Skocz do zawartości

Jaki silnik pod ten model?


mari83pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

EMAX GT2215 czytamy w opisie. Na spaline to za delikatny model, choć po zakupie u Marka Rokowskiego w wersji esa i wprowadzeniu odpowiednich wzmocnień i usztywnien dało by sie tam zapakować 2-3 ccm. Tutaj może i jest na to szansa ale w powodzenie wątpię. Ryzykował bym z 3 ccm, dobrego nigdy za wiele.małe asp mają kiepska opinię, choc sam nie uzytkowalem, a sam zdecydowałem sie na os4 ccm do wicherka, gdyż o asp mam strach bo model dla początkującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to maleńki i delikatny model - nawet silnik 2,5 cm3 będzie za mocny.

Nie polecam ASP z uwagi na wagę i wątpliwą niezawodność ...... chyba Os-max 15la będzie ok.

 

Tak małe modele przygotowane przez producenta pod elektrykę, odradzam przerabiać na spalinę. Konstrukcja z reguły jest bardzo słaba a klejona na CA punktowo balsa, dosłownie rozpada się w rękach. Drgania silnika spalinowego są znacznie większe niż elektrycznego dlatego przy decyzji o zmianie napędu zalecam wzmocnienie przodu modelu aż za miejsce łączenia płata z kadłubem.

Serwa do spaliny polecam też założyć z metalowymi trybami a nie najtańsze plastikowe 9g

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo ciekaw jak Ci wyjdzie taka modyfikacja,sam się zastanawiałem nad zamontowaniem spalinki do tego corsair'a albo do p40 z tego samego sklepu,jednak na dzień dzisiejszy będę wpychał spalinkę do Spad'a XIII firmy electrifly i sam jestem ciekaw jak i czy poleci.

Miałem już kilka takich małych spaliniaków depronowych i balsowo-sklejkowych i latały więc uważam,że Tobie się taka modyfikacja na pewno uda i będziesz zadowolony-trzymam kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie mój pierwszy model spalinowy, więc napewno będe potrzebował Waszej pomocy ;) Jutro model powinien już ''przylecieć'', zrobie zdjęcia i wrzucę na forum. Acha, jak ktoś będzie miał odpowiedni silnik na zbyciu to proszę o kontakt :)

PS

Nie wiem lukas325 czy nie wezmę od Ciebie Sbacha, tylko gdzieś pod koniec następnego tygodnia jak oczywiście jeszcze będzie niesprzedany bo narazie to jeszcze treningi na Acromasterze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przeleciał :)

Zrobiłem kilka zdjęć.

 

Tak wygląda zestaw zapakowany. Części zapakowane są we woreczkach i odpowiednio przypięte do pudełka, żeby się nie przemieszczały w czasie transportu.

post-13170-0-45804200-1377785514_thumb.jpg

 

Tak wygląda po wypakowaniu. Dokupiłem osobno łoże silnika.

post-13170-0-50681000-1377785279_thumb.jpg

 

Oglądnąłem model dokładnie, no i niestety są buble :huh:

Nie wiem czy mocowanie silnika elektrycznego ma mieć taki kąt, czy poprostu jest krzywo przyklejone

post-13170-0-50750700-1377785545_thumb.jpg

 

Pęknieta jedna z wręg kadłuba

post-13170-0-16941300-1377785559_thumb.jpg

 

No i trochę pomarszczona folia przy lotce. A przy okazji zawiasy lotek są nylonowe

post-13170-0-99168600-1377785551_thumb.jpg

 

Za tą cenę to jednak warto. Zważywszy na to, że wszystkie te usterki można łatwo naprawić i w zupełności mi nie przeszkadzają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam,jak za taką cenę nie ma aż takiej tragedii :) Korci mnie ten mały p40,skrobnij póżniej słowo jak idzie składanie,kiedyś w którymś przeglądzie RC był dość obszernie opisywany ten modeli utkwiło mi w głowie,że instrukcja była totalną porażką,no ale nie jest aż tak zbyt potrzebna w tym wypadku,fajnie,fajnie,będe śledził wątek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loże jest pod odpowiednim kątem żeby ci nie skręcał przy starcie

Ale tandetny ogólnie ten zestaw

Tylko nie wkładają tam spaliny bo to loże rozleci sie przy odpaleniu

 

Nie rozumiem jak może się rozpaść. Napisałem, że pod spalinke kupiłem łoże do silników spalinowych a to co jest fabrycznie zamontowane, to jest pod elektryka i będzie ono usunięte. Drugą sprawą nie rozumiem jak może skręcać w czasie startu? W akromasterze mam silnik idealnie prosto zamontowany do kadłuba i startuje bez skrętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest juz Wyższa szkoła jazdy

 

Po pierwsze Żeby zniwelować moment obrotowy silnika, który obraca model wokół osi podłużnej

Po drugie Skłon służy temu, żeby zniwelować zwiększoną wartość siły nośnej przy większej prędkości. Samolot, niezależnie od obrotów silnika, ma lecieć poziomo. Gdyby nie było skłonu, to im większa prędkość tym bardziej by zadzierał nos. W przypadku pochylonego w dół silnika, pojawia się składowa pionowa siły ciągu, która ściąga nos w dół.

 

Tutaj dobrze to widać zwróć uwagę na silniki

post-12886-0-77157000-1377791594.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.