coster Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 witam jestem początkującym modelarzem nie licząc modeli klejonych z małego modelarza i innych wydawnictw:) dzięki koledze Pacza który powiększył plany spitfira MkIX i wstawił na forum postanowiłem skonstruować ten model wymiary 1,10dł , 1,44szer, jest to mój pierwszy model który buduje wiec myślę ze znajdzie się parę osób które pomogą:)a o to co zrobiłem do dnia dzisiejszego jak zarazie tyle dalszy ciąg prac na dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Chcesz nim uczyć się latać?.Jeśli tak to...szkoda go,ładnie się zapowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 no jakos chyba tak damy rade duzo latalem na symulatorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Uwierz,szkoda modelu i Twojej pracy.Wygląda świetnie ale raczej na pewno nie polata dłużej niż kilka sekund.Kup jakąś polecaną pianke i pokatuj ją aż "dojrzejesz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 nie no zanim go oblatam wcześniej polatam jakimś gotowcem na to jeszcze mam czas pewnie gdzieś w maju go zakacze zanim skompletuje elektronike i reszte to troche potrwa na dzien dzisiejszy model wazy 540g nie wiem jaka powinien miec wage bo model powiekszony przez kolege Pacza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...