dukeroger Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 imo odpusc, oblataj, wyciagnij wnioski, jak nie rozbijesz to sobie dorobisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Masz rację Piotrze, jeśli Józek przeżyje ten weekend, to będziemy myśleć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dziś odbył się oblot wersji trzeciej. Pomimo, że prognozy były wietrzne, zdecydowałem się pojechać na lotnisko w Koczargach. Serce moje ucieszyło się, gdy zobaczyłem, że całe lotnisko moje Wiało mocno, ale Józek dał rady. Kadłub w wersji "łódź latająca" sprawdził się znakomicie. Najpierw latałem na pakietach 700mAh/3S, ale ponieważ 2 sztuki szybko się skończyły, to przesiadłem się na 1300mAh/3S i dopiero wtedy model zaczął naprawdę ładnie latać. Czyli SC na 28% był za bardzo z tyłu. Z większym pakietem wyjdzie pewnie 25-23%, jutro sprawdzę. Po 2h latania pilot zaczął chojrakować, bo wydawało mu się, że już jest miszczu. I skończyło się jak na zdjęciu poniżej Nie robi się ostrych nawrotów pod wiatr na małej wysokości przy zmniejszonej prędkości na podejściu do lądowania Ale szkody są minimalne: - śmigło do wymiany - maska do wymiany, jednak samo przyklejanie pakietu na rzepie nie wystarcza, trzeba zrobić jakąś opaskę - bagnet do wymiany, zgięty i nadpęknięty - serwo od prawej lotki uszkodzone, pomimo nietkniętego skrzydła Innych uszkodzeń brak. Dziękuję za poradę demontażu podwozia. PS. Znalazłem śmigło do elektryka, czarny plastik, chyba 9x7. Kto zgubił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Gdzie latałeś? Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Lotnisko Modelarskie Koczargi http://www.koczargi.waw.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Teraz będą EFD-y ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Teraz będziemy latać, a nie rozbijać :-) Czas wrócić do Wicherka i wreszcie go skończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Fajne miejsce Też się zastanawiam czy się tam nie wybrać ale nigdzie na stronie nie mogę znaleźć ile wynoszą opłaty w tym roku oraz czy jest możliwość opłaty za jednorazowe latanie. Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Z jaką zakładką kleić łatkę z ORACOVERu? 5mm wystarczy? A swoją drogą, to dla mnie jest trochę dziwne. Żeby serwo poleciało, a w skrzydełku zero uszkodzeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 coz tanie serwo to i szybko leci, musial sie o lotke oprzec 5mm wystarczy na nakladke, na drugi raz zamontuj serwo w demontowalnej klapce jak na zdjeciu ponizej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Piotrze, dzięki za sugestię ale sam napisałem o tym kilkanaście postów wyżej :-) To z lenistwa było. EDIT: No i po problemie, Józek wraca do służby Maski nie robiłem nowej, intencjonalnie. Prawdziwy weteran nie wstydzi się blizn 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Pogoda nielotna, więc ręka zaświerzbiała do modyfikacji. Podpiąć się udało i działa. Tylko jak ja to teraz upcham? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nom, postęp ... zero modyfikacji podczas naprawy, zero dodatkowych wzmocnień, może o czymś zapomniałeś? Miał być silnik pulsacyjny w wersji 4 , a to już chyba ta. Co do stabilizacji to aż jestem ciekaw jak Ci się to spisze, rozważałem zakup stabilizacji Orange 3axis, ale jakoś wyleczyłem się z tego. Jak dobrze lata bez tego to po co ma mi coś ingerować w powierzchnie sterowe. Masz możliwość wyłączenia tego ustrojstwa z jakiegoś dodatkowego kanału? Bo czarny scenariusz jest taki, że jak chwyci wibracje, albo będzie zbyt duża czułość ustawiona to może być nie wesoło. Takie doświadczenie z heli 450 i gyro na ogonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mam możliwość przełączania mode 2d/3d z kanału nr 5 i regulowania gainu od zera do 100% z kanału nr 6. Zero gain to bypass, więc jakby nie działa stabilizacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Tak na szybko zerknąłem i rzeczywiście, trochę bardziej to skomplikowane jak to co ja chciałem kupić. Jak masz możliwość regulacji w locie, w tym wyłączenia to dobrze. Czekam na informacje jak to działa , choć cena mało zachęcająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Z jaką zakładką kleić łatkę z ORACOVERu? 5mm wystarczy? A swoją drogą, to dla mnie jest trochę dziwne. Żeby serwo poleciało, a w skrzydełku zero uszkodzeń? Po przeprowadzeniu dokładnych badań okazało się, że serwo jest sprawne. Ścięło tylko wieloklin na dźwigni serwa. Wieloklin na osi serwa jest nienaruszony. Zatem mam zapasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Tomku może 5 wersja będzie FPV ? tam dopiero byś miał pole do popisu ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Do środka nie upchałem. Trzeba będzie dorobić pokrywę w kształcie "garba". DSCN7079 by TeBeWAW, on Flickr Teraz będę jeździł na lotnisko z laptopem DSCN7080 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Osobiście nie używam takich wynalazków, samolot ma latać dobrze bo został dobrze zaprojektowany i wykonany. Jedyne zastosowanie jakie widzę do tego typu urządzeń to pomoc przy lotach fpv, gdzie sunie się po niebie i ogląda widoczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Samolot lata dobrze. Ale ja jestem ciekawy nowych technologii, więc chcę przetestować. Zresztą wchodzimy w niebezpieczne obszary, o dyskusji Świąt Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi