Skocz do zawartości

New Falcon by L.Kwarciński - idzie nowe


piotralski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze model dobrze miejsca w domu nie zagrzał a już 3/4 Polski wie, że go mam. I to się nazywa przepływ informacji :lol:

Z okazji sobotniego święta sprezentowałem sobie nowe skrzydełka.

I teraz nie wiem czy się cieszyć czy smucić.

1,5 roku ciułałem na model a teraz drugie tyle ciułać na wyposażenie :unsure:

Może uda mi się upłynnić trochę gratów lub pozamieniać na potrzebne wyposażenie. http://allegro.pl/li...p?us_id=1118151

Wyposażenie skromne:

Motylek serwa Tower Pro 16R MG

W skrzydła planuję Turnigy TGY 777MG, choć nie wiem czy też nie pójdą te co na motylka.

Regulator Turnigy Plush 60A

Pakiet 3S 3000 (przy 4S nie wyrabia mi regulator a na nowy brak kasy)

Silnik SK3 3542 1250kv ze śmigłem 11x7 co da ciąg ok. 2300g

Szału nie ma ale jak się wlatam w model to silnik i pakiet zawsze można wymienić.

Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem i właśnie tutaj potrzebne będą konsultacje ;)

Póki co rozkoszuję swe oczy tym oto 2,2m widokiem

post-880-0-18183000-1394544599.jpg

post-880-0-50173400-1394544599.jpg

post-880-0-96389100-1394544599.jpg

post-880-0-44032100-1394544600.jpg

post-880-0-72001300-1394544600.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze model dobrze miejsca w domu nie zagrzał a już 3/4 Polski wie, że go mam. I to się nazywa przepływ informacji :lol:

Z okazji sobotniego święta sprezentowałem sobie nowe skrzydełka.

I teraz nie wiem czy się cieszyć czy smucić.

1,5 roku ciułałem na model a teraz drugie tyle ciułać na wyposażenie :unsure:

Może uda mi się upłynnić trochę gratów lub pozamieniać na potrzebne wyposażenie. http://allegro.pl/li...p?us_id=1118151

Wyposażenie skromne:

Motylek serwa Tower Pro 16R MG

W skrzydła planuję Turnigy TGY 777MG, choć nie wiem czy też nie pójdą te co na motylka.

Regulator Turnigy Plush 60A

Pakiet 3S 3000 (przy 4S nie wyrabia mi regulator a na nowy brak kasy)

Silnik SK3 3542 1250kv ze śmigłem 11x7 co da ciąg ok. 2300g

Szału nie ma ale jak się wlatam w model to silnik i pakiet zawsze można wymienić.

Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem i właśnie tutaj potrzebne będą konsultacje ;)

Póki co rozkoszuję swe oczy tym oto 2,2m widokiem

 

 

Witaj Wojtku,

 

Miałem nadzieję tylko na przyspieszenie Twojej reakcji na forum związanej z nowym modelem, i zobaczyć jakie kolory wybrałeś. - byłem ciekawy.

Myślę, że opiszesz swoje wrażenia z dalszej części oględzin modelu a póżniej będziesz nas raczył opisem i zapisem swoich lotów

Gdybyś miał ochotę pogadać o napędzie odezwij się aer-art@wp.pl

Pozdrawiam

Andrzej

 

i dla ucha Eryku :)

 

Piotrze,

czy o głos przekładni chodzi, czy o ten świst...?

Pozdrawiam

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra trochę ochłonąłem.

Model jaki jest każdy widzi.

Jakość wykonania, cóż... świeżutkie formy więc przyczepić za bardzo nie ma się do czego.

Ciekawym rozwiązaniem jest mocowanie skrzydła: natarcie na kołkach ustalających i z tyłu dwie śruby.

Zdecydowanie lepsze jeżeli chodzi o niefortunne lądowanie pod warunkiem, że kadłub wytrzyma. Chociaż patrząc na wzmocnienia węglowe nie powinien mieć z tym problemu.

Przyzwyczajonym do Minimoa i małym zaskoczeniem są dla mnie wychyły powierzchni sterowych: klapy w dół 90* ale w górę to może 2mm, lotki w górę do 90* a w dół ok. 10mm, ster wysokości podobnie jak lotki w górę do 90* a w dół ok. 10mm.

Od nosa do +/- 3cm za krawędź spływu skrzydła dolna połówka kadłuba wzmocniona węglem na całej szerokości.

Od nosa do krawędzi natarcia skrzydła górna połówka kadłuba wzmocniona węglem na całej szerokości.

Skrzydła łączone na pręt stalowy. Bowdeny węglowe.

Razem z modelem sprzedawana jest cała galanteria: snapy, popychacze, dźwignie, śrubki, podkładki, tulejki, półki, bagnet, osłony serw itd., itp.

Reszta na fotkach

post-880-0-66131700-1394608158.jpg

post-880-0-05129100-1394608159.jpg

post-880-0-44488200-1394608159.jpg

post-880-0-84231300-1394608159.jpg

post-880-0-18544200-1394608160.jpg

post-880-0-40263100-1394608160.jpg

post-880-0-69069900-1394608160.jpg

post-880-0-03020700-1394608161.jpg

post-880-0-24719800-1394608161.jpg

post-880-0-54280200-1394608161.jpg

post-880-0-64838600-1394608209.jpg

post-880-0-85655000-1394608209.jpg

post-880-0-20451400-1394608210.jpg

post-880-0-50860300-1394608210.jpg

post-880-0-75406600-1394608210.jpg

post-880-0-99108600-1394608210.jpg

post-880-0-25236500-1394608211.jpg

post-880-0-61173300-1394608211.jpg

post-880-0-85350600-1394608211.jpg

post-880-0-64039600-1394608212.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się jak falkon wygląda od środka czyli węgiel położony jak dywan. Czysciutko , schludnie i pięknie przesączony..Czego mi brakowało w konkurencji.Również odcięcie klap i lotek jest bardzo kosmetycznie wykonane, a nie jak szarpana rana po tępym nożu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie Wojtek nie śpiesz, spokojnie wszystko poukładaj w modelu. Widzę że będziesz latał ba bowndenach. Powiem szczerze, że trzeba je bardzo dobrze zamontować, żeby się nie wyginały w czasie lotu. Ja nie umiałem sobie z tym poradzić w sposób zadowalający i przeszedłem na rurki węglowe.

 

Piotrze fajnie lata Twój nowy Falcon, cóż jak to Falcon :)

Zanim sam nie polatam to różnic nie widzę. :) Odbieram wersje New w weekend majowy. Kurcze mam nadzieje, że Leszek się wyrobi.

 

Mój Evo po kapitalnym remoncie też dziś polatał. To już jego drugi tegoroczny lot. Niestety pierwszy zakończył się bardzo źle, bo kurna ślepy jestem jak kret :D i drzewa psia jego .... nie zauważyłem na podejściu do lądowania. Ale dziś już wszystko OK. Kupiłem porządne okulary, założyłem wielkie (jak na mój silnik 3548 kv910) śmigło 13x8 do 4s i wio w górę. Jazda była świetna, czasami bałem się, że drania nie opanuje. Ale obyło się bez niespodzianek. Świetny model - daje niesamowitą radochę.

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że trzeba je bardzo dobrze zamontować, żeby się nie wyginały w czasie lotu. Ja nie umiałem sobie z tym poradzić w sposób zadowalający i przeszedłem na rurki węglowe.

Miałem pręty węglowe, bowdeny zdecydowanie dają radę, moim skromnym zdaniem lepsze, bardziej się układają...

Zresztą film to nie foto montaż :D

 

Piotrze fajnie lata Twój nowy Falcon, cóż jak to Falcon :)

Zanim sam nie polatam to różnic nie widzę. :) Odbieram wersje New w weekend majowy. Kurcze mam nadzieje, że Leszek się wyrobi.

Latałem dwiema wersjami....dziś... New jest ....to dwa różne modele, na korzyść New :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.