AndrzejC Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Aktualnie jestesmy na zawodach w Hanowerze. Jak wroce to zobacze ten silnik. Na razie nic nie rob, bo popsujesz A.C.
Grzesiek Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 ok Andrzej dzwoniłem wczoraj do Ciebie ale poczta czeska mnie chytla
symon5 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 grzegorz a czy miałeś wcześniej do czynienia z wyczynowymi silnikami czy z popularnymi ?
Grzesiek Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 z wyczynowych wodnych to bawiłem sie OPS-em 40 miałem z 8 lat temu slizga na 6,5 ale do zabawy.Mam tez do dzisiaj 2 MOKASY v15.Na ktorych tez plywalem dla zabawy,ale tam nic nie wymienialem bo nie było takiej potrzeby tylko lałem paliwo i ognia .DDo dzisjaj są w bardzo dobrym stanie i kompresje maja jak cholera.Reszte motorki to raczej popularne.Ale nie bardzo wiem do czego zmierzasz??I jedno i drugie ma okreslona liczbe godzin ktore powinno przechodzic tyle ze wyczynowe jest poprostu bardziej wyżylowane.Ale i tak do mnie to nie przemawia ze motor za tyle kasy 2500zł po ok.3 godzinach pracy bo wiecej na 100% nie ma, musi przejsc taki remont jak wymiana łozysk igielek korby itp.Nie wazne swoja opinie o motorku mam ,bardzo pozytywna ,natomias jezeli chodzi o firme ktora go produkuje to katastrofa.
mike217 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 3 godziny to 9 biegów 20 minutowych albo jak kto woli 6 finałowych po 30 minut. To chyba wystarczy jak na wyczyn? Mając dwa motory objedziesz cały sezon imprez. Łożyska wału co zawody można wymienić i tyle ( jeżeli jest taka potrzeba)
Grzesiek Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 ok łożyska tak ale igiełki na dolnym wykorbieniu to już nie zabardzo 1
AndrzejC Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 No to możesz już dawać ten motor. A.C.
Rekomendowane odpowiedzi