowy, więc napewno będe potrzebował Waszej pomocy Jutro model powinien już ''przylecieć'', zrobie zdjęcia i wrzucę na forum. Acha, jak ktoś będzie miał odpowiedni silnik na zbyciu to proszę o kontakt PS Nie wiem lukas325 czy nie wezmę od Ciebie Sbacha, tylko gdzieś pod koniec następnego tygodnia jak oczywiście jeszcze będzie niesprzedany bo narazie to jeszcze treningi na Acromasterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 1,5 ccm w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari83pl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 No i przeleciał Zrobiłem kilka zdjęć. Tak wygląda zestaw zapakowany. Części zapakowane są we woreczkach i odpowiednio przypięte do pudełka, żeby się nie przemieszczały w czasie transportu. Tak wygląda po wypakowaniu. Dokupiłem osobno łoże silnika. Oglądnąłem model dokładnie, no i niestety są buble Nie wiem czy mocowanie silnika elektrycznego ma mieć taki kąt, czy poprostu jest krzywo przyklejone Pęknieta jedna z wręg kadłuba No i trochę pomarszczona folia przy lotce. A przy okazji zawiasy lotek są nylonowe Za tą cenę to jednak warto. Zważywszy na to, że wszystkie te usterki można łatwo naprawić i w zupełności mi nie przeszkadzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Loże jest pod odpowiednim kątem żeby ci nie skręcał przy starcie Ale tandetny ogólnie ten zestaw Tylko nie wkładają tam spaliny bo to loże rozleci sie przy odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas325 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 eee tam,jak za taką cenę nie ma aż takiej tragedii Korci mnie ten mały p40,skrobnij póżniej słowo jak idzie składanie,kiedyś w którymś przeglądzie RC był dość obszernie opisywany ten modeli utkwiło mi w głowie,że instrukcja była totalną porażką,no ale nie jest aż tak zbyt potrzebna w tym wypadku,fajnie,fajnie,będe śledził wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari83pl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Loże jest pod odpowiednim kątem żeby ci nie skręcał przy starcie Ale tandetny ogólnie ten zestaw Tylko nie wkładają tam spaliny bo to loże rozleci sie przy odpaleniu Nie rozumiem jak może się rozpaść. Napisałem, że pod spalinke kupiłem łoże do silników spalinowych a to co jest fabrycznie zamontowane, to jest pod elektryka i będzie ono usunięte. Drugą sprawą nie rozumiem jak może skręcać w czasie startu? W akromasterze mam silnik idealnie prosto zamontowany do kadłuba i startuje bez skrętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 To jest juz Wyższa szkoła jazdy Po pierwsze Żeby zniwelować moment obrotowy silnika, który obraca model wokół osi podłużnej Po drugie Skłon służy temu, żeby zniwelować zwiększoną wartość siły nośnej przy większej prędkości. Samolot, niezależnie od obrotów silnika, ma lecieć poziomo. Gdyby nie było skłonu, to im większa prędkość tym bardziej by zadzierał nos. W przypadku pochylonego w dół silnika, pojawia się składowa pionowa siły ciągu, która ściąga nos w dół. Tutaj dobrze to widać zwróć uwagę na silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari83pl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Teraz rozumiem. Dzięki To w takim razie to i tak jest żle, bo w tym modelu jest to ułoże wklejone tak, że kąty są w lewo i do góry. Tak czy inaczej jest ono do usunięcia a na jego miejscu będzie łoże pod silnik 1.5 - 2.5 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 No to 2 stopnie w dół i 3 w prawo zrób podkladkami pod śruby i będzie ok jak coś pisz na PW jak byś coś nie wiedZial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W prawo, nie w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Sorry w prawo zgadza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi