AndrzejC Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Kolego Kamyczek i jak wygląda Twoje pisanie? Moim zdaniem niewłaściwie oceniłeś sprzedawcę tego silnika... Ale zwykłe "przepraszam "byłoby w tym przypadku, odpowiednie A.C.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Ja Andrzeju nie mam za co przepraszać ,bo na serwo czekałem rok i po tym czasie spodziewałem się właśnie choć kilku słów ze strony właściciela sklepu jednak wszyscy uważają chyba że rok czekania na serwo futaby jest ok . Za co więc niby mam przepraszać czy kolega ma dziękować ? 14 dni roboczych taki ma czas sklep na załatwienie reklamacji po tym czasie ma obowiązek wymienić towar lub zwrócić kasę .
f-150 Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 14 dni roboczych taki ma czas sklep na załatwienie reklamacji po tym czasie ma obowiązek wymienić towar lub zwrócić kasę . Na pewno?14 dni tak,ale na rozpatrzenie reklamacji.I nie ma obowiązku wymienić,może np.naprawić.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Po 14 dniach masz mieć odpowiedź : naprawiamy , wymieniamy , odrzucamy reklamację z powodu .... Jeśli takiej odpowiedzi nie otrzymasz 15 dnia masz prawo zażądać zwrotu kasy lub wymiany na nowy bo nieudzielenie odpowiedzi w terminie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji .
f-150 Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Nic nie możesz żądać.Uznano reklamacje i tyle.Sposób jej załatwienia zależy od gwaranta a nie od Ciebie.
wapniak Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Na pewno?14 dni tak,ale na rozpatrzenie reklamacji.I nie ma obowiązku wymienić,może np.naprawić. To akurat mi się spodobało. Sklep zetrze stary chrom, położy nowy, dotrze do tłoka na wymiar i wyśle do klienta. Niezłych fachowców macie. Powodzenia.
Gość Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Naprawa może polegac na wymianie uszkodzonego elementu. Przecież facet od komputerów nie produkuje procesorów czy pamięci tylko wymienia na nowe w razie ich uszkodzenia- to jest naprawa. Dziwne żeby koleś spawał pękniętą śrubę w ramach gwarancji (przykład), po prostu bierze nową i wpisuje że naprawa polegała na wymianie wadliwej części.
wapniak Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 No pewnie, że masz rację, takie zapasowe tuleje w tym sklepie leżą już od wojny.
bart07 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Wystarczy, że sklep dałby odpowiedź: "Gwarancja uznana, czekamy na części" Jakbyś czytał karty gwarancyjne, to w wielu z nich jest klauzula na sprowadzenie częsci. Czas nawet 90 dni. Tak więc postępowanie sklepu pod klienta. Pewnie inaczej wyglądałoby, gdyby silnik został uruchomiony.
Rekomendowane odpowiedzi