Skocz do zawartości

mini akrobat z XPS


Rekomendowane odpowiedzi

Całkiem zgrabna sylwetka, tylko nie rozumiem kompletnie dlaczego nie pociągnąłeś lotek do końca skrzydła? Jeśli nie chciałeś ich robić na całej długości, to trzeba było zacząć od końcówki i nie dochodzić do kadłuba, ale nie w ten sposób, bo w miejscu gdzie lotka ma największą skuteczność (na końcówce) Ty jej nie masz, zamiast tego masz ją przy kadłubie, gdzie generuje już tylko opór zamiast momentu pochylającego. Oprócz tych lotek reszta mi się podoba, może jeszcze popracuj trochę nad kształtem kabiny, żeby nie była taka spłaszczona z przodu, ale to tylko drobiazg estetyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam namazałem ten samolot .

co do lotek to zgadzam się ale chodziło mi o ten zawis a tu tak myślę przydają się lotki za śmigłem.

nie mam doświadczenia w akrobatach ale może będzie dobrze.

jutro pierwszy lot samolot już skończyłem.

co do parametrów to nie znam jeszcze wagi ale mogę podać wymiary

szer 83cm

dł. 66cm (z silnikiem trochę więcej)

kurde do zawisu taka moc 2:1 - to chyba nie będzie zawisu.

jutro może wstawie jakiś filmik jeśli nie rozwalę go w pierwsze 5 sekund.


jak by ktoś chciał taki to wstawiłem go w dziale giełda za 60 złotych peelenów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z prawami fizyki do zawisu wystarczy stosunek ciągu do wagi1:1, ale trzeba mieć margines, aby komfortowo kontrolować model w tym zawisie, a potem go wyciągnac do lotu poziomego, lub wspiąć się i zrobić pętlę np. Dlatego lepiej 2:1. Zalezy ile masz, jak będzie 1,5:1 to też ujdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach