RossiQ Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam. Czy ktoś miał taki silnik lub z tej rodziny i przesówał w nim wał tak aby "przód" wału był od strony przewodów ?? http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=18226
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Tylko użyj dobrego klucza imbusowego. Ja rozwaliłem gniazdo we wkręcie i tak się skończyła moja próba przekładki wału
krankor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Takie rzeczy, jak wał się przeciska w imadle zmieniając co chwila odpowiednie podkładki, rurki, nakrętki. A nie przebija. Przebijanie, to prosta droga do zgięcia wału.
robertus Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Luzujesz wszystkie śrubki i zdejmujesz zawleczki. A potem przepychasz wał w ten sposób jak na rysunku. Na czerwono rurka,która zapiera się o górną część dzwonka. Absolutnie nie wolno wybijać wału na imadle zapierając się na krawędzi wirnika.
bart07 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Śrubka może być sklejona. Wówczas podgrzej ją grotem lutownicy i odkręcaj na ciepło. Podgrzewanie całego dzwonka (np opalarką) może uszkodzić magnesy.
young Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 ją swój schłodziłem w lodówce po czym wypchnołem oś używając wiertarki stołowej ! poszło super.
Masło Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Chłodzenie chyba było zbędne. Gdybyś łączył wał i wirnik to miałoby to sens. Chłodząc obie części, obie się skurczyły i prawie nic to nie zmieniło (prawie, bo rozszerzalność temperaturowa tych elementów prawie na pewno się różni).
Rekomendowane odpowiedzi