Patryk900 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 No nareszcie wersja końcowa, wygląda jak z telewizorni brawo !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Niestety nie mam dobrych wieści. F-302 padł ofiarą sabotażu agentów Goa'uld. EDF eksplodował mi prawie w ręku. Na szczęście skończyło się na delikatnym draśnięciu palca. http://youtu.be/Rdq45oz8RYE Oś silnika wygląda jak ucięta nożem. Nie wiem czy najpierw rozerwało wirnik a później ukręciło oś, czy odwrotnie. W tej chwili nie mam więc żadnego EDFa. czekam na zaopatrzenie z SGC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Tymczasem wklejam plany: f-302_v3.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaderjk Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Robert przeanalizowalem Twoj film z oblotu - w 40 sek na horyzoncie ledwo widac jakby jakas postac, udalo mi sie przyblizyc i polepszyc jakosc zdjecia i zobacz co sie pojawilo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Apophis, a to drań! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelizor Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Tak jak Ci napisałem w PW. Ośka pękła właśnie w miejscu tego nacięcia na pierścień, widać to na jednym ze zdjęć w filmie (1:14) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Potwierdzam wszystkim, przed awarią było to nacięcie. Takie coś dyskwalifikuje ten napęd i nie polecam go kupować, chyba, żeby na dzień dobry wymienić wał na taki z cdromu - 3mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zaraz po awarii kupiłem kolejny wiatraczek z HK. Potem się zreflektowałem, że nie chcę kolejnego badziewia, ale cóż przyszło. Znalazłem trochę czasu aby wyważyć śmigiełko i zamontować silnik z poprzedniego edfa. Podłączyłem pakiety i prosty amperomierz modelarski, Nie widziałem dokładnie ale mógłbym przysiąc, że widziałem 80A na wyświetlaczu. Przez ułamek sekundy, bo mostek w amperomierzu zaczął przepalać rurkę termokurczliwą i wyłączyłem gaz. Dla przypomnienia wcześniej był taki Obecny ma jedną łopatkę mniej, a większy prąd sugeruje większy skok łopatek, tak myślę. Mam jeszcze opcję aby do tego silnika 3800kV ze starego edfa zamontować śmigiełko TGS 4.1x4.1 i taki zestaw wstawić do tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Twój problem polega na tym że masz wiatrak 70mm a silnik do 64mm o dużym KV i małej mocy.70 to na ogół już zasilanie 4S i silniki 2800 KV i moce min 600W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Poprzedni zestaw też był 70mm. Osiągałem na nim700W w szczycie. Zrobiłem też mały research i odpowiednim silnikiem byłby np ten. Na 4S właśnie. Pokombinuję coś jeszcze z tym co mam, jakoś nie czuje pociągu do EDFów, a nie polatałem sobie jeszcze dobrze tym modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ten silnik to lipa .Mam go.Z tym silnikiem model ledwo oderwał się od pasa.Poprzedni też z HK który miałem miał mieć 600 W.Wytrzymał 2 min. i się spalił. http://www.youtube.com/watch?v=faQMIrgfrGo Dobrze lata na takim http://rc-castle.com...roducts_id=1617 tylko ja mam 3100kv Jak by ktoś potrzebował to mam do sprzedania dwa napędy aluminiowe Leopard 70mm dedykowane tylko pod 3S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jak sądzisz Wojtku, ten silnik co mam działałby lepiej ze śmigiekiem 4.1x4.1 niż EDF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeżeli myślisz o napędzie pchającym to tak może nawet z większym śmigłem ,ale trzeba by pomierzyć.Tak zrobiłem w F-16 .Na EDFie 64 ledwo się turlał a na śmigle latał aż miło.Startowałem nim nawet z trawiastego lotniska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Na razie zrobiłem tak, że ograniczyłem wychył gazu tak aby prąd pobierany było ok 50A, na poprzednim wentylatorze było 67A w porywach. Orientacyjny ciąg dla takiego setupu to 800-850gram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dzisiaj ponownie skończyłem F-302. Z nową turbiną musiałem nieco dołożyć wagi na przodzie, dlatego ogólnie waga wzrosła. Teraz waga do lotu to 850gram, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Znowu super wygląda ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ja bym miał się do czego przyczepić, ale dziekuję za pochwałę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 F-302 znów w służbie. Tym razem montaż napędu był nadzorowany przez kontrwywiad SGC. Nie było niespodzianek, F-302 wzbił się w powietrze we wczesnych godzinach porannych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Dobra,koniec pierniczenia. Teraz czas na mysliwiec Goauld Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie będzie takiego, przynajmniej z mojej strony. Konfiguracja aerodynamiczna była by prawie taka sama. Jakby nie było Tauri zerżnęli swojego F-302 z myśliwca Guauldów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi