Skocz do zawartości

New Falcon by L.Kwarciński - idzie nowe


piotralski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lata ładnie dla mnie ta zmiana rozmiaru to nie wiele znacząca kosmetyka marketingowa szkoda, że producent nie odważył się na rozmiar 2500 - 2600.

Przy rozmiarze 2 m wole inne modele ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lata ładnie dla mnie ta zmiana rozmiaru to nie wiele znacząca kosmetyka marketingowa szkoda, że producent nie odważył się na rozmiar 2500 - 2600.

Przy rozmiarze 2 m wole inne modele ;)

 

Krzysztof, i tu naprawdę jesteś w dużym błędzie...Polataj modelami Kwarcińskiego (porównaj te dwie wersje) i wtedy wypowiedz się...

 

Wyciągam z pomarańczowych osłon pręty węglowe i wkładam w to miejsce ośmiokątne pręty takie http://www.modelemax...oducts_id=13459

Ja włożyłem troszkę inne (gwiazdki), ale generalnie tak jak napisałeś - nic nie ugniatałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr cały czas twierdze, że ten model jest gloryfikowany (nie wiem czemu) wykonałem kilka lotów starą wersją, która ma opinie, że np nie da się nim lądować bez wykorzystania mechanizacji płata tzn. "baterfalja" a mi jakoś model bez tych 'bajerów" wylądował pod nogi. (może przypadkowo z 2 razy ;) i generalnie nie przypadł mi do gustu.

 

Racje masz nie latałem nową wersją więc nie mogę nic powiedzieć ale nie wieżę aby 20 cm więcej zrobiło z tego modelu super hiper motoszybowiec.

 

Każdy lubi co innego :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczami amatora bez zacięcia do rywalizacji to Falkon w rozmiarze 2 M i plus jest wdzięcznym modelem i na pewno producent trafił z tym rozmiarem w dziesiątkę dla większości nabywców. :)

 

Dla mnie jednak model koło 2 m do termiki jest za mały a na profilu SD7084 za nudny. :(

 

PS.

Marku jak bym miał wolne koło 1000 PLN to bez namysłu bym sobie kupił BARAKUDĘ z Modellot. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr cały czas twierdze, że ten model jest gloryfikowany (nie wiem czemu) wykonałem kilka lotów starą wersją, która ma opinie, że np nie da się nim lądować bez wykorzystania mechanizacji płata tzn. "baterfalja" a mi jakoś model bez tych 'bajerów" wylądował pod nogi. (może przypadkowo z 2 razy ;) i generalnie nie przypadł mi do gustu.

 

Może dla tego że właśnie jest taki uniwersalny? Krzysztof, nie twierdzę że motyl jest konieczny do lądowania (często też ląduję bez niego, zależy od warunków), ale w znaczącym stopniu skraca jego drogę ;)

 

Racje masz nie latałem nową wersją więc nie mogę nic powiedzieć ale nie wieżę aby 20 cm więcej zrobiło z tego modelu super hiper motoszybowiec.

 

Nie wiem na czym ten fenomen polega, ale nowy Falcon lata inaczej - w sensie lepiej. Być może to tylko moje odczucie subiektywne, mam nadzieję że użytkowników przybędzie i podzielą się swoimi opiniami...

 

Każdy lubi co innego :)

 

I tu trafiłeś w dziesiątkę! Nie twierdzę że to najlepszy model na świecie, bo i też nie wieloma latałem i mam szczupłą skale porównawczą.... Mam nadzieję że przede mną jeszcze setki modeli! Obym przy każdym oblocie był tak zadowolony jak z Falcona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo zadowolony z zastosowanego napędu. W zasadzie ostatnio (dziś) zacząłem windować się prawie w pionie :), a przy tym pobór prądu znikomy (jak na mnie).

