rajaner Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam wszystkich. Przeglądając relację z budowy Miga-25 Pana Roberta zdecydowałem się na zrobienie tego modelu z niby depronu 7mm ale nie jest to podkład pod panele. Rozpiętość 730 mm. Długość 1100 mm. Wszystkie elementy wycięte i wzmocnione balsą 5/7 mm. Nie wiem na tym etapie jaka będzie waga modelu bo ma on być bardziej odporny na kontakt z ziemią , zrobię to dopiero po sklejeniu w całość. Pozdrawiam Andrzej.
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Nie panuj mi tutaj Jeśli robiłeś z tych samych planów co ja to zrobileś mały błąd oklejając dziób, bo on się wygina do dołu. Daj jeszcze wzmocnienie po rozpiętości skrzydła.
rajaner Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Dzięki za zwrócenie uwagi, wygięcie dziobu zrobiłem mniejsze nisz na planach może to poprawi lot w twoim modelu pisałeś że model ciągnie do dołu i że jest go ciężko wyregulować Pozdrawiam Andrzej.
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Tak było. Ale ogólnie to model bardzo fajnie latał.
rajaner Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam Wszystkich i przepraszam za jakość zdjęć nie mam aparatu i wszystkie zdjęcia robię telefonem. Model złożony i sklejony w dalszej części prac postanowiłem zrobić podwozie i sterowane przednie koło jak widać na zdjęciu jest nieco wzmocniony myślę że dzięki temu będzie odporny na uszkodzenia. Pozdrawiam Andrzej.
robertus Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Ten mozastosuje del im jest lżejszy tym bardziej odporny. Bardzo fajnie się się nim ląduje harierem. Jaką zastosujesz elektronikę?
rajaner Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 .Jaką zastosujesz elektronikę? Mam dwa wolne silniki 1.BC-2830\8 1300 kv 2.emax 2822 Myślałem zamontować emax 2822 ale i ten pierwszy bardzo dobrze ciągnie motoszybowiec o wadze prawie 1000 g. więc i do tego modelu byłby chyba niezły. Regulator Redox 30 A. Serwa Turnigy TG 9 e.3 sztuki. Pakiet Li-pol 1500 mAh Model przygotowuję do malowania jak się wyrobię to wieczorem dodam zdjęcie. Pozdrawiam Andrzej.
rajaner Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam Wszystkich. Model gotowy do malowania. Pozdrawiam Andrzej. 1
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Ale jeszcze silnika nie masz zamontowanego.
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Jak na profilowego parkjeta wygląda naprawdę zajebiście chylę czoła proszę o więcej zdjęć mocowania podwozia i wagę modelu co do silnika to proponował bym tak od 1500 kv wzwyż co by się użyć mniejszego śmigła i dodać ciut prędkości jak na jeta przystało
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja miałem emaxacf2812 ze śmigłem 6x4 i szału nie było. Jak wiał wiatr to ledwo dawałem rade pod wiatr lecieć
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Bardziej chodziło mi również o silnik mocniejszy jak emax 2812 choćby coś takiego http://abc-rc.pl/p/135/3872/silnik-ipower-ibm2210-12-1534kv-55g-260w-max-18-6a-od-200w-do-500w-silniki-elektryczne.html przetestowany w moim F-22 Raptor na śmigle 7x6 a bardziej skłaniał bym się ku temu http://abc-rc.pl/EMP-C2826-1900KV oba silniki pod śmigła 8" ale spokojnie na 7" też będzie dobrze
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 W tych planach dziura na śmigło jest pod 6 cali niestety. Dobrym silnikiem wtedy byłby taki. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18198__Floater_Jet_Replacement_Motor_AXN_2208_2150_.html
Patryk900 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja miałem w surferku taki http://abc-rc.pl/p/1...lektryczne.html latał jak Jet na pełnej mocy ze śmigłem 6x4
rajaner Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Wszystkich. Sterowanie przednim kołem wygląda mniej więcej tak,w kadłub jest wklejona listewka 10/10/30 mm,po obu jej stronach są wbite i wklejone nakrętki oś podwozia jest nagwintowana i razem z kręcona całość obraca się bardzo dobrze.Waga modelu troszkę skoczyła do góry i wszystko razem warzy według mojej wagi 784g, prace nad modelem dobiegają końca pozostały drobne detale do wykończenia. Z tego co widzę będę musiał kupić nowy silnik chyba ten co proponuje Patryk. Pozdrawiam Andrzej.
robertus Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu.
rajaner Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu. Waga modelu którą podałem to waga z kompletnym wyposażeniem na wadze położyłem silnik Emax 2822 Pozdrawiam Andrzej
przemo Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Andrzeju jak na parkjeta słuszna waga model ma ciut ważyć a nie latać jak gazeta przy delikatnym porywie wiatru ... jak go rozpędzisz przynajmniej będzie latał jak na jet'a przystało czyli szybko i o to chodzi ... w tym cała frajda tutaj zamieszczam video jak lata mój F-22 lata w podobnej wadze ... popieram jeszcze raz propozycję Patryka co do kupna silnika i przy budowie następnego parkjet'a ten silnik wezmę pod uwagę http://vimeo.com/67944734
mankoot Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 co do tego silnika iPower iBM2208-8 2600KV , to 600 gramowy model jeta , z lipo 2200 na pokładzie lata tak : większość filmu jest z gazem na 50% http://www.youtube.com/watch?v=6Wq_gF7bvhk
Rekomendowane odpowiedzi