Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niestety nie mam dobrych wieści. F-302 padł ofiarą sabotażu agentów Goa'uld.

EDF eksplodował mi prawie w ręku. Na szczęście skończyło się na delikatnym draśnięciu palca.

http://youtu.be/Rdq45oz8RYE

IMGP2176.JPG

 

Oś silnika wygląda jak ucięta nożem. Nie wiem czy najpierw rozerwało wirnik a później ukręciło oś, czy odwrotnie.

 

W tej chwili nie mam więc żadnego EDFa. czekam na zaopatrzenie z SGC.

Opublikowano

Robert przeanalizowalem Twoj film z oblotu - w 40 sek na horyzoncie ledwo widac jakby jakas postac, udalo mi sie przyblizyc i polepszyc jakosc zdjecia i zobacz co sie pojawilo:

 

guauld.jpg

Opublikowano

Potwierdzam wszystkim, przed awarią było to nacięcie. Takie coś dyskwalifikuje ten napęd i nie polecam go kupować, chyba, żeby na dzień dobry wymienić wał na taki z cdromu - 3mm.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zaraz po awarii kupiłem kolejny wiatraczek z HK.

F90210B-70.jpg

Potem się zreflektowałem, że nie chcę kolejnego badziewia, ale cóż przyszło. Znalazłem trochę czasu aby wyważyć śmigiełko i zamontować silnik z poprzedniego edfa. Podłączyłem pakiety i prosty amperomierz modelarski,

Nie widziałem dokładnie ale mógłbym przysiąc, że widziałem 80A na wyświetlaczu. Przez ułamek sekundy, bo mostek w amperomierzu zaczął przepalać rurkę termokurczliwą i wyłączyłem gaz.

Dla przypomnienia wcześniej był taki

IMGP1866.JPG

 

Obecny ma jedną łopatkę mniej, a większy prąd sugeruje większy skok łopatek, tak myślę.

 

Mam jeszcze opcję aby do tego silnika 3800kV ze starego edfa zamontować śmigiełko TGS 4.1x4.1

i taki zestaw wstawić do tego modelu.

Opublikowano

Twój problem polega na tym że masz wiatrak 70mm a silnik do 64mm o dużym KV i małej mocy.70 to na ogół już zasilanie 4S i silniki 2800 KV i moce min 600W

Opublikowano

Poprzedni zestaw też był 70mm. Osiągałem na nim700W w szczycie. Zrobiłem też mały research i odpowiednim silnikiem byłby np ten. Na 4S właśnie. Pokombinuję coś jeszcze z tym co mam, jakoś nie czuje pociągu do EDFów, a nie polatałem sobie jeszcze dobrze tym modelem.

Opublikowano

Ten silnik to lipa .Mam go.Z tym silnikiem model ledwo oderwał się od pasa.Poprzedni też z HK który miałem miał mieć 600 W.Wytrzymał 2 min. i się spalił.

http://www.youtube.com/watch?v=faQMIrgfrGo

 

Dobrze lata na takim http://rc-castle.com...roducts_id=1617 tylko ja mam 3100kv

Jak by ktoś potrzebował to mam do sprzedania dwa napędy aluminiowe Leopard 70mm dedykowane tylko pod 3S.

Opublikowano

Jeżeli myślisz o napędzie pchającym to tak może nawet z większym śmigłem ,ale trzeba by pomierzyć.Tak zrobiłem w F-16 .Na EDFie 64 ledwo się turlał a na śmigle latał aż miło.Startowałem nim nawet z trawiastego lotniska

Opublikowano

Na razie zrobiłem tak, że ograniczyłem wychył gazu tak aby prąd pobierany było ok 50A, na poprzednim wentylatorze było 67A w porywach. Orientacyjny ciąg dla takiego setupu to 800-850gram.

Opublikowano

Dzisiaj ponownie skończyłem F-302. Z nową turbiną musiałem nieco dołożyć wagi na przodzie, dlatego ogólnie waga wzrosła.

Teraz waga do lotu to 850gram,

IMGP2937.JPG

Opublikowano

F-302 znów w służbie. Tym razem montaż napędu był nadzorowany przez kontrwywiad SGC.

Nie było niespodzianek, F-302 wzbił się w powietrze we wczesnych godzinach porannych.

Opublikowano

Nie będzie takiego, przynajmniej z mojej strony. Konfiguracja aerodynamiczna była by prawie taka sama. Jakby nie było Tauri zerżnęli swojego F-302 z myśliwca Guauldów.

302.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.