rajaner Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam wszystkich. Przeglądając relację z budowy Miga-25 Pana Roberta zdecydowałem się na zrobienie tego modelu z niby depronu 7mm ale nie jest to podkład pod panele. Rozpiętość 730 mm. Długość 1100 mm. Wszystkie elementy wycięte i wzmocnione balsą 5/7 mm. Nie wiem na tym etapie jaka będzie waga modelu bo ma on być bardziej odporny na kontakt z ziemią , zrobię to dopiero po sklejeniu w całość. Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nie panuj mi tutaj Jeśli robiłeś z tych samych planów co ja to zrobileś mały błąd oklejając dziób, bo on się wygina do dołu. Daj jeszcze wzmocnienie po rozpiętości skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Dzięki za zwrócenie uwagi, wygięcie dziobu zrobiłem mniejsze nisz na planach może to poprawi lot w twoim modelu pisałeś że model ciągnie do dołu i że jest go ciężko wyregulować Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Tak było. Ale ogólnie to model bardzo fajnie latał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam Wszystkich i przepraszam za jakość zdjęć nie mam aparatu i wszystkie zdjęcia robię telefonem. Model złożony i sklejony w dalszej części prac postanowiłem zrobić podwozie i sterowane przednie koło jak widać na zdjęciu jest nieco wzmocniony myślę że dzięki temu będzie odporny na uszkodzenia. Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ten mozastosuje del im jest lżejszy tym bardziej odporny. Bardzo fajnie się się nim ląduje harierem. Jaką zastosujesz elektronikę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 .Jaką zastosujesz elektronikę? Mam dwa wolne silniki 1.BC-2830\8 1300 kv 2.emax 2822 Myślałem zamontować emax 2822 ale i ten pierwszy bardzo dobrze ciągnie motoszybowiec o wadze prawie 1000 g. więc i do tego modelu byłby chyba niezły. Regulator Redox 30 A. Serwa Turnigy TG 9 e.3 sztuki. Pakiet Li-pol 1500 mAh Model przygotowuję do malowania jak się wyrobię to wieczorem dodam zdjęcie. Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam Wszystkich. Model gotowy do malowania. Pozdrawiam Andrzej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ale jeszcze silnika nie masz zamontowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jak na profilowego parkjeta wygląda naprawdę zajebiście chylę czoła proszę o więcej zdjęć mocowania podwozia i wagę modelu co do silnika to proponował bym tak od 1500 kv wzwyż co by się użyć mniejszego śmigła i dodać ciut prędkości jak na jeta przystało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja miałem emaxacf2812 ze śmigłem 6x4 i szału nie było. Jak wiał wiatr to ledwo dawałem rade pod wiatr lecieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Bardziej chodziło mi również o silnik mocniejszy jak emax 2812 choćby coś takiego http://abc-rc.pl/p/135/3872/silnik-ipower-ibm2210-12-1534kv-55g-260w-max-18-6a-od-200w-do-500w-silniki-elektryczne.html przetestowany w moim F-22 Raptor na śmigle 7x6 a bardziej skłaniał bym się ku temu http://abc-rc.pl/EMP-C2826-1900KV oba silniki pod śmigła 8" ale spokojnie na 7" też będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 W tych planach dziura na śmigło jest pod 6 cali niestety. Dobrym silnikiem wtedy byłby taki. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18198__Floater_Jet_Replacement_Motor_AXN_2208_2150_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja miałem w surferku taki http://abc-rc.pl/p/1...lektryczne.html latał jak Jet na pełnej mocy ze śmigłem 6x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Popieram Patryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Wszystkich. Sterowanie przednim kołem wygląda mniej więcej tak,w kadłub jest wklejona listewka 10/10/30 mm,po obu jej stronach są wbite i wklejone nakrętki oś podwozia jest nagwintowana i razem z kręcona całość obraca się bardzo dobrze.Waga modelu troszkę skoczyła do góry i wszystko razem warzy według mojej wagi 784g, prace nad modelem dobiegają końca pozostały drobne detale do wykończenia. Z tego co widzę będę musiał kupić nowy silnik chyba ten co proponuje Patryk. Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu. Waga modelu którą podałem to waga z kompletnym wyposażeniem na wadze położyłem silnik Emax 2822 Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Andrzeju jak na parkjeta słuszna waga model ma ciut ważyć a nie latać jak gazeta przy delikatnym porywie wiatru ... jak go rozpędzisz przynajmniej będzie latał jak na jet'a przystało czyli szybko i o to chodzi ... w tym cała frajda tutaj zamieszczam video jak lata mój F-22 lata w podobnej wadze ... popieram jeszcze raz propozycję Patryka co do kupna silnika i przy budowie następnego parkjet'a ten silnik wezmę pod uwagę http://vimeo.com/67944734 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mankoot Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 co do tego silnika iPower iBM2208-8 2600KV , to 600 gramowy model jeta , z lipo 2200 na pokładzie lata tak : większość filmu jest z gazem na 50% http://www.youtube.com/watch?v=6Wq_gF7bvhk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi