Jump to content

mini akrobat z XPS


Recommended Posts

Całkiem zgrabna sylwetka, tylko nie rozumiem kompletnie dlaczego nie pociągnąłeś lotek do końca skrzydła? Jeśli nie chciałeś ich robić na całej długości, to trzeba było zacząć od końcówki i nie dochodzić do kadłuba, ale nie w ten sposób, bo w miejscu gdzie lotka ma największą skuteczność (na końcówce) Ty jej nie masz, zamiast tego masz ją przy kadłubie, gdzie generuje już tylko opór zamiast momentu pochylającego. Oprócz tych lotek reszta mi się podoba, może jeszcze popracuj trochę nad kształtem kabiny, żeby nie była taka spłaszczona z przodu, ale to tylko drobiazg estetyczny.

Link to comment
Share on other sites

Zlecales gdzies wycinanie czy sam dzialales? Bardzo fajne wykonanie, wiec jestem ciekaw bo mam w planach cos podobnego.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

sam namazałem ten samolot .

co do lotek to zgadzam się ale chodziło mi o ten zawis a tu tak myślę przydają się lotki za śmigłem.

nie mam doświadczenia w akrobatach ale może będzie dobrze.

jutro pierwszy lot samolot już skończyłem.

co do parametrów to nie znam jeszcze wagi ale mogę podać wymiary

szer 83cm

dł. 66cm (z silnikiem trochę więcej)

kurde do zawisu taka moc 2:1 - to chyba nie będzie zawisu.

jutro może wstawie jakiś filmik jeśli nie rozwalę go w pierwsze 5 sekund.


jak by ktoś chciał taki to wstawiłem go w dziale giełda za 60 złotych peelenów.

Link to comment
Share on other sites

Zgodnie z prawami fizyki do zawisu wystarczy stosunek ciągu do wagi1:1, ale trzeba mieć margines, aby komfortowo kontrolować model w tym zawisie, a potem go wyciągnac do lotu poziomego, lub wspiąć się i zrobić pętlę np. Dlatego lepiej 2:1. Zalezy ile masz, jak będzie 1,5:1 to też ujdzie.

Link to comment
Share on other sites

Do zawisu to glównie ster kierunku i wysokości i tak jak przedmówcy zwrócili uwagę o większej powierzchni i o dużym zakresie wychyleń, lotki wystarczy relatywnie niewiele by model stał zwrócony do właściciela pod stałym kątem, albo prawie nic i model wtedy obraca się wokół własnej osi zgodnie z momentem od smigła, to drugie nazywa sie torque roll.

Link to comment
Share on other sites

Kamerzysta, wujek dobra rada. :)

Chyba więcej przeszkadzał niż pomagał.

 

Samochody mam nadzieję, wasze... Na przyszłość nie organizuj oblotów tak blisko przeszkód i cennych przedmiotów.

Jak coś nie wyjdzie, to będziecie mieli przechlapane.

Lepiej jednak odejść te kilkaset metrów od wszelkich budynków i pojazdów.

Link to comment
Share on other sites

Kamerzysta, wujek dobra rada. :)

Chyba więcej przeszkadzał niż pomagał.

 

Samochody mam nadzieję, wasze... Na przyszłość nie organizuj oblotów tak blisko przeszkód i cennych przedmiotów.

Jak coś nie wyjdzie, to będziecie mieli przechlapane.

Lepiej jednak odejść te kilkaset metrów od wszelkich budynków i pojazdów.

 

zagrożenia nie było latałem dosyć nisko i nie nad budynkami .

zagrożone były tylko samochody ale one były nasze.

Poza tym nasze samochody lubią patrzeć z bliska na samoloty.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.