Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

właśnie przyszedł do mnie v911 odpaliłem go i ściąga go na lewo i do tyłu.

 

Jak mam go wyregulować wiem do czego służą trymer po prawej stronie pilota ale nie wiem do czego te po lewej?

 

Czy do każdego egzemplarza jest jakaś unikalna kombinacja przesunięć czy do każdego inna, jeśli taka samo to może ktoś ją podać?

Opublikowano

 

 

Czy do każdego egzemplarza jest jakaś unikalna kombinacja przesunięć czy do każdego inna, jeśli taka samo to może ktoś ją podać?

W każdym modelu trymery będą miały inne ustawienie.

Opublikowano

Podejrzewam że tak na prawdę nie trzeba go regulować , myślę że za wolno podnosisz go do góry i poduszka powietrzna cię spycha . Dodaj troszkę gazu niech wirnik ruszy a potem zdecydowanie gaz do polowy i ma w miarę wisieć chyba że wtedy gdzieś baaardzo będzie uciekał to się reguluje a tak to w sumie male ruchy wykonujesz cały czas ... w końcu  jesteś pilotem   :) !!

Opublikowano

Jak mam go wyregulować wiem do czego służą trymer po prawej stronie pilota ale nie wiem do czego te po lewej?

 

Czy do każdego egzemplarza jest jakaś unikalna kombinacja przesunięć czy do każdego inna, jeśli taka samo to może ktoś ją podać?

 

Jak już Patryk pisał każdy model ma indywidualne ustawienia.

Wznieś się nim i trymuj aż otrzymasz zadowalające efekty. :)

Opublikowano

Mode 2 to pełne wychylenie serw czyli heli powinien się robić szybszy i bardziej nerwowy . Jak opanujesz mode 1 i mode 2 to można jeszcze przełożyć snapy na tarczy sterującej ale to może potem , lata jeszcze szybciej :) 

Opublikowano

Mode 2 to pełne wychylenie serw czyli heli powinien się robić szybszy i bardziej nerwowy . Jak opanujesz mode 1 i mode 2 to można jeszcze przełożyć snapy na tarczy sterującej ale to może potem , lata jeszcze szybciej :)

 

Czy aby na pewno? Jakoś mi w głowie siedzi że mode 1 od 2 różni się jedynie zmianą funkcjonalności drążków

1534_txmodes_1.jpg

 

Dodatkowo lepsze zobrazowanie co za co odpowiada w heli na mode 1 i 2 :)

400px-Helicopter_control_configurations.

 

 

475550955_345.jpg

Opublikowano

Na wyświetlaczu pilota jest nie podświetlony napis 3ch czyli da się jakoś zmienić 4 na 3 kanały?

Opublikowano

Snapy są zaczepione na tarczy sterującej na kulkach które są bardzo blisko tarczy jest też tam komplet kulek odsuniętych od tarczy . Wyczepiając je i mocując na tych bardziej oddalonych maszyna dostaje lepszego kopa (nazwijmy to tak ) . Jak zdjąłeś tak załóż nie okręcaj nimi bo je wydłużysz albo skrócisz i wtedy będzie latał sobie w któraś stronę .

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie, natknąłem się na aluminiowe "upgrade kit-y" elementów sterujących, czy to coś daje czy jest tylko dla picu?

Opublikowano

Raczej nie ma odczuwalnej różnicy, można powiedzieć że oprócz wzmocnienia nic nie zmienia.

Udało Ci się już go ulotnić ??

Opublikowano

Po pierwsze "snapy" były ustawione na te dalej od środka, a po drugie trzeba było go "wytrymować".

A co najważniejsze nauczyć się nim latać. ;)

Tylko muszę jeszcze zrobić coś z podwoziem bo strasznie sprężynuje.

Opublikowano

Podwozie sprężynuje bo producent to przewidział, jest to swojego rodzaju amortyzacja, chroni przed uszkodzeniem modelu.

Trymowanie modelu to oczywista oczywistość ;)

 

 

A co najważniejsze nauczyć się nim latać.  ;)

Trzymam kciuki ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.