Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobrze, pora na podsumowania.

Wciąż mam pożyczony ESC, czyli muszę kupić własny. Kupować 22A, 30A czy może 45A? Zmieniać śmigło na mniejsze? Włożyć pakiet o mniejszej wydajności prądowej? Robić dziury dla chłodzenia?

Opublikowano

To może wurzuć regulator na zewnątzrz kabłuba i będzie na powietzru non stop i będzie mu lepiej.

Wpisz ES 2 multilex i zobacz jak jest wycięta mała dziurka z przodu, lub faktycznie wyjmij ESC na zewnątrz i po sprzawie.

Opublikowano

No dobrze, pora na podsumowania.

Wciąż mam pożyczony ESC, czyli muszę kupić własny. Kupować 22A, 30A czy może 45A? Zmieniać śmigło na mniejsze? Włożyć pakiet o mniejszej wydajności prądowej? Robić dziury dla chłodzenia?

Jeśli mogę sobie pozwolić na jeszcze słówko - Jeśli chcesz zachować moc jaką napęd ma teraz to kupuj mocniejszy esc i zgodnie z radami rób wszystko aby było mu chłodno.

Zmiana pakietu nie ma sensu, bo wtedy esc odetchnie ale sam pakiet będzie się gotował.

Jeśli zmienisz śmigło na sporo mniejsze możesz mieć mniejszy regulator - ale model nie będzie miał już takiego "kopa".

  • Lubię to 1
Opublikowano

Kolejne doświadczenie z dziś.

Pakiet 2200. Latałem łącznie 26 minut. Bateria z fulla rozładowała się do 3,75 V na celę. Kto inżynier, pewnie wyliczy sobie jakie miałem wychylenia drążka throttle. Zapewniam, że minimalne.

 

Sprawdzałem organoleptycznie temperaturę ESCa po 10, 15 i 26 minutach. Cały czas był jednostajnie gorący, powiedzmy na moje oko 60st. Być może po prostu ten model ESC tak ma. Nie chcę jednak ryzykować spalenia go, więc nie latam na wysokich obrotach, a sobie kupię REDOX 45A, chyba taki:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_247_253&products_id=13341

Opublikowano

Pakiet 2200 x 30C więc max wydajności to 66A więc nic dziwnego że regiel się grzeje nawet jak latasz na około 3/4 gazu lub nieco mniej. Tak więc albo w ciemno kup regiel jaki linkowałeś lub można zmieżyć pobór prądu wattmeterem i będzie wszystko jasne. Jak udało by się spotkać wezme urządzonko do pomiaru.

Opublikowano

Pakiet 2200 x 30C więc max wydajności to 66A więc nic dziwnego że regiel się grzeje nawet jak latasz na około 3/4 gazu lub nieco mniej. Tak więc albo w ciemno kup regiel jaki linkowałeś lub można zmieżyć pobór prądu wattmeterem i będzie wszystko jasne. Jak udało by się spotkać wezme urządzonko do pomiaru.

 

Jutro lub pojutrze dostanę bebechy od Mirka z Lublina. Chwilę potem będę zamawiał swoje graty. Do 2 maja powinienem mieć komplecik. Jak pamiętasz, zapraszałem cię, i dalej zapraszam, na wspólne latanie. Możemy się spotkać i pomierzyć co trzeba. Oddam ci też ESCa.

 

A latałem na 1/4 lub mniej gazu. Na minimalnym minimum :)

Opublikowano

To może panowie jakąś większa ustawka 1-2maja?

 

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk

Opublikowano

Przed chwilą zamontowałem w moim Pioneerku ESC Dualsky 45A i chwilę polatałem na sporym gazie. Takim na 70-85%. I wiecie co? On się zrobił gorący...! To przestaje być normalne.

 

BTW na tym ESCu silnik pracuje ładniej, jakbym mu olej wymienił ;-)

Opublikowano

A potrzebujesz takiej prędkości i ciągu?

Może zamiast kombinować z ESC wystarczy dać mniejsze śmigło np. 5,25/4,75 albo 5,5/4,5?

 

 

Tomku jaki tam masz silnik upchnięty, że Ci grzeje 45A ESC?

 

Oba pytania są bardzo dobre.

1. Śmigło kupiłem wg rad z tego forum. Wydaje mi się, że ma ciąg taki jak oryginalne. Zobaczę co będzie jak założę mniejsze

2. Jaki silnik? Oryginał z zestawu RTF. Nie wiem :(

 

Czy mogą być inne powody, np. zbyt wydajna bateria, złe lutowania, za cienkie przewody...?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.