MZWBPiotr Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Rozpocząłem budowę kadłuba W stanie surowym zostanie do jutra: Brakuje jednego segmentu środkowego, ogona i dziobu CDN.
MZWBPiotr Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mały update z prac: Kadłub z wlotami i osłonami: Jeszcze nie zamknięte osłony wlotów powietrza: Wlot z przodu: CDN.
robertus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Myślę, że za ostro zakręca tunel powietrza.
MZWBPiotr Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 To jest jeszcze do poprawy Zaokrąglić to?
robertus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Żeby tak bardziej łagodnie przechodziło od wlotu do edf-a. Zacznij wcześniej pierwsze załamanie a drugie przesuń do tyłu. Bardziej wypłaszcz to Z
bandyr Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Szkoda że wloty nie są cięte na gorąco ale gratuluję projektu i trzymam kciuki bacznie obserwuję temat... Pozdrawiam...
MZWBPiotr Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Wloty na gorąco byłyby zbyt wiotkie
MZWBPiotr Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jest postęp Zrobiłem dziób, dokleiłem ogon i wyciąłem skrzydła. Cały kadłub: Od tyłu Całość: Przepraszam za jakość zdjęć ale obecnie nie mam nic lepszego prócz telefonu
MZWBPiotr Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Dzisiaj udało mi się jedynie dokleić statecznik pionowy i zrobić ster kierunku: mam nadzieję, że jutro uda mi się dokleić statecznik poziomy i ster wysokości
japko95 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 To nacięcie na statecznika pionowym w jakimś konkretnym celu?
MZWBPiotr Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 A to niestety bubel do zaszpachlowania A stało to się tak, że na szablonie zrobił mi się zadzior i drut oporowy się zaciął wypalając więcej niż trzeba.
japko95 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 To tylko takie żartobliwe zwrócenie uwagi, ja ostatnio przy wycinaniu statecznika do mojego totka, tyle szpachlowałem i szpachlowałem, aż w końcu wyciąłem nowy
MZWBPiotr Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Chciałbym zrobić oszklenie kabiny ale nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać Macie jakiś pomysł?
robertus Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Kabinka Iskry jest dość prosta. Możesz użyć szablonów z Małego modelarza.
przemo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Robert ma rację kabina a dokładnie jej kształt jest bardzo prosty więc spokojnie zrobił byś ją z butelki przy pomocy opalarki http://pfmrc.eu/index.php?/topic/38686-energy/?p=453423 przekierowanie do tematu jak budowałem Energy i jak ja robię owiewki kabiny (od tego postu jedź w dół sądzę że dość szczegółowo to opisałem) kopyto balsa i butelka z coli original z biedronki gorąco polecam
MZWBPiotr Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jutro pokombinuję. Dzięki za link i pomoc
RAFALR30 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Pytania:1. Czy wiesz gdzie będzie środek ciężkości. Może pierw porzucaj pustym modelem w celu jego wyznaczenia?2.Czy kanał wylotowy za silnikiem EDF będzie o takiej samej średnicy jak turbina (70mm) czy będzie się zwężał?3. Czy powierzchnia dwóch kanałów wlotowych powietrza jest taka sama jak powierzchnia czynna turbiny (FSA)?4. Przewidujesz zrobić klapy i ster kierunku ruchome?Polecam lekturę o silnikach EDFhttp://www.sgm.siedlce.pl/index.php/warsztat/howto/207-pomiaryedfhttp://www.sgm.siedlce.pl/index.php/warsztat/howto/329-tuneledf
MZWBPiotr Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 1. Środek ciężkości wyliczyłem programem. Tak dla pewności porzucam trochę pustym modelem 2.Kanał turbiny zwęża się. Średnica wylotu to 65mm, z tego co wiem węższy wylot spowoduje dławienie turbiny. 3.Łączna powierzchnia wlotów powietrza (35cm2) jest nieco większa od FSA (31,5cm2) 4. Nad sterem kierunku się zastanawiam. Klapy będą trój-pozycyjne. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia z kolejnego etapu prac
MZWBPiotr Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Jak pisałem wyżej oto zdjęcia z ostatnich prac nad modelem. Iskra w końcu dostała statecznik poziomy: A w nim siedzi pręt węglowy 2mm: CDN (biorę się za kabinkę )
Rekomendowane odpowiedzi