Ile masz ciagu przy tym setupie?Pewnie gdzieś podałeś wcześniej ale coś znaleźć nie mogę :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz ciagu przy tym setupie?Pewnie gdzieś podałeś wcześniej ale coś znaleźć nie mogę :rolleyes:

 

Nie mierzyłem fizycznie, bo nie miałem takiej potrzeby, ale raczej zgodzę się ecalciem :)

 

post-9368-0-14976300-1394092817.jpg

Ładnie to wygląda. Na zestawie jaki mam max.pobory to 28A i 260W. Z czasem tak jak Piotrze pisałeś przejdę na 4s.  Dzisiaj termika robiła za pakiet.

Latać tym modelem to naprawde czysta zabawa i przyjemność. 

 

Eryk zgadzam się w całej rozciągłości!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Raczej nie przekłamuje, a jeśli, to dół. Popatrz na e-calca : 3151g przy 5300 obr a Piotrowe logi pokazują 5900 obr. czyli ciągu statycznego i dynamicznego jest więcej ?

Piotrze - jeśli mogę prosić, wyślij mi to w oryginale ?

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie przekłamuje, a jeśli, to dół. Popatrz na e-calca : 3151g przy 5300 obr a Piotrowe logi pokazują 5900 obr. czyli ciągu statycznego i dynamicznego jest więcej ?

 

Napisałem wcześniej do Roberta, że nie mam potrzeby sprawdzania jaki jest faktyczny ciąg, ale im dłużej o tym myślałem tym bardziej mnie to nurtowało :D Wiedziony wrodzoną ciekawością zainwestowałem w gotową hamownię B)

Jak dotrze do mnie przesyłka, dam znać jak się sprawuje.

 

 

Dostępna w Infinity Hobby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wcześniej do Roberta, że nie mam potrzeby sprawdzania jaki jest faktyczny ciąg, ale im dłużej o tym myślałem tym bardziej mnie to nurtowało :D Wiedziony wrodzoną ciekawością zainwestowałem w gotową hamownię B)

Jak dotrze do mnie przesyłka, dam znać jak się sprawuje.

 

Dostępna w Infinity Hobby...

 

 

Witaj Piotr,

 

pełen szacun! Fajny gadżet i do 30 kg.... obciążenia, tylko ta cena. Ja hamownie robiłem sam, ale się nie umywa.

Masz talent do wynajdowania ciekawych sklepów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Piotr,

 

pełen szacun! Fajny gadżet i do 30 kg.... obciążenia, tylko ta cena. Ja hamownie robiłem sam, ale się nie umywa.

Masz talent do wynajdowania ciekawych sklepów.

Michał, no właśnie to że da radę do 30kg mnie przekonało - nie wiadomo czym przyjdzie jeszcze polatać :D

Jak się ma czas, to można oszczędnie i samemu.... a z tym talentem nie przesadzajmy (coś już u nich kupowałem) dostałem Newsletter'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, dawno nie pisałem ale...
Udało się troszkę podłubać przy modelu.
Serwa do motylka zamontowane, bowdeny wymienione na gwiazdkowe..
Niestety trzeba było trochę powiększyć otwór, bo wtyczki MPX w skrzydłach się spasowały się z otworem już zrobionym.

post-880-0-06411300-1396815408.jpg
Skrzydło praktycznie gotowe. Serwa dostaną jeszcze koszulkę termokurczliwą i kropelkę CA od spodu.

post-880-0-56173500-1396815408.jpg

post-880-0-77814200-1396815408.jpg

post-880-0-05414900-1396815409.jpg

post-880-0-29843600-1396815409.jpg

post-880-0-56701200-1396815409.jpg
Kable do połączenia skrzydeł z odbiornikiem też już gotowe

post-880-0-28796200-1396815410.jpg
Teraz tylko połączyć serwa z powierzchniami sterowymi, skonfigurować aparaturę i można iść latać.
Potrzebuję dwa wolne popołudnia a coraz trudniej o nie  :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.