Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Przeglądając relację z budowy Miga-25 Pana Roberta zdecydowałem się na zrobienie tego modelu z niby depronu 7mm ale nie jest to podkład pod panele.

Rozpiętość 730 mm.

Długość 1100 mm.

Wszystkie elementy wycięte i wzmocnione balsą 5/7 mm.

Nie wiem na tym etapie jaka będzie waga modelu bo ma on być bardziej odporny na kontakt z ziemią , zrobię to dopiero po sklejeniu w całość.

 

post-12393-0-42515900-1383576709_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Opublikowano

Nie panuj mi tutaj ;)

Jeśli robiłeś z tych samych planów co ja to zrobileś mały błąd oklejając dziób, bo on się wygina do dołu.

Daj jeszcze wzmocnienie po rozpiętości skrzydła.

Opublikowano

Dzięki za zwrócenie uwagi, wygięcie dziobu zrobiłem mniejsze nisz na planach może to poprawi lot w twoim modelu pisałeś że model ciągnie do dołu i że jest go ciężko wyregulować

Pozdrawiam Andrzej.

Opublikowano

Witam Wszystkich i przepraszam za jakość zdjęć nie mam aparatu i wszystkie zdjęcia robię telefonem.

Model złożony i sklejony w dalszej części prac postanowiłem zrobić podwozie i sterowane przednie koło jak widać na zdjęciu jest nieco wzmocniony myślę że dzięki temu będzie odporny na uszkodzenia.

 

post-12393-0-87538900-1383751471_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Opublikowano
.

Jaką zastosujesz elektronikę?

 

Mam dwa wolne silniki

1.BC-2830\8 1300 kv

2.emax 2822

Myślałem zamontować emax 2822 ale i ten pierwszy bardzo dobrze ciągnie motoszybowiec o wadze prawie 1000 g. więc i do tego modelu byłby chyba niezły.

Regulator Redox 30 A.

Serwa Turnigy TG 9 e.3 sztuki.

Pakiet Li-pol 1500 mAh

Model przygotowuję do malowania jak się wyrobię to wieczorem dodam zdjęcie.

 

Pozdrawiam Andrzej.

Opublikowano

Jak na profilowego parkjeta wygląda naprawdę zajebiście :) chylę czoła :) proszę o więcej zdjęć mocowania podwozia i wagę modelu :) co do silnika to proponował bym tak od 1500 kv wzwyż co by się użyć mniejszego śmigła i dodać ciut prędkości jak na jeta przystało :)

Opublikowano

Bardziej chodziło mi również o silnik mocniejszy jak emax 2812 choćby coś takiego

http://abc-rc.pl/p/135/3872/silnik-ipower-ibm2210-12-1534kv-55g-260w-max-18-6a-od-200w-do-500w-silniki-elektryczne.html

przetestowany w moim F-22 Raptor na śmigle 7x6

a bardziej skłaniał bym się ku temu ;)

http://abc-rc.pl/EMP-C2826-1900KV

oba silniki pod śmigła 8" ale spokojnie na 7" też będzie dobrze :)

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Sterowanie przednim kołem wygląda mniej więcej tak,w kadłub jest wklejona listewka 10/10/30 mm,po obu jej stronach są wbite i wklejone nakrętki oś podwozia jest nagwintowana i razem z kręcona całość obraca się bardzo dobrze.Waga modelu troszkę skoczyła do góry i wszystko razem warzy według mojej wagi 784g, prace nad modelem dobiegają końca pozostały drobne detale do wykończenia.

Z tego co widzę będę musiał kupić nowy silnik chyba ten co proponuje Patryk.

 

post-12393-0-00507800-1384008835_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Opublikowano

Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu.

 

Waga modelu którą podałem to waga z kompletnym wyposażeniem na wadze położyłem silnik Emax 2822

Pozdrawiam Andrzej

Opublikowano

Andrzeju jak na parkjeta słuszna waga :) model ma ciut ważyć a nie latać jak gazeta przy delikatnym porywie wiatru ... jak go rozpędzisz przynajmniej będzie latał jak na jet'a przystało czyli szybko i o to chodzi ... w tym cała frajda ;)

tutaj zamieszczam video jak lata mój F-22 lata w podobnej wadze ... popieram jeszcze raz propozycję Patryka co do kupna silnika i przy budowie następnego parkjet'a ten silnik wezmę pod uwagę ;)

http://vimeo.com/67944734

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.