Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Model na zimę, bryła 3D jest gotowa, reszta będzie po rozrysowaniu dwóch projektów tj Extra 1500 i 1650. Jako bazę do Su wykorzystałem wcześniejszy mój projekt 1600mm. Su będzie miał rozpiętość 1250mm z prostych powodów, model średniej wielkości do którego wyposażenie nie bardzo zdrenuje kieszeń , łatwy w transporcie. Zastosowałem inny profil niż we wcześniejszych moich konstrukcjach, powiedzmy że bardziej FunFly-ajowy. Cele jakie sobie postawiłem odnośnie konstrukcji: - maksymalnie odchudzona i zarazem wytrzymała konstrukcja - łatwy w budowie - możliwość zastosowania taniej elektroiki - dostępność KIT-u o ile będzie potrzeba - cena zdecydowanie konkurencyjna do podobnych modeli produkcji fabrycznej. Skrzydła na screenie to wstępny rysunek, będą trochę inne przy kadłubie. Sam temat nie będzie odświeżany za często, nie wszystkie prace przy projektach opisuję na forach tym bardziej że zajmuję się nie tylko modelarskimi projektami.
mikrus193 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 kolejny z rodziny KIT no ładnie oby tak dalej a potem WW2 czy nie za bardzo
Viper Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ładny, ale ja czekam jednak na extry 1500 i równie chętnie 1650. A po tym co pokazałeś Sławku przy małej extrze jestem pewien że projekty będa super
leszek-bart Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Doda się do tej 125 cm po dodatkowej wrędze do kadłuba i po dodatkowym żeberku w skrzydle i będzie Su 140 . I to wcale nie żart na temat.
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jeden człowiek już dodał do mojej funtany adw po jednym żeberku w skrzydle i zmienił lekko ich obrys i wyszło z 1250 mm 1360mm co wygląda dość pokracznie. Ale za ten temat wezmę się w odpowiednim czasie. Wracając do tego modelu nie podejrzewam że dodanie po jednej wrędze zmieni rozpiętość i długość - w sensie że nie tędy droga do większego rozmiaru modelu.
Viper Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Cudnie, ale najpierw Sławku proponuję te większe extry i dużą katankę, spróbujmy je jeszcze przed zimą 1
Gość Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 W oczekiwaniu na wycinankę Extry 1250 dorysuję resztę Su.
Viper Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Ślicznie, ale ja bym chciał extrę 1500 i dużą katankę pod elektryka.
leszek-bart Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Może warto zastosować profil zastosowany w modelu Su z SebArtu . Może ktoś kto ma ten model podesłał by odrysowany profil Sławkowi . Szkoda ,że nie ma modeli o rozpiętości 140 cm . Były by na zasilanie 4S i wagażyły by do 1,5-1,7 kg . 150 cm to już zasilanie 6S .
Viper Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Niekoniecznie, wszystko zależy od wagi do lotu i zastosowanego setupu. Moja katanka s z HK przy 1500 rozpiętości i wadze do lotu 2570 lata na 5s i zapewniam że nie brakuje jej wigoru (stosunek ciągu do wagi cos nieznacznie poniżej 2:1), oczywiście lata też na 6 s przy wadze 2600.
andrzej351 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 zapowiada się naprawdę świetny model .zestawu z okrągłym kadłubem i naprawdę dobrze latającego w tym rozmiarze ze świecą szukać...
Gość Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Coś sie może urodzi z tego. Otworzyłem Su w SketchUp. Nawet nieźle wychodzi wizualizacja. Może będzie się dało coś zrobić w 3D bo w tym TC Deluxe czasem mi ręce opadają. Screeny HD http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=4&t=1112
dukeroger Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 nie lepiej by bylo przeciagnac tloczona czesc kabiny do samej mordki?
mr.suchy Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Sławek, wypowiedź się później w kontekście aplikacji CAD w porównaniu do Sketchup. Co w jakim zakresie jest dobre czy złe. Pozdro Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Gość Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Tłoczona kabina do samej mordki nie ma żadnych zalet z mojego punktu widzenia i po moich dośwadczeniach. Wady : cena kopyta, ilość materiału na samą kabinkę co przekłada się na koszty, waga-vivak jest ciężki, problemy z przyklejaniem do dużej ilości wręg co prawie zawsze kończy się zwichrowaniem i szlifowaniem kabiny. Sketchup jest po prostu inny, inna filozofia programu i nie wiem czy będę chciał się aż tak bardzo angażować w ten program chyba że w jego cześć 3D. Na ten moment można powiedzieć że pobawiłem się sketchupem a nie popracowałem na nim. Przemek, prosisz chyba o zbyt wiele w sprawie porównania obu programów, po prostu nie mam czasu opisywać kluczowych elementów obu programów bo zajęło by to kilka stron.
Gość Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Wracając do modelu, profil Su 29 sebartu gdzieś mam, ktoś kiedyś zrysował ale nie wykorzystam go na pewno. Skrzydło zaprojektuję w oparciu o inny profil. Na screenie wygląda to mniej więcej tak.
Rekomendowane odpowiedzi