Skocz do zawartości

spitfire MkIX


coster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

taki wlasnie mam zamiar :) narazie bedzie wisial pod sufitem i cieszyl oko ,dopuki nie bede czul sie na silach :)

No to mi ulżyło, szkoda by było modelu.

Co do lotniska - to widzę na nim samoloty pasażerskie - czy ono jest na pewno nieczynne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem część lotniska koło parku jest nieuzywalna a samoloty pasażerskie te duże i wojskowe co widać przy hangarch to są wraki część lotniska to muzeum lotnictwa dopiero zachodnia część jest używana przez prywatne odrzutowce i napewno oglądałeś kod da vinci towlasnie z tego lotniska odlatywali do angli uciekając przed policja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem część lotniska koło parku jest nieuzywalna a samoloty pasażerskie te duże i wojskowe co widać przy hangarch to są wraki część lotniska to muzeum lotnictwa dopiero zachodnia część jest używana przez prywatne odrzutowce i napewno oglądałeś kod da vinci towlasnie z tego lotniska odlatywali do angli uciekając przed policja

 

Rozumiem.

Czy we Francji wolno Ci będzie latać w takiej bliskości prawdziwych samolotów (te prywatne JETy)?

Czy masz OC modelarskie?

Czy nie masz gdzieś bezpieczniejszego miejsca?

Jaki model chcesz ulotnić jako pierwszy, jakich masz faworytów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wolno latac chyba tak skoro lataja tam co do oc to nie wiem czy jest obowiazkowe a lotnisko drugie jest klubowe  https://www.google.fr/maps/place/Ancienne+Redoute+de+Franconville/@48.9697392,2.2135575,118m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x2a476e17c7d4a469?hl=fr tylko ze trawiaste ale ladnie trawka wykoszona ruwniutko :) co do faworytow to nie mam jakichs specjalnych, wszystkie ze tak powiem samoloty z okresu II św :) co do pierwszego samolotu co oblatam to bedzie jak3 od marka z napolskim niebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wolno latac chyba tak skoro lataja tam co do oc to nie wiem czy jest obowiazkowe a lotnisko drugie jest klubowe  https://www.google.fr/maps/place/Ancienne+Redoute+de+Franconville/@48.9697392,2.2135575,118m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x2a476e17c7d4a469?hl=fr tylko ze trawiaste ale ladnie trawka wykoszona ruwniutko :) co do faworytow to nie mam jakichs specjalnych, wszystkie ze tak powiem samoloty z okresu II św :) co do pierwszego samolotu co oblatam to bedzie jak3 od marka z napolskim niebie :)

Witaj Coster,

 

nie chcę się wymądrzać, ale lepiej się dowiedz czy na pewno wolno tam latać a OC modelarskie to obowiązkowo. Odpukać zawiedzie elektronika lub umiejętności i jak masz OC to nie będziesz płacił za rozwalone auto, czy brak czyjegoś oka lub innej części ciała.

 

Co do tego Jaka 3 - ujdzie, ale nie nauczysz się nim lądować na kołach (chyba że je dorobisz). Bez podwozia dłużej pożyje na tej równej trawce.

Lepsza byłaby Wilga lub RWD z tego samego sklepu.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Charakterystyka lotu kombata ESA będzie pewnie bardziej zbliżona do budowanego modelu niż trenerka górnopłata ale na początek przygody z lataniem, właśnie takie spokojne górnopłaty jak Piper Cub, RWD czy Wilga sa najlepsze.

 

Bardzo polecam bo latanie w realu to jednak coś innego niż symulator.

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki wlasnie mam zamiar :) narazie bedzie wisial pod sufitem i cieszyl oko ,dopuki nie bede czul sie na silach :)

No i wreszcie rozsądne podejście niech spit poczeka. Wcinam się do tematu bo spitfire'y to moje ulubione ptaszki z 42 różnistych modeli jakie uczyniłem 6 to Spitfire'y i to nie koniec, latają wspaniale emocje że nogi mi drżą.. zawsze! no a jak wygląda w locie !!, ale jest to samolot szybki i zwrotny, wymaga ciągłego skupienia a jednak..niestety krety nieuniknione. No cóż uważam się raczej za budowniczego niż pilota, koledzy lepiej latają więc to oni raczej wykonują pierwsze loty. A przy tym nakładzie pracy i dbałości o szczegóły warto by było żeby spit dłużej istniał jako całość ;) .Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam no to niezłą masz kolekcje 42szt ładnie kiedy ja tyle będę miał hehe popołudniu zamieszczę następne fotki z postępu prac :)wkradł mi się mały błąd albo chyba tak ma byc nie wiem ale po przejrzeniu wielu zdjęć spita myślę ze to jednak błąd konstrukcji


mysle ze to musi byc prosto


dokleilem balse tak jak jest profil przyklejowy i wydaje mi sie ze ten trujkat doklejony do kadluba co nadaje profil  powinien byc wiekszy zeby nie wystepowal dol w tym miejscu zaznaczony strzalka


albo ja zle wyprofilowale to :)

post-14320-0-10924600-1397372231_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrysowane linie podziału blach :)

 

nie wiem czy dobrze widac o co chodzi 

juz wiem co sknocilem :) zaraz biore sie za poprawki :)

czyli to byl muj blad :(za lagodnie wyciolem przejscie kadluba w skrzydlo :) ale juz naprawione 

Ten element oprofilowania to to co tygrysy lubią najbardziej, bez tego to nie jest Spitfire, niestety wielu producentów pomija ten element widać trudny?! i nawet najlepsi dają w to miejsce wytłoczki z ABS (Top Flite) rzadziej z laminatu ja bawię się zwykle stosując profil na płacie i kadłubie wypełniony wręgami potem lamelowanie i szlif "wklęsłości".Tobie to wyszło bardzo fajnie. Czy napewno nic nie "kleiłeś"...przedtem.?  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziecinstwie sklejilem pare jaskolek :) 1 kombata na uwiezi a tak pozatym duzo modeli kartonowych :) a to jest moj pierwszy model balsowy mam nadzieje ze bedzie latac :)

Będzie, będzie tylko na spokojnie, najpierw jakaś trener z pianki, później może jakiś warbird z pianki a potem to cudo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.