Jump to content

MIG-25


Recommended Posts

Witam wszystkich.

Przeglądając relację z budowy Miga-25 Pana Roberta zdecydowałem się na zrobienie tego modelu z niby depronu 7mm ale nie jest to podkład pod panele.

Rozpiętość 730 mm.

Długość 1100 mm.

Wszystkie elementy wycięte i wzmocnione balsą 5/7 mm.

Nie wiem na tym etapie jaka będzie waga modelu bo ma on być bardziej odporny na kontakt z ziemią , zrobię to dopiero po sklejeniu w całość.

 

post-12393-0-42515900-1383576709_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za zwrócenie uwagi, wygięcie dziobu zrobiłem mniejsze nisz na planach może to poprawi lot w twoim modelu pisałeś że model ciągnie do dołu i że jest go ciężko wyregulować

Pozdrawiam Andrzej.

Link to comment
Share on other sites

Witam Wszystkich i przepraszam za jakość zdjęć nie mam aparatu i wszystkie zdjęcia robię telefonem.

Model złożony i sklejony w dalszej części prac postanowiłem zrobić podwozie i sterowane przednie koło jak widać na zdjęciu jest nieco wzmocniony myślę że dzięki temu będzie odporny na uszkodzenia.

 

post-12393-0-87538900-1383751471_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Link to comment
Share on other sites

.

Jaką zastosujesz elektronikę?

 

Mam dwa wolne silniki

1.BC-2830\8 1300 kv

2.emax 2822

Myślałem zamontować emax 2822 ale i ten pierwszy bardzo dobrze ciągnie motoszybowiec o wadze prawie 1000 g. więc i do tego modelu byłby chyba niezły.

Regulator Redox 30 A.

Serwa Turnigy TG 9 e.3 sztuki.

Pakiet Li-pol 1500 mAh

Model przygotowuję do malowania jak się wyrobię to wieczorem dodam zdjęcie.

 

Pozdrawiam Andrzej.

Link to comment
Share on other sites

Jak na profilowego parkjeta wygląda naprawdę zajebiście :) chylę czoła :) proszę o więcej zdjęć mocowania podwozia i wagę modelu :) co do silnika to proponował bym tak od 1500 kv wzwyż co by się użyć mniejszego śmigła i dodać ciut prędkości jak na jeta przystało :)

Link to comment
Share on other sites

Bardziej chodziło mi również o silnik mocniejszy jak emax 2812 choćby coś takiego

http://abc-rc.pl/p/135/3872/silnik-ipower-ibm2210-12-1534kv-55g-260w-max-18-6a-od-200w-do-500w-silniki-elektryczne.html

przetestowany w moim F-22 Raptor na śmigle 7x6

a bardziej skłaniał bym się ku temu ;)

http://abc-rc.pl/EMP-C2826-1900KV

oba silniki pod śmigła 8" ale spokojnie na 7" też będzie dobrze :)

Link to comment
Share on other sites

Witam Wszystkich.

Sterowanie przednim kołem wygląda mniej więcej tak,w kadłub jest wklejona listewka 10/10/30 mm,po obu jej stronach są wbite i wklejone nakrętki oś podwozia jest nagwintowana i razem z kręcona całość obraca się bardzo dobrze.Waga modelu troszkę skoczyła do góry i wszystko razem warzy według mojej wagi 784g, prace nad modelem dobiegają końca pozostały drobne detale do wykończenia.

Z tego co widzę będę musiał kupić nowy silnik chyba ten co proponuje Patryk.

 

post-12393-0-00507800-1384008835_thumb.jpg

 

Pozdrawiam Andrzej.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo duża waga jak na taki profilowy jet, a jeszcze nie masz przecież silnika. Mój ważył poniżej 400gram do lotu.

 

Waga modelu którą podałem to waga z kompletnym wyposażeniem na wadze położyłem silnik Emax 2822

Pozdrawiam Andrzej

Link to comment
Share on other sites

Andrzeju jak na parkjeta słuszna waga :) model ma ciut ważyć a nie latać jak gazeta przy delikatnym porywie wiatru ... jak go rozpędzisz przynajmniej będzie latał jak na jet'a przystało czyli szybko i o to chodzi ... w tym cała frajda ;)

tutaj zamieszczam video jak lata mój F-22 lata w podobnej wadze ... popieram jeszcze raz propozycję Patryka co do kupna silnika i przy budowie następnego parkjet'a ten silnik wezmę pod uwagę ;)

http://vimeo.com/67944734

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.