Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wpadł w moje ręce wypust Multiplexa, znany i lubiany FunJet. Miało być tak:

 

20130925_210721_zps0b191e95.jpg

 

 

Moim zdaniem jednak szkoda tak fajne kształty ubierać w jakieś badziewne nalepeczki rodem z chińskiego samochodziku :)

 

20130922_205042_zps6c8b13b6.jpg

 

 

Podpasował mi więc taki schemat:

 

20130924_143301_zps7a9abf21.jpg

 

20130925_211619_zps6ddc07ac.jpg

 

Malowanie rodem z Suchoja - 27, w barwach Rosji.

 

Wyposażenie: Inrunner Emax 2846/13 2500kV, regiel E-flite 30A, pakiet Rockamp 3S 2200 mAh 35C, 2 x 9g, odbiornik Orange.

 

W tej chwili model ma założone APC 6 x 4, jutro dorwę się do obrotomierza i watt - metera. Wtedy zacznę knuć z doborem najlepszego śmigła. Jest to o tyle problematyczne że ten silnik jest dedykowany helikom i nie ma nawet wyjściowej wielkości śmigła... Może APC 5 x 5 będzie lepsze, zobaczymy.

 

Wadą tego silnika jest masa - 135g kloc. Może pomyślę nad jakimś lżejszym outrunnerem, ale to po oblocie...

Opublikowano

No wygląda fajnie tylko waga do lotu wyszła 547g... ciężki ten silnik, musiałem pakiet 2200 dać o 14 mm dalej niż jest wycięcie w kadłubie, a sięga prawie dziobu :(

 

myślę na outrunnerze można by urwać z 50-80g

Opublikowano

Cały jasny szary, chciałem dać pasy czarne, ale myślę że ten kamuflaż z daleka mógłby się z nimi mylić...

 

Wojtass - chodzi o to że taką samą moc, jeśli nie lepszą można by uzyskać z o połowę lżejszego silnika. Wtedy stosunek mocy do masy byłby jeszcze korzystniejszy. Na co się to przekłada nie muszę mówić :D

Opublikowano

byl oblot? bo cos mi sie nie widzi tu reglerek 30A.. jak na moje celowalbym w 50-80

 

silnik z helika wazacy okolo 130g to troche ciezszy niz w klasie 450

 

kumpel do funjeta wlozyl silnik na 5s , fakt outrunner ale to dopiero byl klocek bo silnik wazyl jakos 200g lub cos kolo tego. rekordy predkosci byly bite ;) mnie korci kupic taki model i wlozyc tam typhoona 1800KV ale na 5s ze smigle 6x5 lub cos kolo tego ;)

Opublikowano

Ten silnik w maksie ma brać 26A. Dlatego uważam, że stosunek moc/masa w przypadku tego silnika jest niekorzystny.

 

Ja nie mam ambicji latać po 350 km/h jak niektórzy posiadacze tego modelu. Na początek jakieś 120 mi wystarczy... A że później będę chciał więcej?

 

Na pewno tak :D, tyle że ten silnik mam za dobrego sześciopaka :)

 

PS. jedno jest pewne - zostaję na 3S. Pakiety 4-5S mnie w tym momencie nie interesują.

 

PS.2 oblot w sobotę jak pogoda pozwoli, do tego czasu pomierzę obroty i prądy na różnych śmigłach.

Opublikowano

Szary to podkład w sprayu Śnieżka, kamo to farby Tamiya "jechane" z pędzla...

 

 

Edit: pierwsze pomiary statyczne

 

- APC 6 x 4 - 39A max, 415W, 21,700 obr/min ( dużo za dużo)

 

- APC 5 x 4 - 32A max, 340W, 25,320 obr/min ( myślę całkiem OK)

 

Szacuję że prąd w locie spadnie do jakichś 25-27A na pełnym gazie więc będzie dobrze. Zwłaszcza że upały mamy zdecydowanie za sobą :)

Opublikowano

Po oblocie: jezuuu - szybki jest. Wiem że obiektywny nie jestem bo latam głównie ESA, ale to mój najszybszy model ever. Oceniam prędkość na jakieś 120-140 km/h. Potwierdzi się jak ktoś mię nagra :D

 

Pakiet 2200 mAh po 4 min lotu - weszło 1678 mAh. Chyba tak zostawię. Ewentualnie poszukam lżejszego outrunnera.

Opublikowano

Marcin - ten emax chyba właśnie tej klasy jest.

 

Piotrek - nieee, na pewno nie mam zamiaru iść w takie prędkości i koszta...

 

Cieszę się że się podoba malowanie. Zainspirowało mnie to:

 

su_27_flanker_eraf_1_by_agnott-d4wlon1e_zpsd1905616.jpg

 

Znalezione gdzieś w sieci.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.